Mitenkä lienee muiden suhtautuminen asiaan, mutta minua ei ryöstö sureta tässä tapauksessa vähimmässäkään määrin, sillä rotathan siinä vain rotalta otti ja vei.
=
Kannabista myynyt mies ryöstettiin Kylmäojan koulun pihalla viime lokakuussa - kolmelle parikymppiselle miehelle tuomiot
Ryöstö tapahtui Kylmäojan koulun pihalla.Ryöstö tapahtui Kylmäojan koulun pihalla.
Kolme parikymppistä miestä ryösti 21-vuotiaan miehen Kylmäojan koulun pihalla Kontiolahdella. Pohjois-Karjalan käräjäoikeus antoi tuomionsa vuosi sitten lokakuussa tapahtuneesta ryöstöstä tänään.
Karjalainen
Kannabista myynyt mies ryöstettiin Kylmäojan koulun pihalla
3
245
Vastaukset
- Anonyymi
Eniten huvittaa nämä tyypit jotka itse rikkovat lakia joka mutkassa missä se vain on mahdollista, kuten vaikkapa nyt vaikka myyvät huumeita, mutta sitten ovat ensimmäisenä huutamassa poliisia apuun kun omaan nilkkaan vähän kolahtaa.
Alamaailma saisi setviä välinsä ihan keskenään, ei siihen pidä verovaroilla ylläpidettyjä poliisia ja oikeuslaitosta sotkea. - Anonyymi
VOI HELVATA!!! Eikö edes koulun pihalla huumekauppias ole turvassa ja harrastaa elinkeinoaan. Herätkää järjestyksen pitäjät.
- Anonyymi
Taannoin oli tapaus kun juippi oli murtautumassa autoon ja auton omistaja sattui yllättämään. Kun juippi katsoi että nyt taitaa tulla kuonoon niin lukittautui autoon sisälle ja soitti itse poliisit pelastamaan...
Olisin kyllä suonut että tuolloinkin poliisin paikalletulo olisi kestänyt sen normaalit 60 minuuttia, mutta eiköhän tällaiset hälytykset kuitenkin pomppaa tehtävälistan kärkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888