Aihe

YLE klassinen taustalla lukiessa

Anonyymi

Miten mukava on kuunnella YLE klassista samalla kun lukee kirjaa. Rauhallista musiikkia, joka ei pääse sotkemaan lukemista. Mulla soi aina YLE klassinen kun luen kirjaa. Illalla taas kello 18.00 on mielenkiintoinen ohjelma yle radio suomella kun eetteistä pärähtää Luonto-Suomen sieni-ilta. Ihana ja mahtava YLE. Kyllä on höpöä kun saa nauttia laadukkaista radioista

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pelkään persut tulee ja vie Ylen pakkorahoituksen pois. Mainostan joka ketjussa ja jatkuvilla uusilla aloituksilla. Yleä.

Ylelle sama kuin Bauerille ja Sanomalle. Panostakaa laatuun ja monipuolisuuteen sekä vaihtuvuuteen.

• Anonyymi

Persut ei toivottavasti pääse päättämään enää asioista, persut on uhka koko Suomelle (ja Ylelle myös)!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Persut ei toivottavasti pääse päättämään enää asioista, persut on uhka koko Suomelle (ja Ylelle myös)!

Eipä tuo haittaisi jos joku poistaisi pakkoriistoveron. Uutisia näkee laajasti muualtakin. Uusi ohjelmia streemauspalveluista ja kaupallisilta kanavilta toisin kuin Ylen palveluista. Pelkkiä uusintoja. Radiossakin samat biisi vuoskymmeniä soitossa. Musiikin suoratoistopalvelusta voin kuunnella mitä huvittaa ja kaupallisilta kanavilta varsinkin jos osaa oikein valita kuulen paljon enemmän tuoretta musiikkia.

Olkoon mikä tahansa puolueen nimenä, kunhan YLE:n touhuun saadaan järkeä tai kuten jo sanoin pakkomaksu poistettua.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa Torpan raskausuutisesta...

Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      626
      30447
    2. Naisen vessakäynti suhteen alussa

Mä olin ihastukseni kaa viettämässä viikonloppua. Eka kertaa yövyin miehen luona. Toisen yön jälkeisenä aamuna mulla meni vatsa aivan sekaisin. Oltiin
      Parisuhde
      309
      22735
    3. Liikenne topissa

Mitäs liedenpohjassa tekeillä ku kuus kutosen liikenne katkaistu..poliisioperaatio
      Virrat
      40
      14136
    4. Maisa se jaksaa valehdella

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/28acb452-15ff-470d-80c3-511ad69abec0 Taas on syytön, taas on todisteita jotka jossain vaiheessa paljastaa Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      356
      11269
    5. Liedenpohja

Mikä hässäkkä siälä on päällä ??
      Virrat
      95
      8369