Pitkään ollut käytössä ks. lääke 32 mg.
Nyt ensi kertaa paineet menee yli 140/80 rajan aamusta ja illalla.
Painon hallinta ja stressi ongelmina, mutta kiinnostaa onko jollain sama annos ja lääke ja mitä olette tehneet ja mitä lääkärit sanoi kun se ei riitä enää.
Jos Atacand Plus ei riitä?
13
709
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on sama lääke, mutta pienempi annos, eikä ole ollut tarvetta nostaa.
Oma lääkärisi osaa vastata, jos nykyinen lääke ei riitä. Saattaa olla, että hän lisäää jonkin toisen lääkkeen, taikka sitten vaihtaa kokonaan eri lääkkeisiin. Lääkärisi päättää sen.
Verepainelääkkeitä on nykyään paljon, joten valinnan varaa on. - Anonyymi
Minulla on verenpainelääkkeitä muuteltu moneen kertaan koko verenpainesairauteni aikana. Kun joku ei ole tehonnut kunnolla, tai on aiheuttanut haittavaikutuksia, lääkkeitä on vaihdettu. Kesti hyvin pitkään ennen kuin löytyi kolmen lääkkeen kombo jolla verenpaine on nyt pysynyt hyvin alhaalla, eikä pahoja haittavaikutuksia ole.
- Anonyymi
Mikä lääkekombo sulla on toiminu? Itellä yli vuosi vaihdeltu tai nostettu annoksia, mutta paineet heittelee edelleen. Nyt menossa kolmen lääkkeen yhdistelmä, mutta mm. alapaineet jatkuvasti yli 100.
- Anonyymi
Kiitoksia tiedoista.
- Anonyymi
Amloratio 5mg kokeilu lisäksi. Kokemuksia?
- Anonyymi
Amloratio tuntuu aiheuttavan monenlaista haittaa eli mikähän sitten kokeiluun?
Toki painoa alas aina fiksuin veto mutta silti. - Anonyymi
Atacan ei ole vastetta isolla annoksella, vaihtoon lääke. Oletko itse seurannut veriarvoja mikä olo.
- Anonyymi
Atacand 32 ja Zanipid 10 käytössä ja silti hiukan rajat yli.
Ehdotti 20 määrää nostona, en tiedä on viisasta.
Miten muuten alkoholi sopii yhteen erilaisten verenpainelääkkeiden kanssa?
Onko jotain turvallisia ?
Zanipid on varoitus mutta ei paljon vaikuta.
Koska hyvästä elämästä ei malta luopua. Mitä arvoa on pitkällä elämällä jos se ei ole onnellista eikä tuo hyvinvointia?- Anonyymi
Atacand 32 ja Zanidip 10 emconcor 10 käytössä paineet vaihteli matalasta ylös, käyttö 4 v. ja paljon haittavaikutuksia joihin kukaan lääkäri ei reagoinut vaikka oli jatkuvia sairaalakäyntejä joihin etsittiin syitä.
LOpetus omatoimisesti jäi vaan Emconcor 5 nopeeseen sykkeeseen, paineet normaalit 2 viikossa ja pysyneet kohta 6 vuotta. TAPAHTUI IHME PARANTUMINEN
LÄÄKKEIDEN LOPETTAMISEN JÄLKEEN. MYÖNTÄKÖ LÄÄKÄRIT EI TODELLKAAN.
- Anonyymi
Nyt 20 Mg Zanipid kokeilussa.
Mitä jos tehot katoaa siitä tai ei tehoa? - Anonyymi
Aika huonolta näyttää kun Zanipid ja Amlodipin kokeiltu ja lopetettu kamalien haittojen vuoksi.
- Anonyymi
Ideoita?
- Anonyymi
Nyt kirjoitti nesteenpoistajan lisäksi vielä Moxonidin.
En ole hakenut.
Uskaltaako syödä kun vaikuttaa hermostoon?
Haitat esim alkoholin suhteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569