https://www.riemurasia.net/video/Vauhtia-ja-vaarallisia-tilanteita/222824
Tuossa olis kitkat lipsuneet. Ostin uudet nastarenkaat ja lyhyt muistikuva pmeästä ja vettä satelee auton lasiin ja vastaantulevan auton valot tihkusateen läpi jään kiiltäessä märkänä riitti päätökseen kun mietin kitkoja. Melua ei ole nastoista,haittaa ei ole nastoista , suomi lahjoittaa rahansa esim italina eläkkeiden maksamiseen jne ja kitkarenkaiden käyttäjille rouhintienpintaa pitävemmäksi.
Nastat pitää liukkaalla
5
79
Vastaukset
- Anonyymi
Voisin sanoa sinua idiootiksi mutten sano vaan uskot että teit osaamistasollesi viisaan päätöksen ja turvallisuuden ulosmittaat nyt sitten turvallisin mielein mutta käytännön eroa ei juuru ole , mainitsemasi jäinen vesikeli kyllä pelottaa kitkaautoilijaakin mutta silloin kaikki ajavat todella hiljaa jos sellaisia kelejä kovin usein esiintyykään.
Mutta jos ajaa paljon kun minä 20 000km vuodessa.
Jos ajaa valtaosan 70 % isommalla tiellä kuten 3-4 tiet.
Jos haluaa hiljaisen kyydin kuten minä, teslaan ei kuulu enään rapina ja jollaus.
Jos haluaa pölyttömän kevään.
Jos arvostaa takana ajavien tuulilaseja.
Jos auto on varusteltu abs ja muilla ajoahelpottavilla laitteilla kuten autot jo 2000 luvulla yleensä.
Jos auto on neliveto.
Mökkitien sianselkämä vesiliukaalla jäällä onnistui aivan hyvin , tuskin mihinkään samaraan kitkoja kannatta laittaa mutta nykyautoon,paljas puhdas jää pitää kunhan sinne ei ruovitella nastarenkaista jäälastuja ja muuta liukkautta , muuta senhän nyt tietää jos on jäähallin jäällä ollut ....
On vaikka mitä syitä , nastarenkaita olisin kaivannut jääradalla Tahkolla mutta kyllä kitkoilla useimmat perusnastarenkaat jäävät hopealle.- Anonyymi
Noista vain tuon hieman hiljaisemman kyydin osalta olen samaa mieltä, mitä tulee kitkojen eduksi. Minulla ei ole Teslaa, joten sen äänieristyksestä en osaa sanoa, mutta melko tavallisen vain hieman kalliimman nelivetocittarin äänieristys riittää hyvin nastarenkaidenkin hieman suuremman melun vaimentamiseen.
Tosin ajan huomattavasti enemmän kuin sinä, noin 30tkm/vuosi. Ja muillakin kuin pääteillä, joten kokemuspohjanikin on laajempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista vain tuon hieman hiljaisemman kyydin osalta olen samaa mieltä, mitä tulee kitkojen eduksi. Minulla ei ole Teslaa, joten sen äänieristyksestä en osaa sanoa, mutta melko tavallisen vain hieman kalliimman nelivetocittarin äänieristys riittää hyvin nastarenkaidenkin hieman suuremman melun vaimentamiseen.
Tosin ajan huomattavasti enemmän kuin sinä, noin 30tkm/vuosi. Ja muillakin kuin pääteillä, joten kokemuspohjanikin on laajempi.Harva auto on niin hiljainen, ettei kitkan ja nastarenkaan melun eroa huomaa.
Kitkat on oikeasti paremmat ja järkevämmät renkaat, kunhan valitsee niistä parhaista.
- Anonyymi
Continental kuminastarengas testissä: HYLÄTTY!!!
- Anonyymi
On tuo saksalainen kyllä paras kaikessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313960- 193485
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793347
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 493021
- 292915
- 792717
- 542657
- 192377