Cherry

maija

Hei!

Kysyisin, minkä vaikutelman saat suhteestani tähän tapaamani mieheen. Onko jotain huomioitavaa?Käyvätkö luonteemme yhteen, onko hän luottamukseni arvoinen.Kuinkahan asiat tulevaisuudessa ovat hänen terveytensä ja töissä jaksamisensa suhteen?Entä alkoholin käyttö?Olen vähän huolestunut niistä. Entä vielä, näetkö kuinka asiat kehittyvät hänen edellisestä liitosta olevien lasten tapaamisen suhteen, ratkeaako pattitilanne.

Olen myös aloittanut määräaikaisen työsuhteen uudessa työpaikassa, näetkö mitään erikoista ja tässäkin asiassa huomioitavaa. Entä työkaverit ja työnkuva yleensä? Näetkö jatkoa työsuhteelleni?

Tässäpä tuli kysymyksiä...Kiitos paljon etukäteen, jos ehdit niihin vastata. Aurinkoista kevään jatkoa ja lintujen viserrystä kevätpäiviin.

t.Maija

3

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonteenne tuntuisivat kyllä sopivan hyvin yhteen tämän uuden miehen kanssa, täydennätte toisianne ja pystytte tukemaan toisianne vaikeissa paikoissa. Hänellä on aika lailla stressiä töissä ja myös elämäntilanteestaan johtuen, mutta kunhan tilanne tasaantuu ja elämä löytää rauhallisemmat uomansa, myös stressi vähenee ja tätä myötä myös alkoholinkäyttö, eli eiköhän tilanne siinäkin suhteessa pikkuhiljaa parane. Ex-vaimo taitaa kyllä aiheuttaa hankaluuksia vielä jonkin aikaa, kovin helpolla hän ei aio hellittää, eli tapaamisissa on ongelmia vielä ainakin tämän vuoden ajan.

Työkaverit suhtautuvat aluksi sinuun hieman karsaasti, mutta ottavat kyllä sinut pian joukkoonsa yhtenä muista. Muuten paikka on omiaan sinulle, pidät työstä ja suoriudut siinä erinomaisesti. Tällä hetkellä en kyllä näkisi työsuhteelle jatkoa, mutta ehkä tilanne muuttuu myöhemmin..

Eli tällaisia nyt näkyi.. Kaunista kevättä Sinullekin!

• maija

Hei ja kiitos viestistä!
        Mukava, että näet parisuhteeni tulevaisuuden tuollaisena, kyllä varmaan löydämme oman väylämme. Kysyisin vielä työstäni, miten näet sen jatkossa, tuleeko minulle työtä riittämään? Ja onkohan ala sama, tulenko olemaan työttömänä?
        Kiitos vielä kerran, jos ehdit vastata.

t.maija

• maija kirjoitti:

Hei ja kiitos viestistä!
        Mukava, että näet parisuhteeni tulevaisuuden tuollaisena, kyllä varmaan löydämme oman väylämme. Kysyisin vielä työstäni, miten näet sen jatkossa, tuleeko minulle työtä riittämään? Ja onkohan ala sama, tulenko olemaan työttömänä?
        Kiitos vielä kerran, jos ehdit vastata.

t.maija

Työtä Sinulle kyllä riittää, enkä alan vaihtoakaan nähnyt, olethan tarmokas ja yritteliäs ihminen ja aktiivinen hakemaan töitä. Lyhyitä työttömyysjaksoja saattaa väliin tulla, mutta pitkää aikaa et joudu peukaloitasi pyörittelemään. Eli ei syytä huoleen, aina jotain järjestyy kun vain aktiivisesti katselee ympärilleen.. Aurinkoista päivänjatkoa Sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      64
      5626
    2. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      20
      4277
    3. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      17
      2916
    4. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      170
      2237
    5. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1936
    6. Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä

Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut
      Perussuomalaiset
      126
      1792
    7. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      95
      1377
    8. Kerro jotakin kaivatustasi.

Vaikka synkimmät salaisuudet jos tiedät. :) m
      Ikävä
      68
      1164
    9. Harmi, se on

Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty
      Tunteet
      17
      1136
    10. Maailma pysähtyy aina kun sut nään

Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o
      Ikävä
      77
      998
    Aihe