Sähkötöiden johtajan palkka

Anonyymi

Sellaista piti alkaa kyselemään että onko linjoilla sähkötöiden johtajia tms asiasya tietävää kun kiinnostaisi tietää nykyinen palkkataso em. vastuutehtävästä. Tässä tapauksessa kyseessä n. 10 henkilön yritys ja työ liittyy sähkölaitteisto korjauksiin ja pienasennuksiin. Käytännössä vaatii S2 luvat.

22

9785

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiitos kysymyksestä, sen osaavat kertoa palkanlaskennassa

      • Anonyymi

        Typerä kommentti Jonnelta, palkanlaskija kertoo vain sen mitä siinä yrityksessä maksetaan. :D


    • Anonyymi

      Olen toiminut 14 v sähkötöiden johtajana 8 hengen yrityksessä, palkkani on 6950€/kk.

    • Anonyymi

      Paljon riippuu työtehtävistäkin, onko pelkästään jakkaralla istuva, ja firman strategisesa ja operatiivisesta johtamisesta vastaa omistaja. Osallistuuko myös oikeisiin töihin tms.

      • Anonyymi

        Minä itse osallistuisin kans töihin. Työn kylkeen olisi vaan tulossa sähkötöiden johtajuus. Työnkuvaan tietenkin kuuluu se perus työmenetelmien kehittäminen, koulutuksien organisointia, turvallisuudesta vastaaminen ja laatuseurantaa. Todella vaikeaa suoraan hinnoitella kun ei tiedä mikä olisi kohtuullinen korvaus ottaen huomioon työmäärä ja vastuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä itse osallistuisin kans töihin. Työn kylkeen olisi vaan tulossa sähkötöiden johtajuus. Työnkuvaan tietenkin kuuluu se perus työmenetelmien kehittäminen, koulutuksien organisointia, turvallisuudesta vastaaminen ja laatuseurantaa. Todella vaikeaa suoraan hinnoitella kun ei tiedä mikä olisi kohtuullinen korvaus ottaen huomioon työmäärä ja vastuu.

        Jos osallistuu oikeisiin töihin, jotka ovat tuntipalkalla, ei kannata vaihtaa pestiin kuukausipalkalle. Tietenkin pitää vaatia pääsy korkeimpaan palkkaryhmään jos ei ole jo ennestään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä itse osallistuisin kans töihin. Työn kylkeen olisi vaan tulossa sähkötöiden johtajuus. Työnkuvaan tietenkin kuuluu se perus työmenetelmien kehittäminen, koulutuksien organisointia, turvallisuudesta vastaaminen ja laatuseurantaa. Todella vaikeaa suoraan hinnoitella kun ei tiedä mikä olisi kohtuullinen korvaus ottaen huomioon työmäärä ja vastuu.

        Mennyt monessa paikkaa homma niin hurjaksi että kenenkään täysjärkisen ei kannata noita vastuita ottaa vaikka mitä maksettaisiin.


    • Anonyymi

      Sähkötöiden johtajalle maksetaan vastuulisää 65€/kk.

      • Anonyymi

        65€/kk vastuulisä on niin pieni että siihen hintaan kukaan ei ala siihen pestiin


      • Anonyymi

        38 § Vastuulisä
        Kun toimihenkilö ilmoitetaan vastuuhenkilöksi viranomaisrekisteriin tai jos yrityksessä sovitaan, että luvanvaraista työtä tehdään toimihenkilön henkilökohtaisten lupien perusteella, selvitetään, miten hänen palkkauksessaan asia on huomioitu.
        Uutta henkilöä palkattaessa on työsopimusta solmittaessa sovittava lisän huomioimisesta vaativuusluokituksessa tai maksettava seuraavan taulukon mukainen korvaus. Aikaisemmin erillisenä maksettu vastuulisä on korotuksen jälkeen seuraava:
        – KVV-pätevyys iv- tai lv-toimialoilla, sähkötöiden johtajuus, käytönjohtajuus 1.4.2018 lukien 65 €/kk.
        – Vastuulisä maksetaan siltä ajalta, kun toimihenkilö toimii ko. vastuutehtävässä.


    • Anonyymi

      Minä olen sähkötöiden johtaja omassa firmassani ja maksan itselleni lisiä juuri niin paljon kuin mukavalta tuntuu.

      • Anonyymi

        Taitaa tuomari määritellä lisäsi, kun konkurssiasi puidaan käräjillä...


    • Anonyymi

      Onko kenelläkään antaa tietoa, että paljonko voi pyytää korvausta siitä, että alkaisi sähkötöiden johtajaksi työskentelemässään yrityksessä?

      • Anonyymi

        Jos on kokoaikainen sähkötyönjohtajan pesti, palkka asettunee n. 4000-6000 € / kk riippuen työtehtävien sisällöstä ja vastuualueen laajuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on kokoaikainen sähkötyönjohtajan pesti, palkka asettunee n. 4000-6000 € / kk riippuen työtehtävien sisällöstä ja vastuualueen laajuudesta.

        Siis ajatuksena, että jos sähkötöiden johtajuus lisätään nykyisen työn ohelle, niin paljonko voi pyytää lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ajatuksena, että jos sähkötöiden johtajuus lisätään nykyisen työn ohelle, niin paljonko voi pyytää lisää?

        Riippuu ihan siitä, paljonko nykyään maksetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu ihan siitä, paljonko nykyään maksetaan.

        Jos maksetaan ihan perus sähköasentajan palkkaa, niin paljonko tähän saa lisää, jos alkaa vielä sähkötöiden johtajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos maksetaan ihan perus sähköasentajan palkkaa, niin paljonko tähän saa lisää, jos alkaa vielä sähkötöiden johtajaksi.

        Kyllä palkka vähintäänki kymmenkertaistuu.


    • Anonyymi

      Googlaa "työnjohtaja palkka".

      • Anonyymi

        Työnjohtaja ja sähkötöiden johtaja, ovat eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työnjohtaja ja sähkötöiden johtaja, ovat eri asia.

        Missä, niin sanotaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä, niin sanotaan?

        Työelämässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2118
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1986
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1915
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe