Lainaus muualta:
"Kaupoissa on paljon ruuhkaa tiettyinä päivinä, kuten juhlapäivinä, palkkapäivinä, kodinhoidon maksupäivinä"
Ja mistähän minun pitäisi tietää, milloin jollain on palkkapäivä tai kodinhoidon maksupäivä ?
Juhlapäivät sentään ovat kalenterissa, vaan entä jos ei maksa kalenterista? Näkeekö ne jostain ilmaiseksi ?
Itselleni yksikään noista tai mikään muukaan ei ole erityinen syy mennä kauppaan. Itse menen kauppaan, kun jotai pitää ostaa, ja se on ihan sattumasta kiinni, osuuko se yksiin em. syiden kanssa vai ei. Eli jos osuu, niin kaupassa on jättimäinen ruuhka, ja jos ei osu, niin kaupassa voi olla niin tyhjää, että olen (melkein) ainoa asiakas.
Itse olen aina ihmetellyt, mikä ihmeen syy mennä kauppaan on se, jos on palkkapäivä tai vaikkapa lapsilisän maksupäivä.
Ehkä se kertoo huonosta taloudenpidosta, jolloin rahat ovat jo pidempään olleet loppu, ja sitten kun lopulta tilille tulee rahaa, niin sitten mennään kauppaan, kun edellisenä päivänä tili on tyhjä, ja käteistäkään ei ilmeisesti ole.
Mutta jos joku kassahenkilö haluaa opastaa, milloin on ne ruuhkaisimmat päivät, nii julkaiskaa joku ihmeessä netissä "kauppojen ruuhkaisuuskalenteri", josta näkee arvion siitä, miten ruuhkaista kaupassa on, vaikkapa 0% = ei ruuhkaa, 100% = vuoden ruuhkaisin päivä.
milloin kaupassa ruuhkaa ?
Anonyymi
0
96
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S618110- 1334614
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.353936- 213258
- 232832
- 292767
- 532487
- 252230
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3972171- 322119