Sellaista piti alkaa kyselemään että onko linjoilla sähkötöiden johtajia tms asiasya tietävää kun kiinnostaisi tietää nykyinen palkkataso em. vastuutehtävästä. Tässä tapauksessa kyseessä n. 10 henkilön yritys ja työ liittyy sähkölaitteisto korjauksiin ja pienasennuksiin. Käytännössä vaatii S2 luvat.
Sähkötöiden johtajan palkka
24
12266
Vastaukset
- Anonyymi
Kiitos kysymyksestä, sen osaavat kertoa palkanlaskennassa
- Anonyymi
Typerä kommentti Jonnelta, palkanlaskija kertoo vain sen mitä siinä yrityksessä maksetaan. :D
- Anonyymi
Olen toiminut 14 v sähkötöiden johtajana 8 hengen yrityksessä, palkkani on 6950€/kk.
- Anonyymi
Paljon riippuu työtehtävistäkin, onko pelkästään jakkaralla istuva, ja firman strategisesa ja operatiivisesta johtamisesta vastaa omistaja. Osallistuuko myös oikeisiin töihin tms.
- Anonyymi
Minä itse osallistuisin kans töihin. Työn kylkeen olisi vaan tulossa sähkötöiden johtajuus. Työnkuvaan tietenkin kuuluu se perus työmenetelmien kehittäminen, koulutuksien organisointia, turvallisuudesta vastaaminen ja laatuseurantaa. Todella vaikeaa suoraan hinnoitella kun ei tiedä mikä olisi kohtuullinen korvaus ottaen huomioon työmäärä ja vastuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä itse osallistuisin kans töihin. Työn kylkeen olisi vaan tulossa sähkötöiden johtajuus. Työnkuvaan tietenkin kuuluu se perus työmenetelmien kehittäminen, koulutuksien organisointia, turvallisuudesta vastaaminen ja laatuseurantaa. Todella vaikeaa suoraan hinnoitella kun ei tiedä mikä olisi kohtuullinen korvaus ottaen huomioon työmäärä ja vastuu.
Jos osallistuu oikeisiin töihin, jotka ovat tuntipalkalla, ei kannata vaihtaa pestiin kuukausipalkalle. Tietenkin pitää vaatia pääsy korkeimpaan palkkaryhmään jos ei ole jo ennestään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennyt monessa paikkaa homma niin hurjaksi että kenenkään täysjärkisen ei kannata noita vastuita ottaa vaikka mitä maksettaisiin.
- Anonyymi
Sähkötöiden johtajalle maksetaan vastuulisää 65€/kk.
- Anonyymi
65€/kk vastuulisä on niin pieni että siihen hintaan kukaan ei ala siihen pestiin
- Anonyymi
38 § Vastuulisä
Kun toimihenkilö ilmoitetaan vastuuhenkilöksi viranomaisrekisteriin tai jos yrityksessä sovitaan, että luvanvaraista työtä tehdään toimihenkilön henkilökohtaisten lupien perusteella, selvitetään, miten hänen palkkauksessaan asia on huomioitu.
Uutta henkilöä palkattaessa on työsopimusta solmittaessa sovittava lisän huomioimisesta vaativuusluokituksessa tai maksettava seuraavan taulukon mukainen korvaus. Aikaisemmin erillisenä maksettu vastuulisä on korotuksen jälkeen seuraava:
– KVV-pätevyys iv- tai lv-toimialoilla, sähkötöiden johtajuus, käytönjohtajuus 1.4.2018 lukien 65 €/kk.
– Vastuulisä maksetaan siltä ajalta, kun toimihenkilö toimii ko. vastuutehtävässä.
- Anonyymi
Minä olen sähkötöiden johtaja omassa firmassani ja maksan itselleni lisiä juuri niin paljon kuin mukavalta tuntuu.
- Anonyymi
Taitaa tuomari määritellä lisäsi, kun konkurssiasi puidaan käräjillä...
- Anonyymi
Joo ne mukavuuslisät huomattiin yhtiönne laskussa kun kaksi asentajaa torkkui kolme päivää meidän kellarissa.
- Anonyymi
Onko kenelläkään antaa tietoa, että paljonko voi pyytää korvausta siitä, että alkaisi sähkötöiden johtajaksi työskentelemässään yrityksessä?
- Anonyymi
Jos on kokoaikainen sähkötyönjohtajan pesti, palkka asettunee n. 4000-6000 € / kk riippuen työtehtävien sisällöstä ja vastuualueen laajuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on kokoaikainen sähkötyönjohtajan pesti, palkka asettunee n. 4000-6000 € / kk riippuen työtehtävien sisällöstä ja vastuualueen laajuudesta.
Siis ajatuksena, että jos sähkötöiden johtajuus lisätään nykyisen työn ohelle, niin paljonko voi pyytää lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ajatuksena, että jos sähkötöiden johtajuus lisätään nykyisen työn ohelle, niin paljonko voi pyytää lisää?
Riippuu ihan siitä, paljonko nykyään maksetaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, paljonko nykyään maksetaan.
Jos maksetaan ihan perus sähköasentajan palkkaa, niin paljonko tähän saa lisää, jos alkaa vielä sähkötöiden johtajaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos maksetaan ihan perus sähköasentajan palkkaa, niin paljonko tähän saa lisää, jos alkaa vielä sähkötöiden johtajaksi.
Kyllä palkka vähintäänki kymmenkertaistuu.
- Anonyymi
Googlaa "työnjohtaja palkka".
- Anonyymi
Työnjohtaja ja sähkötöiden johtaja, ovat eri asia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä, niin sanotaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä, niin sanotaan?
Työelämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454127- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154998- 90923
Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64923Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917- 80798
- 40786
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782