Naapurin isäntä

Anonyymi

Olin 17v. kolli kun aloin runkkailemaan naapurin isännän kanssa. Kaikki alkoi oikeastaan siitä kun hän alkoi kyselemään minun kullin kokoa ja esittelemään omaansa.
Naapurilla oli pienehkö kulli, mutta terska oli mahtavan kokoinen. Pitihän sitä omaa näyttää kun kerran halusi sen nähdä.Isäntä puristeli minun kullia ja veteli esinahkaa taakse sanoen kulliani isoksi ja olihan se sitä.
Pitkä nuori kulli, mutta terska ei vetäny vertoja isännän terskaan verrattuna se oli kuin kahvikuppi. Eka kerralla jännitin kun ei ollut kokemusta tuollaisesta eikä hänkään runkannut loppuun asti.
Kertoja tuli useita, eikä jatkossa ollut enää jännitystä vaan annoin isännän käsitellä kullini aina orkkuun asti. Toki runkkasin häntä myös samalla ja yllättävän nopeasti laukesi tuo yli viisikymppinen tätini mies.
Tätä jatkui vuosia lähes kymmenkunta vuotta yhteensä kunnes hän alkoi hiipumaan ja kuoli aikanaan.
Minulle jäi hyvät muistot eikä mitään traumoja jäänyt. Itse olen pitänyt tämän omana tietonani eikä varmaan hänkään puhunut siitä kellekään.

27

6498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tietenkään kun tämäkin oli niitä peräkamari nysvän löpinöitä

      • Anonyymi

        Sinähän sen tiedät kun peräkammarin nysvä olet.Puhu vaan omasta puolestasi kun tiedät mitä löpiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät kun peräkammarin nysvä olet.Puhu vaan omasta puolestasi kun tiedät mitä löpiset.

        Ja palsta kyyläri heti aamusta jaahas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palsta kyyläri heti aamusta jaahas

        Niinhän tuota peijooni vieköön näytät kyyläävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja palsta kyyläri heti aamusta jaahas

        Ai sinä ihan ite.


    • Anonyymi

      Olen aloittaja. Peräkammarista en tiedä olen jälkeenpäin mennyt naimisiin ja minulla on jo aikuiset lapset. Jos kirjoitukseni todellisesta elämästä jotain nyppii niin voi ihan vapaasti siellä peräkammarissa lyödä nyrkkiä seinään. Siihen aikaan kun tuo kirjoitukseni asiat tapahtui elettiin -70 lukua eikä ihmisten kanssakäyminen ja ns.pillurallin ajaminen maaseudulla ollut sellaisena tapana kuin se on ollut sitten jälkeenpäin taajamissa. Kirjoitukseni on yksi kuvaus aikuiseksi kasvamisessa eikä varmaan ainoa lajiaan.

      • Anonyymi

        Mielenkiintoinen juttu. Vastaavanlaisia kokemuksia ei oo nuorempana, mutta myöhemmin
        ukkomiehenä, kun kotona ei enää paljoa tapahdu, on tullut harrastettua samaa aina välillä. On se tavallaan jännää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoinen juttu. Vastaavanlaisia kokemuksia ei oo nuorempana, mutta myöhemmin
        ukkomiehenä, kun kotona ei enää paljoa tapahdu, on tullut harrastettua samaa aina välillä. On se tavallaan jännää.

        Minkä ikäisiä nuo harrastuskumppanit ovat


    • Mulla oli vastaava suhde naapurin isäntään teininä. Mies kyllä houkutteli pikkuhiljaa mutta oma kiinnostus ajoi perässä. Usko miehen vaimon tietäneen meidän yhteisestä harrastuksesta. Ehkä se koki sen hyvänä kun mies ei etsinyt seuraa naapuria kauempaa. Homma hiipui kun rupesin aikuistumaan. Tavallaan hyvä aika kun tuli oma tyttöystävä ja muuta.

      • Anonyymi

        Se on sitä aikuiseksi kasvamista ja osittain oman seksuaalisuuden hakua, siinä samalla kiinnostaa pillu ja kulli. Nämä naapurin isännät ei varmaan tarkoita tehdä pahaa ovat itsekin kiinnostuneet toisen kullista ja teinit päinvastoin aikuisen kullista. Itse olen kokenut sen hyvinkin turvalliseksi kun kukaan ei tullut eikä voinutkaan tulla paksuksi eikä omalla kohdallani kukaan muu saanut tuosta tietää.


    • Anonyymi

      Minulla oli myös ”suhde” naapurin eläkkeellä olevan leski miehen kanssa monta vuotta. Tämä oli 70 luvun lopussa ja itse olin 16v ja jatkui n 3 vuotta. Oli mukavaa aikaa nuorelle miehelle. Hän keksi kaikkea kivaa ohjelmaa meille. Kävimme mm hänen mökillään aina välillä kun hän tarvitsi ”apua” ja maksoi minulle avusta. Tai näin kerroimme vanhemmilleni. Minulle ei myöskään jäänyt mitään traumoja tästä, ainakaan tietääksen. Bi henkinen olen edelleen mutta miehen kanssa en ole ollut vuosiin.

    • Minä kävin 14 vuotiaana naapurin 60 vuotiaan miehen mökin rakennuksella auttamassa. Hänellä oli kaksi lähes 20 vuotiasta tyttöä ja vaimo, joka oli aiemmin ollut mukana, mutta nyt lähdimme kahdestaan. Meidän piti juuri valettujen perustusten ympärille kärrätä hiekkaa. Ajoimme puoli tuntia mökille, ja sitten vielä saareen veneellä vajaat 10 minuuttia.

      Hiekka oli ajettu talvella rantaan eikä kärräysmatka ollut kuin 50 metriä suunnilleen. Pertti lastasi ja minä kärräsin. Tunnin päästä pidimme kahvi tauon ja söimme osan eväistä.
      - on niin hikistä hommaa, että laitan saunan lämpiämään, Pertti sanoi.

      Jatkoimme vielä toistatuntia hiekan kärräystä kunnes lopetimme.
      - mennään saunalla, voidaan vähän vähentää vaatetta, niin pahin hiki jäähtyy sanoi Pertti

      Hän otti maakuopasta 4 olutta, kaksi kolmosta ja kaksi nelosta. Ajattelin että kolmoset on minulle.
      - olut vie parhaiten janon sanoi hän ja avasi 4 pullon, kai sinulle olut käy. Ei kerrota näistä mitään kotona, hän sanoi ja iski silmää.

      Pertti ottikin itselleen kolmosen, koska oli autolla. Minä otin kunnon ryypyt pullostani kovaanjanoon. En ollut ennen olutta juonut. Istuimme tovin, Pertti sanoi, että juodaan nämä pois, ja meni katsomaan joko sauna valmis.
      - menee vielä vähän aikaa hän sanoi, kun tuli takaisin ja ojensi toisen oluen.

      Savupiipusta tuli hyvätuoksu. Toinen pulloni oli puolillaan kun sauna oli valmis. Otimme vajaat pullot mukaan, riisuimme yhdistetyssä pesu ja pukuhuoneessa. Toista pulloa olutta tuntui äkkinäisen päässä hiukan, ja kun olimme alasti menimme saunaan, joka oli ison ikkunan takia hyvin valoisa.
      - sinulla onkin jo kohta miehen vehkeet, sanoi Pertti.
      Minä vaistomaisesti rupesin peittamään munia kädella, mutta Pertti sanoi ettei munaansa tarvitse yhdenkään miehen tarvitse hävetä. Hän näytti esimerkkiä kuinka istutaan jalat levällään. Hänellä oli pitkä kulli ja isot roikkuvat pallit. Mutta minulla oli paksumpi, mutta lyvyempi .

      En voinut mitään mutta veitikkani oli melkein puoliseisokissa. Pertti heitti löylyä melkoisen rivakasti, kävimme uimassa.

      - pestään raskaan työn hiet kunnolla pois, sonoi pertti.

      Hän otti saippuan ja hankasi sitä sieneen ja meni mahalleen penkille, joka oli keskellä lattiaa.

      Minun piti pestä hänen selkänsä hyvin, jalat ja pakarat. Sitten hän kääntyi ympäri ja etupuoli kans. Pesin rinnan ja mahan ja sitten jalat.
      - munat kans, hän sanoi.

      Ensin Pyyhin varovasti sienellämutta hän antoi ohjeita, minun piti nostaa kulli ja pestä pallit käsin ja sitten kulli. Hän käski vetää esinahantaakse ja hieroa terskan puhtaaksi.

      Hänelläkin oli melkein puoli seisokki, minulla seisoi täysiä, jota yritin piilotella.

      Sitten oli minun vuoroni, sanoi pertti minulle huuhdeltuaan itsensä . menin mahalleni penkille, muna kovana. Petti saippuoi selän, jalat ja pakarat. Sittän hän pani sienen pois, ja saippuoi kätensä.
      - pesen vielä täältä , hän sanoi ja siveli kädellään pyllyäni.
      Pertin käsi meni pyllyvakoon ja sormi hakeutui reijälle, jota hieroi ja se tuntui hyvältä ja munani kovettui entisestään. Pertti levitti jalkojani ja kun nostin katsettani lattiasta näin hänelläkin seisovan . Pertin sormi tunkeutui sisääni ja se tuntui hyvältä. Hänen toinen käsi siveli kovaa terskaani, joka oli tullut näkyviin haarojen väliin esinahan rullautuessa pois .

      Sitten hän käski kääntyä. Noudatin pertin ohjetta ja annoi munani seisoa suoraan ylöspäin. Pertti pesi rintani, vatsani ja jalat sienellä. Sitten hän pesi kädellään munani.

      - sinun esinahkasi liukuukin hyvin .
      Sitten nousin seisomaan ja pertti huuhteli minut, muna seisoi edelleen.

      - tämä täytyy hoitaa, hän sanoi ja otti kullini käteen, runkkasi sitä ja hiveli toisella kädellä kiveksiäni.

      Sitten hän otti kullini suuhunsa ja eikä kestänyt kauaankaan kun minulta tuli elämäni paras siemensyöksy.

      - onko parempaa kuin runkkaus?
      Myönsin ja sitten oli minun vuoroni runkata Pertin pitkä kulli. Myös häneltä tuli varsin pian. Runkun aikana minulla alkoi seisoa. Pertti otti minulta vielä suihin työntäen sormensa pyllyyni ja se oli ihanaa.

      Huuhtelimme itsemme, puimme ja lähdimme kotiin. Tuosta reissusta lähtien tiesin että mökkijutuista ei huudella.

      • Hyvä tarina.


      • Mulla oli sellainen mökkituttavuus. Vietti koko kesän mökillä. Mä kävin sielä nussittavana. Nojasin ikkunalautaan ja se tuli mun anukseen. Kun siemenet olis sisällä se käänty ympäri. Piti mua sylissään ja runkkas mua. Sit aina mitattiin miten kauas multa oli lentänyt.
        [email protected]


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Hyvä tarina.

        JATKUU

        Minua vähän jännitti kun istuin Pertin Vauxhallin etupenkillä ja tulimme  mökkirantaan. Mitä otin eväät takapenkiltä ja  Pertti meni laittamaan venettä valmiiksi.
        Mökillä vein eväät saunakamariin. Nyt meidän pitäisi kärrätä hiekkaa kivijalan sisäpuolelle.
        - Haluatko saunaan, kysyi Pertti.
        Vastasin myöntävästi, ja vasta  vastattuani tajusin mitä Pertin kysymys tarkoitti. Punastuin ja siksi käännyin ottamaan vettä, ettei  Pertti huomaisi. Mutta olin kyllä kiimassa, kun mietin saunaa, tunsin, että jalkojeni välissä alkoi kovettumaan.

