Aivan ihanat Muumimukit!

Olen hurahtanut täydelliseti!
Arabia toi esille koko Muumimaailman.
Minulla tosin on vain kaksi Pikku Myy on tietenkin suosikkini.
Hänen tuima katseensa antaa potkua päivääni.
Tietenkin hankin kokosarjan,kun rikastun ja lakkaan köyhtymästä ama
13238
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Kivojahan ne on, mutta en viitsi alkaa keräilemään, kun tarvetta mukeista ei ole.
Pari lahjaksi saatua on käytössä.

Äänestä

Pikku Myy on kai suosituin hahmo.

Äänestä

Mulla Pikku Myy tuolla keittiön pöydän äärellä :) Pieni ja pippurinen , en vaihtais :-*

Äänestä
  • Aloittaja

Voi toi oli niin kauniisti kerottu,
    omasta rakkaasta!

Suomalainen mies on aika tosikko tunneasioissa.
    Kysäsin kerran aviomieheltäni numero kaksi;jos nyt olisit kosintatilanteessa kosisitko?
    Avioliittomme oli silloin kestänyt lähes kolmekymmentä vuotta.
    No en varmasti ja tämä vastaus ei vaatinut harkintaaikaa?
    Sic transit gloria mundi?

Äänestä

Nyt kannattaa ilmoittaa huutokauppakeisarille muumimukistasi, ja hän tulee televisioryhmineen (mikäli eivät ole karanteenissa) tinkimään sopivasta hinnasta, ja samalla pääset julkkikseksi, ja koko kansan tietoisuuteen!

Äänestä
  • Mitä siinä vinoilet, ihan symppis juttu tämä aloitus.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä siinä vinoilet, ihan symppis juttu tämä aloitus.

Onks tää muki viäl myynnis?

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Onks tää muki viäl myynnis?

Se pieni ja pippurinen vai *

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Se pieni ja pippurinen vai *

Pieni ja pippurinen 149/ 50 ja ikkää 70 kutoo ja juttelee puhelimeen yhtaikaa :D

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Pieni ja pippurinen 149/ 50 ja ikkää 70 kutoo ja juttelee puhelimeen yhtaikaa :D

Ja varpaillaan näpyttelee vielä kaiken tämän lisäksi samalla ahkerasti viestejä.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Sellainen pieni siro Venus on joka miehen unelma 😍

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Elämäni Lottovoitto :-*

Äänestä

• Aloittaja

Minä olen ollut telkassa!

Minua kuvattiin Valmetilla Tourulantehtaalla aikoinaan työnimikkeellä
    Tavallinen työpäivä.
    En näe mitään tarvetta ruudun sisäpuolelle,kiitos sinulle mielipiteestäsi,kaiketi toi
    esilletuomasi asia antoi elämääsi sisltöä...kiitos siitä ama

Äänestä

Kommentoi aloitusta

rituliini_38 kirjoitti:

Olen hurahtanut täydelliseti!
Arabia toi esille koko Muumimaailman.
Minulla tosin on vain kaksi Pikku Myy on tietenkin suosikkini.
Hänen tuima katseensa antaa potkua päivääni.
Tietenkin hankin kokosarjan,kun rikastun ja lakkaan köyhtymästä ama

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu