Öljyn vaihdon yhteyteen ajatuksena lisätä rvs aine. Onko kokemuksia tuosta laatikosta aineeseen liittyen? RVS on kyllä enemmän positiivita kerännyt kuin negatiivistä vuosien mittaan. Mutta nyt on minulle uusi asia tämmöisen laatikon yhteydessä. Osia on "miljoona" tuossa voimansiirrossa.
haluanvainkertoa idiootti jannu voi pitää mielipiteensä itsellään.
RVS ja CVT lisäaine?
6
1197
Vastaukset
- Anonyymi
Oikeassa öljyssä on oikeat lisäaineet valmiina.
Turha mainostaa jotakin tuotetta.- Anonyymi
Oikeaa öljyä ei ole koska siitä puuttuu rvs aine. Mikä öljy on samaa kuin rvs ainelisäys siihen huollon vaihtamaan öljyyn?
- Anonyymi
Jeps laitettiin Mitsuun laatikkoon rvs enpä olis uskonut miten paljon muuttui
kevyempi käyttää vaihteita..kevyemmin menee..jotenkin hiljaisempi toimii kyllä minun kokemukseni pohjalta
epäilin ensin..ei ole kuvittelua... halpaa kokeilla ..- Anonyymi
Ja manuaali oli...olen itte harkinnut vanhaan ZF.n tomaattiin..
- Anonyymi
https://youtu.be/_LnPnyOfAg8
Tuossa näkyy hyvin voimansiirrin ketju. Monta osaa ketjussa,nieveliä/saranoita ja kitkaa ja muutama laakerikin ja kaikissa pyörii öljy ja metallihile joten rvs on monessa kohdassa metalli metallia vasten poistamassa kitkaa vähentämässä metalli hileen hiovaa ka kuluttavaa vaikutusta VAI alkaako laatikko luistamaan ? Tuskin koska liukkaassa öljyssähän kokonaisuus ui. Laskee varmaankin laatikon lämpötilaa rvs aine koska kitkaa on vähemmän ja maastomöyrinnässähän laatikko kuumenee ja on saatu rikki joitain yksilöitä mihin ei ole vaihdeltu öljyjä joiden liäaineistus on kulunut rankassa käytössä loppuun. Huollon pitäisi vaihtaa laatikkoöljy esim 40tkm välein. - Anonyymi
Audin multironi laatikossa käytin rvs-lisäainetta.Noin 60 nopeudessa kuului vaimea kahina,kun jätti kaikki melua tuottavat pois,lämppäri,radio,jne.
Käsittelyn jälkeen laatikko hiljeni..Noin 50t ajon jälkeen ääni palasi.Huoltoon ja uudet öljyt,+rvs ja taas mentiin äänettä.Huom! Auto lähti vaihtoon 490t sjettuna ja ehjänä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau394747Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html473300Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343266Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4912866Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2212118Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1521979- 491749
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301587Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61321- 781273