Aihe

Nuoriso kuriin

Anonyymi

Kuka laittaisi häiriköivän nuorison kuriin? Eikö valkoroska vanhemmista ole siihen vai miksi nuoriso hilluu kylillä puoliltaöin?

9

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miten ne häiriköi

• Anonyymi

valkoroska heh heh et sitten mitään muuta keksinyt? Mikä naurettavinta tämä sinun "valkoroskan" jälkikasvu ei häiritse sinun elämääsi millään tavalla tai tasolla sinun itkiessä edellisten perään koska et muuta keksinyt etkä kehdannut TAAS vinkua mopopoikien perään jotka eivät ole sinua häirinneet millään tavalla sinun heittäessä noppaa keiden niskaan sinä pahaa oloasi tällä kertaa purat.

• Anonyymi

Jos ei hilluu ei saa p..........uu😊

• Anonyymi

No en osaa sanoa, millaisessa umpiossa itse nuoruutesi elit.
      Nuoret on nuoria.

• Anonyymi

Älä yleistä, nuoret ovat tosiaan nuoria, mutta vain pieni murto-osa nuorista on niitä jotka häiriköivät, ei siis nuoret yleensä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yleistä, nuoret ovat tosiaan nuoria, mutta vain pieni murto-osa nuorista on niitä jotka häiriköivät, ei siis nuoret yleensä.

Sitäpäs juuri. Aloittaja kun leimaa kaikki nuoret.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitäpäs juuri. Aloittaja kun leimaa kaikki nuoret.

Ei leimaa. Aloittaja kirjoitti häiriköivistä nuorista, ei yleensä nuorista. Sanonta "nuoret ovat nuoria" yleistää kaikki nuoret samanlaisiksi, samoin "pojat ovat poikia" yleistää kaikki pojat samaan kategoriaan.

• Anonyymi

Miksi siinä mopossa pitää olla niin kova ääni? Ei kai ne kaupasta haettuina ole niin äänekkäitä? Ajaisivat siellä omilla pihoillaan sitä rallia, niin jospa ne vanhemmatkin tajuaisivat miten häiritsevää tuollainen on. Varsinkin puolilta öin kun ihmiset yrittää nukkua.

• Anonyymi

No Jussi titenkin, kukas muu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      226
      14825
    2. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      13448
    3. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      9075
    4. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      41
      6486
    5. Karanteenimääräyksiä rikkovaa ei rangaista.

Ulkomailta tuleva koronatartuttaja saa Suomessa liikuskella ja juhlia estoitta. Omantunnon kysymys on noudattaako karanteenimääräyksiä toista on mones
      Maailman menoa
      237
      3802