On se kumma juttu että harvasen viikonloppu on jonkun maistissa ajaman kottero jonkun pihassa, tienhaarassa tai muussa sinne kuulumattomassa paikassa väärällään. Eiköhän kohta olisi kunnon muilutus paikallaan. Että saunan taakse ja ...
Karstulan rattijuopot
13
1276
Vastaukset
- Anonyymi
Niinpä.
- Anonyymi
Vielä pahempia ovat lapsille huumeita jakavat ja huumehuuruissa ajavat.
- Anonyymi
Juuri näin. Taitaa olla nuo samat syrjäytyneet miehet jotka ehtivät joka paikkaan aiheuttamaan harmia. Ja näitä riittää jatkossakin!
- Anonyymi
Eikö tähän "lintukotoon" saisi millään poliisia ennenkuin tämä muuttuu täysin villiksi länneksi, jossa pikkurikolliset tekevät mitä tykkäävät?
- Anonyymi
Alueuutisten mukaan tulee 3 poliisia lisää Änekoskelle ja 1 Viitasaarelle.
Eli vahva viesti pikkukonnille, että juhlat jatkuu Karstulassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alueuutisten mukaan tulee 3 poliisia lisää Änekoskelle ja 1 Viitasaarelle.
Eli vahva viesti pikkukonnille, että juhlat jatkuu Karstulassa.Ei taida keretä poliisit rattijuoppojen perään, porukka ehtii selvitä ennenkuin virkavalta ehtii paikalle.
- Anonyymi
Ei poliisit noteraa Karsulaa ellei ole kyseessä henkirikos. Muutama vuosi sitten soitin poliiseja paikalle, mutta eivät vielä ole tulleet eikä ottaneet minkäälaista yhteyttä.
- Anonyymi
Niillä on kikyt menossa. Kun loppuvat, tulevat.
- Anonyymi
Ai täällä on kyllä ihan toisenlainen tapaus. Poliisit tulivat paikalle kesällä kun oli kyse rattijuopon törttöilystä. Poliisimiehet olivat erittäin asiallisia.
- Anonyymi
Ja sit tietyis tapauksissa loppuu toisella lailla nää jutut! Riippuu tapauksesta aina. Tarvitaan monenlaisia " virkaihmisiä" eri tapauksiin.
- Anonyymi
Sivukylän "isäntämiehet" joka viikonloppu maistissaan ja ajelevat kuin euroopan omistajat.
- Anonyymi
Eikun vihje virkavallalle,et viikonl. aamusta ,illasta joskus puhalluttamaan sinne, jos tietoa kerran on tällasesta. Valtiohan tykkää siitä,.
- Anonyymi
Taitaa näillä rattijuopoilla olla sopimus poliisin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569