https://www.tivi.fi/uutiset/it-alalla-jyllaavat-yt-neuvottelut-tilanne-on-hyvin-kahtiajakautunut/58f47ce5-2a50-433b-828d-5eb7efc04f95
.... eikös olekkaan koodaripulaa?
IT-alalla jylläävät yt:eet
10
111
Vastaukset
- Anonyymi
Nääh. Nyt on vaan hyvä sauma kuoria vanhaa kallista kuonaa pois päältä tuoreen ja halvemman tykinruoan tieltä.
- Anonyymi
C/Java/ASP vaarit lähtevät ja Javacsript/React/MongoDB junnut jäävät
Luonnollista vaihtumaa - Anonyymi
Jokos Vincit aloitti uudet "humaanit YT:t"?
- Anonyymi
Ei vielä, mutta varmasti aloittaa hyvin pian. Todella moni mun kollega Vincitillä etsii tällä hetkellä "salassa" uutta duunia ja vetää Vincitiltä vain palkkaa minimieffortilla. Brändin kautta Vincitistä hehkutetaan paljon "ihmislähtöistä johtamista", mutta toimari ja COO Marko juoksee muna pystyssä pelkästään rahan perässä. COO ei edes häpeä tätä myöntää vaan sanoo avoimesti ajattelevansa vain rahaa. Tai ehkä olen tulkinnut ihmislähtöisen väärin, voihan se tarkoittaa myös sitä että ihmisiä lähtee koko ajan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vielä, mutta varmasti aloittaa hyvin pian. Todella moni mun kollega Vincitillä etsii tällä hetkellä "salassa" uutta duunia ja vetää Vincitiltä vain palkkaa minimieffortilla. Brändin kautta Vincitistä hehkutetaan paljon "ihmislähtöistä johtamista", mutta toimari ja COO Marko juoksee muna pystyssä pelkästään rahan perässä. COO ei edes häpeä tätä myöntää vaan sanoo avoimesti ajattelevansa vain rahaa. Tai ehkä olen tulkinnut ihmislähtöisen väärin, voihan se tarkoittaa myös sitä että ihmisiä lähtee koko ajan..
joutuvat hakemaan mitä töitä tahansa hinnalla millä hyvänsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmislähtöinen johtaminen = ihmiset saavat lähteä, kun YT:t jyräävät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vincit - Jotta huominen ei pelota
- Anonyymi
puhdistukset alkamassa IT-alalla. Nyt vetää julkkis-pilvi jutut, pilvi konsulteille, suunnittelijoille ja arkkitehdeille on kova kysyntä. Tarkoittaa sitä että valitetaan pulaa tekijöistä, otetaan halpa työläisiä mm. Intiasta, Puolasta ja palkataan nuoria innokkaita kykyjä kotimaasta ja heivataan pihalle vanhoja.
- Anonyymi
totta. olen aktiivinen pilvi alusta hemmo ja on tullut 8000 e/kk palkkatarjouksia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 844562
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺854411Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163483Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102764En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212701IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392083Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581748Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1031291