Hulluudella ei ole rajoja

Anonyymi

Ilmojen saastuttaminen jatkuu. AAmun uutinen: Lainattuna IS 18.9.2020
"Lentoliikenteessä kytee nyt uusi nouseva trendi: Lennot ”ei-mihinkään” viedään käsistä Australialainen Qantas laittoi myyntiin seitsemän tuntia kestävän lento matkan Sydneystä Sydneyyn. Lennot myytiin loppuun kymmenessä minuutissa."

"Vielä vuosi sitten ajatus, että jotkut olisivat valmiita maksamaan suuria summia lentomatkasta, jonka lähtöpaikka ja määränpää ovat täsmälleen samat, olisi tuntunut jokseenkin utopistiselta."

"Tarkemmin ilmaistuna lennoissa on kyse siitä, että lento palaa samalle kentälle, josta se nousi ilmaan, eikä matkan aikana tapahdu välilaskuja."

"TUOREIN lentoja ”ei-mihinkään” tarjoava lentoyhtiö on australialainen Qantas, joka alkaa tarjota seitsemän tuntia kestäviä maisemalentoja Sydneystä Sydneyyn."

"Liput, joista halvimmat maksavat 486 euroa ja kalleimmat 2 338 euroa, myytiin loppuun kymmenessä minuutissa.

– Kyseessä on luultavasti nopeimmin loppuunmyyty lento Qantasin historiassa, yhtiön tiedottaja kertoi torstaina.
– Ihmiset selvästi kaipaavat matkustamista ja kokemusta lentämisestä."

41

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nojaa.

      Käyhän ihmiset huviajeluilla autoilla, ilman sen kummempaa tarkoitusta, miksei lentelemässä. Lentäminen voi myös olla kokemus, jos ei pahemmin ole lentänyt. Käyhän ihmiset huvipuistoissakin vaikka millaisissa vimpaimissa ja maksavat siitä rahaa.

      Lentäjien pitää lentää, että taidot ja lentoluvat säilyy. Typeräähän se ois tyhjillä koneilla lennellä. Lentäjillä lukeman mukaan nykyisin työttömyttä ja ongelmia just lentotuntien puuttumisesta ammatin säilyttämiseksi parempia aikoja odotellessa.

      Muistin mukaan suomessakin ollut jossain maatalousnäyttelyissä yleisölennätyksiä, mitäpä ihmeellistä siinä lie, jos jotkut haluaa joskus lennellä, ilman sen kummempaa päämäärää. Maisemia katellessa ja kokemuksia, elämyksiä keräillessä.

      =DW=

    • Anonyymi

      Eihän siinä liikuta mihinkään. Kuinka ihminen voi kaivata niin paljon matkustamista ?

      • Anonyymi

        Eri ihmisillä erilaiset harrastukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eri ihmisillä erilaiset harrastukset.

        Keksin mieluummin kivampia harrastuksia.


    • Niinhän se on kuin laivaristeilytkin.
      Ajetaan edestakaisin Tukholman ja Turun väliä käymättä edes maissa. Se minusta on aina ollut mysteeri, että matkustetaan menemättä minnekään, kunhan vain matkustetaan.
      Ei nekään Vikingit ja Siljat mitään purjeveneitä ole. Polttoaineella nekin kulkee.

    • Anonyymi

      Kaikenlaiset ylimääräiset ajelut pitäisi unohtaa. Jos maisemia haluaa nähdä, niin telkkarista näkee.

    • Edullisempi ja ympäristöystävällisempi vaihtoehto, kun kävelee torin ympäri.

      • Anonyymi

        Montako kertaa päivässä kävelet torin ympäri?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montako kertaa päivässä kävelet torin ympäri?

        Hei, äläs ny. Torilla tavataan. Vaikka vaan jouluaattona.


    • Anonyymi

      Miksi matkustaa esim. Etelän aurinkoon joissa ihmisiä ruuhkaksi asti, maata rannalla kuin sillit suolassa täysin kahjoa mennä katsomaan ihmisiä, kehutaan jälkeenpäin kuinka oli hyvää ruokaa kymmen tunnin lentomatkan päässä. Tai lentää Tokioon kokoukseen.

      Ymmärrän sen että mennään luonnon rauhaan vähän kauemmaksi.

      Mulla on 3D-lasit jo vain kun niiden avulla katsoo tuntuu vielä elävämmältä mitä todellisuus näyttää.

    • Anonyymi

      Eikös sadussa Peter Pan ja Tingeling lentäneet maahan Ingenstans ??? :D

      Kapteeni Koukku

    • Anonyymi

      Aloittaja ei sitten ymmärtänyt ettei tuossa lennetä mihinkään.
      istutaan vain koneessa. Se on virtuaalimatka,.

      • Anonyymi

        Laivoilla voisi tehdä samanmoisia matkoja.
        Beng
        En tiedä, miten laineiluefektin saisi aikaiseksi.


    • Lentokoneella olen matkustanut riittävän monta kertaa. Ei ole mitään innokkuutta ylimääräiselle lentokone-istuskelulle. Omalla kotisohvalla on paljon viihtyisämpää.

      • Ja omalla kotisohvalla on paremmin tilaa kuin lentokoneen penkillä.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Ja omalla kotisohvalla on paremmin tilaa kuin lentokoneen penkillä.

        Kyllä. Minulla on kolmen istuttavan sohvan lisäksi kaksi lepo-nojatuolia jalkaraheilla, aivan vaan itselleni. Voin vaihdella paikkoja.
        On myös yksi nahkainen johtaja-nojatuoli, arvokas. Että voin leikkiä sekä lentokapteenia, ykkösluokan matkustajaa ja rahvas - köyhää - sohvalaista.
        Niin ja on vielä kaksi soukkaperseis mallista nahkaista kuppituolia. Itselle ei ongelmia.
        Eli olkkarissani on kahdeksan paikkainen pienois lentokone.
        Tervetuloa umpikännimatkalle aamuun. Minä tarjoan koko yölennon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Minulla on kolmen istuttavan sohvan lisäksi kaksi lepo-nojatuolia jalkaraheilla, aivan vaan itselleni. Voin vaihdella paikkoja.
        On myös yksi nahkainen johtaja-nojatuoli, arvokas. Että voin leikkiä sekä lentokapteenia, ykkösluokan matkustajaa ja rahvas - köyhää - sohvalaista.
        Niin ja on vielä kaksi soukkaperseis mallista nahkaista kuppituolia. Itselle ei ongelmia.
        Eli olkkarissani on kahdeksan paikkainen pienois lentokone.
        Tervetuloa umpikännimatkalle aamuun. Minä tarjoan koko yölennon.

        Hauskaa kun on valinnanvaraa istumapaikoista noin runsaasti.


      • Anonyymi

        Omalla kotisohvalla voi myös valita, milloin syö välipalan, vieläpä edullisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omalla kotisohvalla voi myös valita, milloin syö välipalan, vieläpä edullisen.

        Oma koti, paras paikka.


    • Anonyymi

      Olisikohan siinä ajatuksena, että otetaan maksavia ihmisiä kyytiin, ei tarvi tyhjänä konetta lennättää. Maailmassa on niin paljon koneita etteivät mahdu kaikki kerralla kentille, vaan paljon pitää olla ilmassa tyhjillään. On erinomainen mahdollisuus rahastaa.

      • Anonyymi

        Erikoinen tilanne.


    • Anonyymi

      Kuinkahan paljon on ilmasto nyt parantunut koronan aikana kun lentokoneita ei näy enää lentelevän edes kymmenes osaa siitä mitä ennen koronaa.
      Näkee kyllä työmatkalla ettei ainakaan rekkaliikenne ole vähentynyt yhtään.
      Hytinäx1

      • Anonyymi

        Niinpä.
        Nykyisin oikein höristää korviaan, kun kuulee lentokoneen äänen.
        Toissailtana 3 konetta. Minne, kuka, mitäh....
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä.
        Nykyisin oikein höristää korviaan, kun kuulee lentokoneen äänen.
        Toissailtana 3 konetta. Minne, kuka, mitäh....
        Beng

        Lentsikan ääni on nykyään harvinaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lentsikan ääni on nykyään harvinaisuus.

        Vantaallakin harvinainen on nykyisin lentokoneen ääni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaallakin harvinainen on nykyisin lentokoneen ääni.

        Täysin eri tilanne kuin vuosi sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vantaallakin harvinainen on nykyisin lentokoneen ääni.

        Puolen vuoden päästä voi lentsikan ääni kuulua useammin kuin nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolen vuoden päästä voi lentsikan ääni kuulua useammin kuin nyt.

        Jotain toiveita on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolen vuoden päästä voi lentsikan ääni kuulua useammin kuin nyt.

        Sitä ei vielä voi ennakoida.


    • Anonyymi

      Teistää itsestä on valtaosa typerillä lomamatkoilla käyviä autoilevia kuluttajajuntteja jotka kyttäävät palvelua ja sosiaaliturvaa ja inisevät päälle
      Ensemääollu nemuuttuhos kaiken

      • Anonyymi

        Miten itse elät?
        Kerro nyt ihmeessä meille malliksi!
        Kovin katkeraan sävyyn ilmaiset sanomasi.
        Beng


      • Anonyymi

        Autoilevia kuluttajajuntteja ei hurjasti liene.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Autoilevia kuluttajajuntteja ei hurjasti liene.

        Ja joskus autoilu on jopa tarpeellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja joskus autoilu on jopa tarpeellista.

        Varsinkin työmatka-autoilu silloin, kun joukkoliikenneyhteydet hankalat tai puutteelliset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkin työmatka-autoilu silloin, kun joukkoliikenneyhteydet hankalat tai puutteelliset.

        Joukkoliikenneyhteyksiä pitäisi kehittää edes jonkun verran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joukkoliikenneyhteyksiä pitäisi kehittää edes jonkun verran.

        Pitäisi kehittää, mutta kun ei kaikkialla ole riittävästi matkustajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi kehittää, mutta kun ei kaikkialla ole riittävästi matkustajia.

        Suomen väestön määrä ei ole huippuluokkaa, niinpä.


    • Anonyymi

      Haluan kyllä vielä lentää etelään lämpöön ja aurinkoon elämäni aikana. Jos vain pysyy kunnossa ja jaksaa lähteä.
      Ihanaa on aurinko ja lämpö ihmiselle.

      Lentäminen sinänsä ei niin kovin kiinnostavaa ole, mutta pakko se on lentää, jos haluaa sinne etelään tämmönen muori, jolla ei ole autoa eikä matkailuautoa myöskään.

      Toisaalta myös olisi kiva nähdä Euroopan maisemia noin autoilevana, vaan kun se ei kertakaikkiaan käy!!

      • Etelään? Minä olen sen etelän kuumuuden kokenut jo kauan sitten. Minulle riittää nykyään sellainen etelänmatka, että menisin henkilöautolla tai linjapiilillä tai junalla Hankoon.


      • Anonyymi
        Jälkkäri-istuja kirjoitti:

        Etelään? Minä olen sen etelän kuumuuden kokenut jo kauan sitten. Minulle riittää nykyään sellainen etelänmatka, että menisin henkilöautolla tai linjapiilillä tai junalla Hankoon.

        Kuuntele se biisi Hankoon hankoon, ja eläydy.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2531
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1968
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1776
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe