Inkontinenssi-termi yleensä tarkoittaa pissan pidätyskyvyttömyyttä, mutta meikäläisellä elämää rajoittava ongelma on "isohätä". Erilaisia keinoja on ollut käytössä, viimeksi jokilainen pumppu, ei tullut kakka käskemällä. Jonkinlaista apua olen saanut loperamidista. Tänään osui käteen mainos Peristeen-anaalitamponista. Onko moisesta kellään kokemuksia? Löytyisikö tästä apua siihen, että voisi joskus lähteä lenkille ilman että pitäisi syöksyä puskaan, joita ei tietenkään esikaupunkialueellakaan ole - puhumattakaan vessoista! - Meitä on paljon, miten olette pärjänneet asian kanssa?
Kakka karkaa
5
1403
Vastaukset
- Anonyymi
Olen 30-vuotias mies ja pidätyskyvyn rajallisuuden ja yliaktiivisen rakon ohella ongelmat ulosteen pidätyskyvyn kanssa ovat valitettavan tuttuja koko elämän ajalta, joita siis sitten ovat pahentaneet eräät alavatsan ja nivusalueen leikkaukset sekä selän loukkaaminen teini-iässä. Varsinkin kuluneet neljä vuotta ovat olleet hankalan haastavat, kun sappirakon poiston jälkeen jäi riesaksi sappihapporipuli eikä kohdallani ole kunnolla statiinilääkitys siihen auttanut, ja lisäksi tuo lääke on aiheuttanut sivuoireita, kuten kovaa lihassärkyä, joten ei ole kovin hyvin tuo statiini sopinut.
Itselläni on siis käytössä teippivaipat jo pelkästään tuon rakon ja pissan takia, mutta kunnon vaipat kestävät myös ulosteen karkaamisen. Tälläisia vaippoja ovat Abena Abri-Form M4 (Drylife Slip XPlus, käytännössä sama vaippa) ja Molicare Slip Maxi näitä käytän eniten. Erittäin hyvä ja varma valinta on myös BetterDry. Kokemusta on myös Drylife Slip Super ja Forma-care Slip X-Plus -vaipoista. - Anonyymi
Ainoa kunnon apu tullut vaipoista. Ilman niitä elämä olisi neljän seinän sisällä. Onneksi niitä ei tarvitse päivittäin pitää, mutta joka kerta, kun vaipan joutuu laittamaan, kyllähän se pahalta tuntuu. Ihan kuin aikuinen ihminen muuttuisi yhtäkkiä vauvaksi vain sen takia, että on suoja housuissa. Toivottavasti löytyisi muutakin apua.
- Anonyymi
Eipä ne pidätyskyvyn ongelmat mitenkään mukavia ole ja rajoittavat elämää! Kuullut olet tommosesta ja on varmaan kätevä, luulen sen olevan melko epämiellyttävä käyttää, jos merkittävä osa kyseisen alueen tunnosta on tallella.
Monisairas - Anonyymi
Ainoa toimiva apu valitettavasti olleet vaipat. Jatkuvasti joudun niitä pitämään. Ei oikein muu enää auta.
- Anonyymi
Vaippojen puolesta minäkin liputan. Ei kivoin vaihtoehto, mutta toimivin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569