        Kun hommat oi tehty, menimme saunalle. Pertti haki taas oluet ja istuimme penkillä saunan edessä.
        - Otetaanko vaatteet heti pois, ei tänne näe mistään.
        Se sopi minulle ja olin hetkessä alasti.  Pertti seurasi minua.
        - Saanko hyväillä,  kysyi hän.
        Pertti hiveli kädellään selkääni, ja selkärankaani,tunsin kylmät väreet  selässäni. Hänen kätensä hiveli persettäni ja sitten hän otti kivekset kouraani. Pertti laskeutui eteeni ja otti kovan kaluni suuhunsa rullaten samalla esinahkani taakse.
        - Haluaisitko tosi hyvän orgun, hän kysyi.
        Vastattuani myöntävästi hän pyysi minua imemään. Laskeuduin polvilleni hänen eteensä  ja otinPertin puolikovan kalun suuhuni. Vedin ensim hänen esinahkansa taakse. Otin terskan ja vähän vartta suuhuni, suuni pois terskan ympäriltä, ja takaisin suuhun. Välillä tunnustelin kielelläni terskan alapintaa.
        - Mennään sauunakamariin, Pertti sanoi. - Nyt sinun vuorosi.
        Pertti istui ja pyysi minut polviensa päälle mahalleni. Hän puristi voidettä tuupista pyllylleni. Hieroi pyllyäni, sitten vakoa, ja lopuksi persereikääni. Hän kysyi, tuntuuko hyvältä.
        Sain vain ynistyä myöntävästi.
        - Sitten valmistellaa.  Super orkkua, hän sanoi.
        Tunsin että Pertin käsi hieroi rasvaa reikääni. Sitten tunsin jonkin tunkeutuvan persereikääni, se oli vähän paksumpi kuin sormi, ja hieman kylmempi. Se tuntui jatkuvan ja jatkuvan. Sitten pertti nosti minut eteensä seisomaan, otti kovan kyrpäni suuhunsa ja alkoi imemään samalla kun kän liikutteli jotakin perheessäni.  Se osoittautui myöhemmim porkkanaksi joka oli tyvestä noin kolme senttiä paksu. Enkä kestänyt kauaa kun minulta tuli hurja siemensyöksy, pumppasin viikon spermat Pertin suuhun.

        Menimme löylyyn, Pertti otti porkkanan pois ja näytti  sitä, hän oli tylpistänyt kapeaa päätä ja kaventanut paksua päätä 3 senttiseksi. Ihan loppuun oli jäänyt porkkanan paksua  tyveä, se oli ainakim 4 cm.

        Löylyssä Pertti sanoi että menisin lauteille selälleni  ja nostaisin jalkani koukkuun mahani päälle.

        - Laitetetaan tämä vielä vähäksiaikaa, sanoi hän ja työnsi porkkanan pyllyyni.
        Pertti heitteli löylyä ja silitti kiveksistäni.  Nän nousi ylös ja kävi pukuhuoneessa. Kun hän tuli sisään, nöin että hänen kyrpänsä seisoi täysiä. Pertillä oli kädessään toinen porkkana, jonka hän lailloi pyllyyni toisen tilalle. Se oli hiukan paksumpi.

        Muutaman löylykauhallisen jälkeen . Hän poisti porkkanan ja heitti molemmat uunin luukusta kekäleiden päälle. Mennään pesuhuoneeseen.
        - Mene tuohon penkille nelinkontin.


        Tein työtä käskettä ja tunsin kuinka pertti levitti rasvaa reikääni. Arvasin mitä on tulossa. Pertti tuli eteeni ja antoi kovak kyrpänsä suuhuni, iminn sitä kunnes pertti otti sen suustani, levitti rasvaa terskaansa.
        - Nyt nussin sinut kunnolla, hän sanoi.

        Minulla seisoi taas ja sitten tunsin pertin kullin reijälläni, se tunkeutui vähitelle sisääni, en oikestaan tuntenut kipua. Kun pertti oli kokonaan sisälläni  hän odotti hetken ja alkoi sitten hitaasti nussia, ulos, sisään, ulos mutta niin että terska tuli välillä melkein ulos. Vähitellen hän kiihdytti vauhtia, tunsin kuinka hänen kiveksensä hakkasi minun pallejani. En tiedä kauanko pertti nussi, ehkä 5 tai 10 minuuttia kun häneltä tuli kuuma lasti  sisälleni.
        Peseydyimme kuten edellisellä kerralla, ja taas Pertti imi minut ennen kuin puimme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        JATKUU

        Minua vähän jännitti kun istuin Pertin Vauxhallin etupenkillä ja tulimme  mökkirantaan. Mitä otin eväät takapenkiltä ja  Pertti meni laittamaan venettä valmiiksi.
        Mökillä vein eväät saunakamariin. Nyt meidän pitäisi kärrätä hiekkaa kivijalan sisäpuolelle.
        - Haluatko saunaan, kysyi Pertti.
        Vastasin myöntävästi, ja vasta  vastattuani tajusin mitä Pertin kysymys tarkoitti. Punastuin ja siksi käännyin ottamaan vettä, ettei  Pertti huomaisi. Mutta olin kyllä kiimassa, kun mietin saunaa, tunsin, että jalkojeni välissä alkoi kovettumaan.

        Kun hommat oi tehty, menimme saunalle. Pertti haki taas oluet ja istuimme penkillä saunan edessä.
        - Otetaanko vaatteet heti pois, ei tänne näe mistään.
        Se sopi minulle ja olin hetkessä alasti.  Pertti seurasi minua.
        - Saanko hyväillä,  kysyi hän.
        Pertti hiveli kädellään selkääni, ja selkärankaani,tunsin kylmät väreet  selässäni. Hänen kätensä hiveli persettäni ja sitten hän otti kivekset kouraani. Pertti laskeutui eteeni ja otti kovan kaluni suuhunsa rullaten samalla esinahkani taakse.
        - Haluaisitko tosi hyvän orgun, hän kysyi.
        Vastattuani myöntävästi hän pyysi minua imemään. Laskeuduin polvilleni hänen eteensä  ja otinPertin puolikovan kalun suuhuni. Vedin ensim hänen esinahkansa taakse. Otin terskan ja vähän vartta suuhuni, suuni pois terskan ympäriltä, ja takaisin suuhun. Välillä tunnustelin kielelläni terskan alapintaa.
        - Mennään sauunakamariin, Pertti sanoi. - Nyt sinun vuorosi.
        Pertti istui ja pyysi minut polviensa päälle mahalleni. Hän puristi voidettä tuupista pyllylleni. Hieroi pyllyäni, sitten vakoa, ja lopuksi persereikääni. Hän kysyi, tuntuuko hyvältä.
        Sain vain ynistyä myöntävästi.
        - Sitten valmistellaa.  Super orkkua, hän sanoi.
        Tunsin että Pertin käsi hieroi rasvaa reikääni. Sitten tunsin jonkin tunkeutuvan persereikääni, se oli vähän paksumpi kuin sormi, ja hieman kylmempi. Se tuntui jatkuvan ja jatkuvan. Sitten pertti nosti minut eteensä seisomaan, otti kovan kyrpäni suuhunsa ja alkoi imemään samalla kun kän liikutteli jotakin perheessäni.  Se osoittautui myöhemmim porkkanaksi joka oli tyvestä noin kolme senttiä paksu. Enkä kestänyt kauaa kun minulta tuli hurja siemensyöksy, pumppasin viikon spermat Pertin suuhun.

        Menimme löylyyn, Pertti otti porkkanan pois ja näytti  sitä, hän oli tylpistänyt kapeaa päätä ja kaventanut paksua päätä 3 senttiseksi. Ihan loppuun oli jäänyt porkkanan paksua  tyveä, se oli ainakim 4 cm.

        Löylyssä Pertti sanoi että menisin lauteille selälleni  ja nostaisin jalkani koukkuun mahani päälle.

        - Laitetetaan tämä vielä vähäksiaikaa, sanoi hän ja työnsi porkkanan pyllyyni.
        Pertti heitteli löylyä ja silitti kiveksistäni.  Nän nousi ylös ja kävi pukuhuoneessa. Kun hän tuli sisään, nöin että hänen kyrpänsä seisoi täysiä. Pertillä oli kädessään toinen porkkana, jonka hän lailloi pyllyyni toisen tilalle. Se oli hiukan paksumpi.

        Muutaman löylykauhallisen jälkeen . Hän poisti porkkanan ja heitti molemmat uunin luukusta kekäleiden päälle. Mennään pesuhuoneeseen.
        - Mene tuohon penkille nelinkontin.


        Tein työtä käskettä ja tunsin kuinka pertti levitti rasvaa reikääni. Arvasin mitä on tulossa. Pertti tuli eteeni ja antoi kovak kyrpänsä suuhuni, iminn sitä kunnes pertti otti sen suustani, levitti rasvaa terskaansa.
        - Nyt nussin sinut kunnolla, hän sanoi.

        Minulla seisoi taas ja sitten tunsin pertin kullin reijälläni, se tunkeutui vähitelle sisääni, en oikestaan tuntenut kipua. Kun pertti oli kokonaan sisälläni  hän odotti hetken ja alkoi sitten hitaasti nussia, ulos, sisään, ulos mutta niin että terska tuli välillä melkein ulos. Vähitellen hän kiihdytti vauhtia, tunsin kuinka hänen kiveksensä hakkasi minun pallejani. En tiedä kauanko pertti nussi, ehkä 5 tai 10 minuuttia kun häneltä tuli kuuma lasti  sisälleni.
        Peseydyimme kuten edellisellä kerralla, ja taas Pertti imi minut ennen kuin puimme.

        Pidän kovasti. Toivottavasti saamme lukea sinun kirjoituksiasi vielä lisää.


    • Anonyymi

      Olisi mukavaa löytää vanhempi herra nyt jonka kanssa touhuta aina välillä. Olen siis 56v ukm ja olisi ihanaa tavata yli 60 v kaveri.

      • Anonyymi

        Miten sinuun saisi yhteyden 56ukm Espoo


    • Anonyymi

      Kävin vuosia sitten aina perjantai iltaisin äitini kanssa uimassa. Olimme aina ihan loppuun asti uimassa ja sitten saunaan ja pika suihku ja kotiin.
      Olin n 13- 14v siihen aikaan ja saunassa oli aina sama minun mielestä vanha ukko joka tuli aina myös suihkuun viereeni.
      Suihkussa hän aina pesi vain kulliaan ja huomasin että hänellä aina seisoi.
      Kerran hän kyseli kun suljin suihkun että tuletko myös ensi viikolla johon vastasin että luultavasti.
      Seuraavana viikkona menin taas saunaan uinnin jälkeen ja siellä hän taas istui.
      Menin lauteille ja hän siirtyi vierelleni ja huomasin että hänen kulli alkoi taas kasvaa. Jotenkin kiihoituin itse tästä ja omani alkoi myös seisomaan.
      Hän laittoi käden reidelleni ja hiljaa siirsi sen kullilleni ja kun hän otti kkiinni siitä niin laukesin heti.
      Tähän hän sanoi että oliko kivaa ja otti minun käteni ja siirsi sen hänen kullilleen. Hän teki muutaman runkku liikkeen minun kädellä ja kun minä aloin itse runkaamaan häntä niin hän laukesi myös lähes heti.
      Tästä tuli meille harrastus lähes joka perjantai.

    • Anonyymi

      Kun olin n 12 vuotias olin eräässä harrastus kerhossa ja sitä veti yksi eläkkeellä oleva vanhempi herra. Kerho toimi jotenkin kunnan rahoilla ja toisena vuotena sitä ei enää järjestettu. Tämä herra soitti kaikki läpi ja kolme kurssilla ollutta poikaa läpi ja kertoi että hänen luonaan voi jatkaa harrastelua jos kiinnostaa. No minä olin ainoa joka halusin jatkaa ja äitini sopi että tulisin aina tistaisin ja torstaisin hänen luokseen.
      No ensimmäiset kerrat teimme yhdessä näitä juttuja mutta sitten hän alkoi vain katselemman minun tekemisiä ja tuli aina istumaan vierelleni . Usein hän jonkun onnustumisen jälkeen vähän halasi minua tai hieroi selkää tai jotain. Muutaman kerran hänen kätensä vähän niin kuin vahingossa putosi reidelleni ja jäi siihen. Sitten kerran kun tulin hänen luokseen hän oli kylpytakissa ja sanoi unohtaneensa että tänään on tiistai ja oli menossa saunaan. Hän kysyi haluanko myös tulla saunaan vai menenkö askartelemaan ja en halunnut saunoa niin hän meni saunaan ja minä rakentamaan. Hän tuli saunasta ja edelleen pelkkä kylpytakki päällä ja taas viereeni istumaan. Hän istui ihan kiinni minussa ja hiljalleen hänen takkinsa aukesi ja hän ei mukamas huomannut ollenkaan sitä. Näin suoraan hänen jalkojen väliin ja huomasin että hänen kyrpä oli puoli sesokissa. Sitten hän taas alkoi halailemaan ja hieromaan minun selkää ja olkapäitä. Hetken kuluttua hän antoi pusun pakelle ja sanoi että hän viihtyy niin hyvin seurassani.
      Hön nousi ylös ja kysyi haluanko halata häntä ihan seisaaltaan. Jotenkin nousin vain ylös ja aloimme halailemaan sitten hän suuteli minua suulle joka oli minun ensisuudelma. Tunsin hänen kyrvän vatsaani vasten ja hänen kylpytakki oli nyt täysin auki. Hänen kätensä olivat ympäri kehoani ja huomasin että oma kullini oli myös aivan kovana.
      Hän avasu housuni ja otti kullistani kiini. Sitten hän sanoi että mennään huoneessa olevalle sohvalle. Istahdimme sohvalle ja hän otti kullini suuhunsa ja laukesin heti. Siihen aikaan minulta taisi tulla vain sellaista liman typpistä koska hän ihasteli sitä.
      Sitten hän kysyi voinko tehdä hänelle saman. Oli jotenkin jännittävää kumartua tuon ison kullin ääreen ja ottaa se suuhun hän runkkasi samalla ja kun minnulla oli hänen terska suussa ja sitten hän huusi hetken kuluttua nyt tulee ja samalla sain suuni täyteen spermaa ja aloin kakoilemaan kun en ymmärtänyt kuinka paljon stä tulee. Kun lopetin kakoilun hän suuteli mina. Olin aivan naama spermassa ja hän kehui kuinka hyvä ja kaunis olen.
      Menimme yhdessä suihkuun ja sitten aloimme hyväilemaan uudestaan toisiamme. Tulin toisen kerran hänen suuhunsa taas. Hän taas laittoi minut makuulle vatsalleni ja hinkkasi kulliaan minun peppuvakoa vasten ja hetken kulutta tunsin kun hänen spermansa oli selälläni.
      Tästä alkoi suhde joka kesti melkein 9 vuotta.

    • Anonyymi

      Olin amiskassa Hesassa 1973 elikkäs 16v kundi. Mullakin eka kokemus vanhempaan mieheen silloin.

      Parikertaa viikossa tuli katseltua hakaneimessä non stopissa senajan aikuis viihdettä.

      Niinpä sitten kerran sattui että olessani salin peräpenkeillä hämärässä tuli 65v

      kalju hoikka mies myös kuviin. Huomasi varmaan kun runkkasin piilossa takkini suojissa.

      Hän istui viereeni veti takkiani senverran sivuun ja käteni irti kalustani, että muna ponnahti kunnolla näkyviin.

      Katselin ympärilleni, mies kumartui syliäni kohde ja imaisi munan suuhunsa,

      Ei mennyt pitkään kun latasin spermat hänen suuhunsa.

      Otin talouspaperin taskustani , pyyhin kaluani. Mies kuiskasi että asuu tässä samassa korttelissa.

      Haluan lisää tule mukaani. Ja siitä alkoi suhde joka kestikin 2v.tta

      Opin itsekkin imuttamaan , kalua ok.

      Nyt olen 65v joskus on tullut ajatus , miltäköhän se maistuisi vielä. tosin ikä saisi

      olla 60 --- 75v

      • Anonyymi

        Miten saisin sinuun yhteyden?


    • Anonyymi

      Asutko Stadissa

    • Anonyymi

      Imutus haluja löytyy,kunhan löytyy terve siisti kaveri joka osaa olla vaiti hommistamme.

      Kerro itsestäsi , fantasioistasi. Oletko kokenut.

    • Kiva stoori, kiitos kun jaoit;)

    • Anonyymi

      Olen 58v ukkomies ja naapurin nyt 17v poika käy minun luona n kerran viikossa panemassa.
      Naidaan molemmat toisiamme.
      Meillä se alkoi muutama kesä sitten kun hän oli yksin kotona yhden viikonlopun ja oli unohtanut avaimet .
      Emme kumpikaan uskoneet olevamme bi henkisiä ennenkun heräsimme la aamuna samasta sängystä.
      Seksi vaimoni kanssa on myös parantunut sen jälkeen kun aloitimme tämän.
      Noloa oli tosin kerran kun hän oli lauennut juuri peppuni ja vaimoni soitti että juuri kotona tarvitaanko kaupasta jotain. Niin vedimme vaan äkkiä vaatteet päälle ja poika kotiin. Yritin pyyhkiä suurimmat spermat pepusta mutta kun illalla menimme saunaan vaimoni ihmetteli kuivunutta valkoista kalsareissani niin hätä valheena keksin että olen ollut koko päivän kiimassa ja varmaan jotsin kiimalimaa valunut kalsareihin.....

