Kaipaan lähelläsi kuumaan syleilyyn..
Rakas nainen
10
109
Vastaukset
- Anonyymi
Tähän ei lähdetä ollenkaan.
- Anonyymi
Minä myös kaipaan hänen lähelleen. Hellä kosketus, juttelu, yhdessä olo..
- Anonyymi
Miten kuumasta on kyse? siitä se riippuu. Just tuuletin viileää ilmaa sisään.
- Anonyymi
Sellaisesta lujan lempeästä.. molemmat mukautuu toisiinsa niin, että kummastakin tuntuu hyvältä ja yhteinen halu saa viedä ja tuoda täyttymyksen kummallekkin niin fyysisesti kuin henkisesti..puheen ja liikkeen luoma täydellinen yhteys..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisesta lujan lempeästä.. molemmat mukautuu toisiinsa niin, että kummastakin tuntuu hyvältä ja yhteinen halu saa viedä ja tuoda täyttymyksen kummallekkin niin fyysisesti kuin henkisesti..puheen ja liikkeen luoma täydellinen yhteys..
Missä tai kenen kanssa tuollaisesta voidaan puhua??😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tai kenen kanssa tuollaisesta voidaan puhua??😘
Hänen kanssaan josta katsettaan irti saa en..kumpikin hämmentyy toisensa seurassa..tuntuu, että Haluttais koskettaa molemmatt vaan ei tehdä niin nyt korona rajoitusten aikaan sitäkään mitä ennen..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kanssaan josta katsettaan irti saa en..kumpikin hämmentyy toisensa seurassa..tuntuu, että Haluttais koskettaa molemmatt vaan ei tehdä niin nyt korona rajoitusten aikaan sitäkään mitä ennen..
Kuulostaa tutulta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisesta lujan lempeästä.. molemmat mukautuu toisiinsa niin, että kummastakin tuntuu hyvältä ja yhteinen halu saa viedä ja tuoda täyttymyksen kummallekkin niin fyysisesti kuin henkisesti..puheen ja liikkeen luoma täydellinen yhteys..
Tämä kelpaa mulle kyllä. t Edellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hänen kanssaan josta katsettaan irti saa en..kumpikin hämmentyy toisensa seurassa..tuntuu, että Haluttais koskettaa molemmatt vaan ei tehdä niin nyt korona rajoitusten aikaan sitäkään mitä ennen..
Hämmentyminen on varmaan hyvä sana kuvaamaan niitä kohtaamisia. Ei oikein tiedä enää mitä pitäisi tai voi sanoa tai tehdä. Tuijotan vaan ja yritän toisinaan höpöttää jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hämmentyminen on varmaan hyvä sana kuvaamaan niitä kohtaamisia. Ei oikein tiedä enää mitä pitäisi tai voi sanoa tai tehdä. Tuijotan vaan ja yritän toisinaan höpöttää jotain.
Haluaisitko edetä? Mä haluaisin jutella tään kahdenkesken.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540