Iltalehti kirjoittaa, että yksi henkilö yritti varastaa Huittisten Alkosta 25 pulloa Koskenkorvaa piilottamalla ne vaatteidensa alle.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dc390a50-d15a-4905-9fe8-86667cb18465
Juhlajuomia hakemassa?
10
82
Vastaukset
- Anonyymi
Tarviiko tänne tommosia jaella! Tavallinen tanokas oot!
- Anonyymi
Onko "henkilö" samaa seuruetta kuin sinä?
- Anonyymi
Katso Facebookin Lauttakylä-ryhmää - siellä on lisää keskustelua asiasta!
- Anonyymi
toisilla on väljät vaatteet..ja kyllä kossu janon sammuttaa.
- Anonyymi
Olikotaas pusihousunen kyseessä.
- Anonyymi
Lienee varusteltu vannehame?Ei pussihousuihin taida mahtua?Ja menee prässitkin
sekaisin.
- Anonyymi
Rahtihameeksi sitä sanotaan. Alkosta on kyllä turha yrittää viedä mitään, siksi tarkka valvonta on tuossa Valtion putiikissa.
- Anonyymi
Oliko kyseessä musta veronmaksajien kustantama hame? Johtuiko käry siitä että hameeseen oli unohtunut edellisen keikan moottorisaha? Avoimin mielin.
- Anonyymi
Valetta. 25 pulloa oli vasta alkua, niillä täyttyy vasta etutaskut.
- Anonyymi
" Alkosta on kyllä turha yrittää viedä mitään, " Kunniakansalais-väestönosaa e i saa kuitenkaan erityisesti tarkkailla.
Jotkin kauppiaat ovat saaneet sakkoa, kun ovat varoittaneet kassamyyjiä, että nyt tuli romaniväkee, valvokaa kunnolla.
Tuskin oli ensimmäinen kerta, kun laatikollinen Kosujuomaa lähti hameen alla Alkostakaan.
Googleta Youtubesta "Mannet varastaa korin kaljaa!", niin näet kuinka sutjakkaasti 5 sekunnissa mäyräkoirallinen katoaa nuoren naisen hameenhelman alle.
Nyt vaan tällä kertaa Huittisten alkossa joku sattui katsomaan oikeaan suuntaan, ja käry kävi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606984- 1093588
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262920- 212618
- 272233
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3611885- 251820
- 121768
- 321728
- 511586