heippa! onko kukaan laittanu siemenistä persiljaa tuleen? laitoin jo viime viikolla ja vieläkin on aika hiljasta. kaks pientä vihreää näkee kun oikein tarkkaan katsoo. ne on nyt minikasvihuoneessa.
onko se hidas laji vai oonko vaan kehno viljelijä? :)
persilja
hop
2
515
Vastaukset
- seppo
laitoin vuosi sitten. persilja itää hitaasti ja kasvaminenkin on alkuun hidasta, eikä se nopeasti kasva missään vaiheessa, muistaakseni.
odottele vain rauhassa. :)- kaksivuotinen
Eli jos on mahdollista istuttaa ulos puutarhaan, siitä saa vielä seuraavanakin vuonna.
Itse olen kylvänyt siemenet ulos toukokuussa, loppukesästä jo saa satoa, ja seuraavana kesänä kasvaa hyvin.
Jos tarve ei ole suuri, kaupan ruukkupersiljan voi istuttaa maahan. Itse poistan kaupan muoviruukun ennen istutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882218
- 1321842
- 361709
- 1751465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221461Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3281148- 351126
- 781023