Löytyykö halukasta naista seksi seuraksi ? Käy maksullinen .t aki
Sastamala seksiseuraa
65
1729
Vastaukset
- Anonyymi
Hei Aki! Vähän tiukkaa rahasta koronan aikana, pientä korvausta vastaan voisin auttaa. t.Linda
- Anonyymi
Moi Linda Linda laita s posti os t.aki
- Anonyymi
Kerro Linda lisää miten yhteyttä jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa itse omasi jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroppa itse omasi jne
Nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan
Näin kertoo palstakyylä itse meehän peilin eteen leikkii luumuillasi.Diu diu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin kertoo palstakyylä itse meehän peilin eteen leikkii luumuillasi.Diu diu
Nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan
Taasko sä alat riitelee itsesi kaa etkö edellisestä oppinut mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan
Yritätkö päästä nyt oikein sopuun itsesi kaa.Kun myönnät luumuilla leikkiminen on sun omastakin mielestä kivaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritätkö päästä nyt oikein sopuun itsesi kaa.Kun myönnät luumuilla leikkiminen on sun omastakin mielestä kivaa.
Itsepähän tuonkin tiedät parhaiten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsepähän tuonkin tiedät parhaiten
No sinähän kerroit leikkiväsi luumuillasi peilisi kun vastasit nimenomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa Aki! Voitais sopia vaikka huolto asemalle en uskalla eka kerralla vastailla posteihin. Olen eka kertaa tälleen liikkeellä kun näin sun ilmoituksen, uskon että pienelle avustukselle saat täyden vastineen. Tykkään seksistä eri muodoissa ja ehkäisy kunnossa myös vapaa kaverin kanssa meni välit poikki siksi tää sopii hyvin elämän tilanteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heippa Aki! Voitais sopia vaikka huolto asemalle en uskalla eka kerralla vastailla posteihin. Olen eka kertaa tälleen liikkeellä kun näin sun ilmoituksen, uskon että pienelle avustukselle saat täyden vastineen. Tykkään seksistä eri muodoissa ja ehkäisy kunnossa myös vapaa kaverin kanssa meni välit poikki siksi tää sopii hyvin elämän tilanteeseen.
Missä nähään Linda t.aki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähään Linda t.aki
Unelmissasi vain t. Linda-trulli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ensin pitää tutustua paremmin sähköpostein tms. t.aki(ap)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ensin pitää tutustua paremmin sähköpostein tms. t.aki(ap)
Oota mut elä pitkästy tuppikulli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas piriperse
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas piriperse
Nimenomaan oot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sairas piriperse
Ai sinä vai pitää varmasti paikkansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö huomenna cm pihalla klo18 ? T.aki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nähdäänkö huomenna cm pihalla klo18 ? T.aki
Ei todellakaan nähdä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nähään Linda t.aki
Sopiva olisi huoltsikka likekellä sairaala tiedät varmaan mitä tarkoitan. Aika taulu sopiva klo 17.00 eteen päin että saat palkkiolle korvauksen ajattelin kolmea tuntia kerralla kanssasi. Milloin haluisit tavata ja halutko heti nauttia kanssani, millaisen vaatetuksen haluisit päälleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei todellakaan nähdä
No eipä sulta kysyttykään mitään.Jatka omaa mölinääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No eipä sulta kysyttykään mitään.Jatka omaa mölinääsi.
Mölise sinä urpo suolees
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mölise sinä urpo suolees
Suoli spesialisti on on käynyt ilmoittaa fetististään ei se ole helppoa sullakaan.Aina vaan suoli mielessäsi dallaat elämää eteen päin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopiva olisi huoltsikka likekellä sairaala tiedät varmaan mitä tarkoitan. Aika taulu sopiva klo 17.00 eteen päin että saat palkkiolle korvauksen ajattelin kolmea tuntia kerralla kanssasi. Milloin haluisit tavata ja halutko heti nauttia kanssani, millaisen vaatetuksen haluisit päälleni.
Haluamani vaatetus sulla olisi ei yhtään mitään eli täysin alasti odottaisit mua siellä. t.aki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkkiolle korvauksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka Linda tässä sulle mies nuori ja viriili t ville
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moikka Linda tässä sulle mies nuori ja viriili t ville
Enhän mä nyt mitään pikkupentua huoli.
- Anonyymi
Mä voisin tulla sinne huoltsikalle torstaina klo 10 jos Lindalle sopii.
- Anonyymi
Ei sovi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi
Hei runkku sulta ei kysytty mitään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei runkku sulta ei kysytty mitään.
Kysyithän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyithän
Missä Linda olit ajelin cittaril ja huoltoaseman pihalla ei sinua näkynyt missään t aki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä Linda olit ajelin cittaril ja huoltoaseman pihalla ei sinua näkynyt missään t aki
Vastaukset jotka esitetty minuna ovat täyttä potaskaa, opiskelen joudun paneutuu muuhunkin kuin viestittelyyn. Oliko Aki toivomuksesi että alasti eka tapaaminen, ehkä ei sun kirjoitus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko tajusit että olen trulli t.Linda
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaukset jotka esitetty minuna ovat täyttä potaskaa, opiskelen joudun paneutuu muuhunkin kuin viestittelyyn. Oliko Aki toivomuksesi että alasti eka tapaaminen, ehkä ei sun kirjoitus.
Oli ihan mun oma kirjoitus ja todellakin toiveeni sekä jopa vaatimuksenikin että ekaan tapaamiseen saapuisit täysin alasti ja yleiselle paikalle. Aki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli ihan mun oma kirjoitus ja todellakin toiveeni sekä jopa vaatimuksenikin että ekaan tapaamiseen saapuisit täysin alasti ja yleiselle paikalle. Aki
Voin tulla pitkä takki päällä pelkästään jos halut, maksun halun heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voin tulla pitkä takki päällä pelkästään jos halut, maksun halun heti.
Pitkä takki ei ole täysin alasti. Ja minkä maksun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan perseen nuolennasta maksun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluan perseen nuolennasta maksun
Ei kyllä sinä maksat kerran haluut nuolla mun persettä.Eikä olekkaan ihan halpaa lystiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen alasti jos sinä tulet myös alasti dildo suussasi ja toinen perseessäsi.Maksan siitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulen alasti jos sinä tulet myös alasti dildo suussasi ja toinen perseessäsi.Maksan siitä.
Ja sitten vaihdat vaihdat niiden paikkaa perseestä suuhusi ja toinen sinne perseeseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko tajusit että olen trulli t.Linda
Siis noita ymmärsitkö.Noita-akka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun kirjoituksia Linda t aki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten vaihdat vaihdat niiden paikkaa perseestä suuhusi ja toinen sinne perseeseen
Nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole minun kirjoituksia Linda t aki
On ne t.aki (se alkuperäinen ainoa aito ja oikea alullepanija)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan
No hyvä sulle näyttää käyvän.Koska tavataan se on sulle varmaan hieno kokemus.Vai oletko jo kokeillut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ne t.aki (se alkuperäinen ainoa aito ja oikea alullepanija)
Vitun urpo painu sian vittuun täältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitun urpo painu sian vittuun täältä.
Nimenomaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nimenomaan
No alahan mennä siitä.Mitä sä enää täällä ihmettelet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti
Millois sulla olis aikaa ja halua toteuttaa tää fantastisen ihana tapahtuma,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millois sulla olis aikaa ja halua toteuttaa tää fantastisen ihana tapahtuma,
Hetimiten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetimiten
Kerro aika ja paikka.Äläkä kiertele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetimiten
Käviskö kumminkin aito vaihtaisin lennossa reijästä reikään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro aika ja paikka.Äläkä kiertele.
Hetimiten
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetimiten
No on se idiootti eiköhän se ymmärrä kirjoitettua tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on se idiootti eiköhän se ymmärrä kirjoitettua tekstiä.
Hetimiten
- Anonyymi
Olen se aito Aki joka seuraa etsin no eipä löytynyt feikkejä olette kaikki .se on Moro
- Anonyymi
No eihä sul muutenkaan löydy ni ei pitäs tul sul yllätyksenä urpo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on tiedetty jo kauan sä et ole löytänyt.Siksi täällä mielensäpahoittajana trollaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetimiten niihh
- Anonyymi
Hei! Olisiko tälle päivälle naista tarjolla sastamalassa? olisin kiinnostunut
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574