    • Anonyymi

      Minulla oli yksi kesä 60 luvulla ikimuistoinen pari viikkoa. Matkustin postiautolla Satakunta kilometriä mummolaan jossa Isovanhempani viljelivät pientä rintamamiestilaa. Pari lehmää jne. Menin sinne auttamaan heinänteossa, olin aikaisemmin keväällä täyttänyt 15.

      Samaan aikaa mummolaan saapui äitini sisko Ruotsista miehensä ja minua vajaat 3 vuotta nuoremman poikansa kanssa. He olivat siellä paripäivää eli sen ajan kun tehtiin heinää. Sitten tätini lähti miehensä kanssa Lappiin kalastamaan mutta heidän poikansa jäi mummolaan.

      Minä siirryin tuvasta aittaan nukkumaan serkkuni kanssa kun hänen vanhempansa lähtivät Lappiin.
      Nukuimme levitettävissä sängyssä vierekkäin . Ensimmäisenä iltana serkkuni oli aika levoton. Hän rupesi tenttaamaan. Kyseli kaikenlaista. Olinko pussannut, oliko minulla tyttöystävää jne. asioita joihin en halunnut vastata ja joihin vastaus oli ei. Luulin jo hänen nukahtaneen kun hän kysyi, oliko minulla jo munakarvoja. En halunnut vastata. Serkkuni jatkoi, hän sanoi että hänellä on jo ollut jonkin aikaa vaikka oli vasta vajaat 13.

      Kysymys tulva jatkui, ootko runkannut, tuleeko sulta mälliä ym. Samalla sain tietää että hän runkkaa paljon ja että hänellä on jo alkanut tulla spermaa. Hänen juttunsa alkoi kiihottaa minua ja kullini seisoo, onneksi olimme sängyllä peiton alla.

      Serkkuni pyysi että näyttäisin karvojani. Kun en siihen suostunut, hän nousi polvilleen ja tiputti sen verran alushousuja että näin hänen vaaleat mutta myös tuuheat karvansa. Hän oli kehityksessä selvästi edellä minua vastaavassa iässä. Näin housujensa läpi, että hänelläkin oli varmaan puolikovana. Sitten hän rupesi vaatiin että minunkin piti näyttää karvani. Kun en siihen halunnut suostua, hän uhkasi että kertoo isoisämme että katselin hänen munakarvojaan.

      Silloin katsoin parhaaksi suostua ja nousin myös polvilleni, olimme vastakkain. Pudotin hiukan alushousujani, joissa nukuin. Enemmän hän vaati ja näkikin sitten tumman karvoitukseni. Serkkuni keksi, että näytetään munat kokonaan. Eikä hän jäänyt odottamaan, vaan nousi seisomaan, riisui housunsa kokonaan ja oli taas vastapäätä minua nyt kokonaan alasti. Katselin kyllä kiimassani hänen värkkejään. Melko pitkä suora, joskin ohut kulli ja kivekset pienessä pussissa. Kulli seisoi kovana . En jäänyt odottamaan uutta kiristystä, otin myös housuni pois ja paljastin kullini ja kivekset.

      Kyselemättä serkkuni otti kullistani kiinni ja alkoi runkkaamaan. Minä noudatin esimerkkiä.

      Runkkailimme joka ilta ja sain huomata että serkkuni oli iästään huolimatta paljon minua kokeneempi. Parin illan jälkeen hänellä oli karjakeittiöstä ottama tummelipurkin loppu. Hän halusi minun nussivan häntä. Rattoisasti vajaat pari viikkoa kului, saimme heinät latoon ja kyllä myös molempien seksitarpeet tuli tyydytetyksi.

      Kotiin päästyäni jouduinkin sitten taas pärjäämään itsekseni. Serkkuni kertoi että hänellä oli minua vähän vanhempi kaveri, joka oli häntä opettanut Tukholmassa.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe