Aihe

Runsaat menkat, mitä teen!??

Anonyymi

Eli siis mulla alko menkat tossa 3kk sitten eli (kesäkuussa 2020) ja mulla alko tosi runsaat menkat jotka alko 3päivää sitten(14.9.20). Mulla tuli heti runsaat menkat ja koulussa on tullu 2kertaa läpi vähän, tulee tamponista parissa tunnissa läpi, vaikka on side alla niin silti. En tiiä mitä pitäis tehä, oon joka päivä koulussa tosi epävarma koska pelottaa et tulee valkosille penkeille läpi ja mun kaverilla ei ole edes alkanu ja näin. Auttakaa mitä teen oon tosi ahdistunu😫 ja oon 13vuotias ja 8lk

2

<50

Vastaukset

• Hei! Mene lääkäriin tai kouluterveydenhoitajalle juttelemaan. Tuo ei vielä kuulosta epänormaalilta. Alussa menkat voivat olla epäsäännölliset, sitten ne tasaantuvat.

Jos on hyvin runsas vuoto, niin kannattaa kokeilla paksuja ja pitkiä ns. yösiteitä päivälläkin. Sitten on vielä Tena-merkkisiä tosi paksuja vaippoja ja vaippahousuja, jotka kyllä pidättävät kaiken. Näiden vika on se, että ne näkyvät ohuiden housujen alta, joten kannattaa käyttää pitkää jakkua, mekkoa tms.

Tamponeitakin on eri paksuisia. Oikein ohuesta voi tulla läpi parissa tunnissa, paksumpi pitää paremmin.

• kuka 13-vuotias pitää jakkua koulussa ja mekkoja talvella koulussa.Mutta jos lapsi tykkää pukeutua jakkupukuun koulussa niin hyvä juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      17034
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      14194
    3. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      137
      8809
    4. Helsinkiläiset köyhtyvät vauhdilla, syy vuokralla asuminen

Helsingissä on erikoinen muutos, nuoret aikuiset tulevat olemaan "varattomampia" kuin aikaisempi sukupolvi. Syy on asuntojen erittäin korkea ostohinta
      Helsinki
      241
      7757
    5. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1836