Karstulan rattijuopot

Anonyymi

On se kumma juttu että harvasen viikonloppu on jonkun maistissa ajaman kottero jonkun pihassa, tienhaarassa tai muussa sinne kuulumattomassa paikassa väärällään. Eiköhän kohta olisi kunnon muilutus paikallaan. Että saunan taakse ja ...

13

1276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niinpä.

• Anonyymi

Vielä pahempia ovat lapsille huumeita jakavat ja huumehuuruissa ajavat.

• Anonyymi

Juuri näin. Taitaa olla nuo samat syrjäytyneet miehet jotka ehtivät joka paikkaan aiheuttamaan harmia. Ja näitä riittää jatkossakin!

• Anonyymi

Eikö tähän "lintukotoon" saisi millään poliisia ennenkuin tämä muuttuu täysin villiksi länneksi, jossa pikkurikolliset tekevät mitä tykkäävät?

• Anonyymi

Alueuutisten mukaan tulee 3 poliisia lisää Änekoskelle ja 1 Viitasaarelle.
        Eli vahva viesti pikkukonnille, että juhlat jatkuu Karstulassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Alueuutisten mukaan tulee 3 poliisia lisää Änekoskelle ja 1 Viitasaarelle.
        Eli vahva viesti pikkukonnille, että juhlat jatkuu Karstulassa.

Ei taida keretä poliisit rattijuoppojen perään, porukka ehtii selvitä ennenkuin virkavalta ehtii paikalle.

• Anonyymi

Ei poliisit noteraa Karsulaa ellei ole kyseessä henkirikos. Muutama vuosi sitten soitin poliiseja paikalle, mutta eivät vielä ole tulleet eikä ottaneet minkäälaista yhteyttä.

• Anonyymi

Niillä on kikyt menossa. Kun loppuvat, tulevat.

• Anonyymi

Ai täällä on kyllä ihan toisenlainen tapaus. Poliisit tulivat paikalle kesällä kun oli kyse rattijuopon törttöilystä. Poliisimiehet olivat erittäin asiallisia.

• Anonyymi

Ja sit tietyis tapauksissa loppuu toisella lailla nää jutut! Riippuu tapauksesta aina. Tarvitaan monenlaisia " virkaihmisiä" eri tapauksiin.

• Anonyymi

Sivukylän "isäntämiehet" joka viikonloppu maistissaan ja ajelevat kuin euroopan omistajat.

• Anonyymi

Eikun vihje virkavallalle,et viikonl. aamusta ,illasta joskus puhalluttamaan sinne, jos tietoa kerran on tällasesta. Valtiohan tykkää siitä,.

• Anonyymi

Taitaa näillä rattijuopoilla olla sopimus poliisin kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe