Olen alkanut miettimään, että Estonian upottikin tahlleen aseita kuljettaneet.

Anonyymi

Puolan reitillä (mm. Jan Heweliusz) oli jo normaalia, että alus upotetaan ja lasti haetaan pois merestä salassa.

Estoniasta tuli paljon ihmisuhrejakin, jolloin tekijät maailma huipulla ovat tunnetusti satanisteja (33aste) ja saattavat nauttia sellaisesta.

Muistaakseni ruotsin KRP oli myös ratsaamassa laivaa koska näistä USA/Ruotsi asevehkeilyistä tiesi vain MUst ja korkein johto (en tiedä söpöstä).

Eli rekat oli pakko ajaa mereen, mutta entä jos käsky olikin, tappakaa matkustajatkin eli koko laiva mereen.

Siksi myös 10 pelastunutta miehistön jäsentä muislutettiin?

Viron jenkki-armeija-johtohan soitti komentosillalle ja sitten alkoi tapahtua, eli käsky kävi, se lienee 99 99% varma, mutta minäkin tollo olen aina kuvitellut, että vain rekat käskettiin ajaa mereen, mutta jos käskettiinkin tehdä suora massamurha?!

Minäkin suuri salaliittoteoreetikko tajuan tuon vasta 2020,joten ei kumma että hs/Yle -lammaslukijat luulee edelleenkin, että jaicin satulehdykkå on totta...

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä olen kallistumassa siihen suuntaan, että kyseessä on salaliittoihin uskovien salaliitto.
      Koska foliohatuille nauretaan julkisesti, he päättivät tehdä salaliiton ja upottaa Estonian jotta voivat todistaa edes yhden salaliiton.

    • Anonyymi

      Eiköhän koko onnettomuus mennyt amatöörimäisen risteilyalustoiminnan piikkiin. Kukaan mitään koulutuksia ollut luultavasti käynyt laivan ajoon ja vhf radioonkin öristiin niin kuin la puhelimeen 70 luvun lauantaiyössä korttelirinkiajossa.

      Muistelkaa millainen vastasyntynyt köyhä valtio viro v 1994 oli; sinne lahjoitettiin suomesta miljoona kilometriä ajettuja savuttavia 70 luvun busseja että saivat edes julkisen liikenteen pääkaupunkiinsa. Vanhat poliisiveneet, poliisiautot, merivartioston vene...lista on pitkä. Yhdistykset lähetti vaatteita ja leluja jne. Täältä ikäänkuin "luotiin viro" 20 vuotta vanhalla muutenkin käytöstä poistuvalla teknologialla hyvää hyvyyttään, sukulaiskansoja kun ollaan, ainakin nyt kielen osalta jos ei paljoa muuten. Eihän heillä neuvostoliiton lähdettyä ollut itsellä omasta takaa käytännössä mitään.

      Kun tällainen maa aloittaa risteilytoiminnan vanhalla ruotsinlaivalla, miehistöksi hommattiin kuka nyt jotenkin osasi laivan käynnistää ja sama miehistön osalta.
      Tulos on juuri sen mukaista.

      Salaliittoteoria on liian älyllistä toimintaa niin nuorelle valtiolle. Venäjän mafiateoria sen sijaan voi olla jollain lailla loogista. Joku alamaailman reviirien välinen juttu tai jotain. Ei kukaan ala ase tai plutonium lastia 84 metrin syvyyteen tiputtamaan hakeakseen rauhassa myöhemmin, silloin olisi valittu joku 10-15 metrin "matalikko" joita alueella yllin kyllin siinä jurmon ympärillä.

      • Anonyymi

        Mutta nehän on haettu pois.


      • Anonyymi

        Eiköhän Eesti jatkanut itsenäistyttyään esim. julkista liikennettään ihan sillä samalla kalustolla m itä oli ollut käytössä ennenkin? Esim. itse olen kulkenut sekä hieman ennen että hieman jälkeen tuon itsenäistymisen sekä Tallinnasta Pärnuun että Rakvereen, ihan säännöllinen bussiliikenne oli noilla reiteillä jo NL:n aikaan eikä tuota kalustoa Venäjälle viety, hyvä kun saivat hätäisesti enimmän osan sotilaskalustoaan mukaansa.
        Totta että myöhemmin on maahan viety monenlaista kalustoa, joko hyvin edullisesti myyden tai suorastaan lahjoittaen, yksittäiset isoimmat esineet lienevät nuo rajavartiolaitoksen vanhat ulkovartiolaivat. Ja vielä hieman myöhemmin myytiin Eestin valtiolle mm. jäänmurtaja Tarmo sekä Latvian valtiolle jäänmurtaja Varma sekä Venäjälle vielä vanhempaa sarjaa ollut jäänmurtaja Karhu, mutta näistä saatiin sentään joten kuten käypänen hinta.


    • Anonyymi

      Rekat ovat kuljettaneet ennenkin mm. pakolaisia. Tuo hakkaamisääni autokannelta saattoi hyvinkin olla pakolaisten viimeinen ääni jos yrittivät viestittää, että he hukkuvat, koska vettä tulee ja lukot ovat kiinni, eivät pääse ulos. Tätä ääntä kertovat pelastuneet kuulleen, ei tosin mitään ihmisääniä.
      Autokannen alapuolisia pelastuneita oli paljon. He haistoivat jo 0.45 voimakkaan hajun käytävällä ja hyteissä. Osa lähti jo siinä vaiheessa kannelle. Kun vettä alkoi tulla 10 minuuttia myöhemmin, moni muukin totesi 0-kannella, että on aika lähteä kannelle katsomaan mitä on tapahtumassa. 0.52 laiva alkoi jo kallistua tuosta,mutta vielä meni aikaa ennenkuin annettiin SOS-hätäsanoma.
      On selvää jo pelkästään tuostakin nähdä mitä tapahtui, autokannen alla on ääntä, joten nuo räjähdykset peittyivät osin siihen, moni kertoo kuitenkin kolmesta räjähdysäänestä. Oliko 2 kyljestä tulleista, reikiä 2! Yksi sitten panostettuna keulaan. Keula ilmeisesti jäi roikkumaan vielä ja siitä tuo hankaava ääni pitkään. Tuota keulaa ei hevin saa irti, vähiten aallokko. Perin lapsellista edes esittää aaltojen irrottavan ylhäältä tukevasti monesta pisteestä kiinni olevan keulan. Siinä on havaittu selviä ruskeita laikkujakin jossa oli räjähdettä. Tutkimuksia ei ole asiallisesti kerrottu.

    • Anonyymi

      Kaikea sitä yksilön päässä voi muodostua.

      Kannattaa kirjoittaa kirja ajatuksista, voisi olla best selleri

    • Anonyymi

      Hohhohoijaa vaan, Sellasta elämä on.

    • Anonyymi

      Meressä uineet aseet onkin juuri niitä parhaita.

    • Anonyymi

      mina lysy: misä se tahllee on . Googhle maps ei tunne koko maata)paikkakunta??
      janus wetelius

    • Anonyymi

      Paras olisi nostaa vainajien jäänteet ja laiva ylös. Onhan todettu, että laiva on tahallisesti upotettu ja säädetään uusi laki pakollisesta laivannostosta!
      Lakeja on säädettävä rehellisille kansalaisille, ei rikollisille suojaksi.

      • Anonyymi

        Ehdottomasti ja pikaisesti säädettävä laki joka kieltää laivan tahallisen upottamisen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2082
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe