Vajaamies31

Anonyymi

Onko muilla vastaavaa kokemusta kuin minulla, eli kärsin edelleen vajaatoiminnan oireista; ajatuksen juoksu todella hidasta, muisti ongelmia, väsymys. Arvot kuitenkin tällä hetkellä tsh 0.01 ja t4v 21.5. Ei liikatoiminnan merkkejä. Kahtena edellisenä syksynä on nostettu thyroxin annosta aina se 25mg ja olo on kohentunut molemmilla kerroilla ihan huomattavasti. Lääkitys tällähetkellä 0.150mg/pvä. 9-vuotta sitten sairaus alkoi autoimmuunitulehduksen seurauksena. Mikähän mättää kun annosnostot auttaa aina sen reilu puoli vuotta ja taas samassa pisteessä?
T. Mies 31v.

3

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noi arvot on kyllä oikein hyvät. Koska olo ei riittävästi ole kohentunut, niin ehkä et kykene (elimistösi) käyttään tyroksiinia tarpeeksi hyvin. Tästä saa osviittaa mittaamalla T3V-arvon. Kilpirauhasen lisäksi oireitasi voi aiheuttaa esimerkiksi raudanpuute, D- ja B-vitamiinien puute, tietyt neurologiset sairaudet, kova stressi

Hashimoto

• Anonyymi

Kiitos vastauksesta. T3-arvo minulta on joskus mitattu. Täytyisi kaivella jostain tulos esiin. D-vitamiinilisää olen myös syönyt. Eilen nyt selvisi että sairastan jonkin asteista uniapneaa, joten tästäkin saattaisi oireiluni johtua?

• Anonyymi

No kyllä tuo tsh arvosi on varsin matala,aiheuttaa juurikin mainitsemisasi oireita.Itselläni tsh 0,08 ja sairaanhoitaja soitti perääni ja aikoi kysyä lääkäriltä mitä tehdään,Tällä hetkellä lääkitykseni on thyrozinia 1,5tabl.pvssä.Huomaan lähinnä muistissa ja mieleenpainamisessa häikkää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5360
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1122
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      102
      875
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      801
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      783
    6. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      757
    7. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      753
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      734
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      719
    10. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      46
      718
    Aihe