Bus Burger voisi siistiä pihansa (parkkipaikan) ympäristön.
Monta kuukautta ollut parkkipaikan reunoilla tyhjiä tölkkejä, joitakin maton riekaleita sekä muuta roskaa. Nyt on myös parkkipaikan pysäköintimerkki kaadettu maahan.
Antaa yrityksestä epäsiistin kuvan.
Bus Burger (Salpakangas)
9
1379
Vastaukset
- Anonyymi
Ei auta kun hollolan maajussit ei osaa käyttäytyä kuin ihmiset.
- Anonyymi
Huono palvelu ja huono annos ! Kanakori Bataattiperunoilla palaneet kanat ja perunat annos hintaansa nähden tähtitieteellinen!!!!!!!!!
- Anonyymi
Bus Burger joutuu kohta petrata kovastikin, jos meinaa pysyä kilpailuissa ja asiakkaissa. Annosten taso vaihtelee liikaa. Kohta aloittaa Naughty Brgr ja tulee yksi todella tasokas burger paikka Lahteen lisää.
- Anonyymi
Henkilökuntaa ei kiinnosta siisteys. Me käydään siinä parkissa yöaikaan ja heitellään roskia ja tupakantumppeja auton ikkunoista ja ne samat roskat on siinä monta päivää.
Vois vähän kattoo miten siisti oma työpaikka on!- Anonyymi
Ai tekö niitä pellejä ootte? ITEPÄ MYÖNSITTE. MEnkääs ihmisroskat kaatopaikalle kuolee niin päästään teistä eroon. Ei teistä oo mihinkään, pelkkää roskasakkii ootte ja tiiätte sen. Ei teillä mitään elämää oo, tokko tiiätte mitä on hankkii elämä. Luuserit.
- Anonyymi
Epäsiistiä ja saattaa saada syyhyn. Pitää pyrkiä siisteyteen ja välttää näitä
- Anonyymi
MITÄ TOI NY HYÄRYTTÄÄ . ONKO PAKKO MENNÄ KOULUBUSSII NOTKUU. KAI SEN NY JOKAINE TIÄTÄÄ ETTÄ KOULULAISISSA NE TÄIT JA SYYHYT MUHII
- Anonyymi
Kortsuja oli viimeks siellä
- Anonyymi
Ratsastavat siellä ja parittelevat
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066