Kertakäyttögrilli auton sisälle?

Anonyymi

Onko varma tapa kuolla kun jättää kertakäyttögrillin kytemään auton sisälle? Vai pitääkö olla mieluiten se teltta. Lisäks voisi ottaa riittävästi jotain lääkkeitä että on rauhallisempi olo ja sitten vaan nukkuu ikiuneen kun häkä hoitelee loput.

Mutta tosiaan auttaisko sekin että laittaa auton sisälle kertakäyttögrillin kytemään ja tukkii vielä vaikka auton ilmastoinnin ilmastointiteipillä?

Isän kuolema laukaisi mussa taas nämä suunnitelmat varmaan vahvempina kuin koskaan.

MasentunutMies

6

391

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinka paljon pitää syödä valkokärpässieniä että henki lähtee? Onko kuinkakin hidas ja tuskallinen kuolema? Voihan niitä tietenkin ottaa lääkkeiden ja viinan ohella. Sitten yhdistää tuon kertakäyttögrilli jutun siihen päälle niin eiköhän ole lähes 100% varma lähtö tästä maailmasta.

MasentunutMies

• Anonyymi

Harmi kun ei kukaan kuollut voi enää tulla kertomaan että kuinka hyvä ja varma keino häkämyrkytys on lähteä, tuleeko siinäkin huono olo vai onko helppo kuolema? Sen kun tietäis voiko siitäkin huonolla tuurilla selvitä hengissä ja saada jonkun elinikäisen aivovaurion?

MasentunutMies

• Anonyymi

Siis tämähän on juuri vastaus kysymykseesi. Ei kukaan todellakaan tiedä.
        Itteeni ainaki kylmää katella niitä joilla on ollut "Huono tuuri"

• Anonyymi

Joo no ei tarvi vastata. Olis vaan hyvä että tietäis jonkun pomminvarman keinon lähteä tästä maailmasta kun elo täällä käy liian tuskaisaksi.

MasentunutMies

• Anonyymi

Olen vieläkin hengissä kun en ole uskaltanut edes yrittää tappaa itseäni. Tänä vuonna on tavoitteena tehdä se mutta tuskin onnistun vieläkään edes yrittämään. Löysin jo teltan jostain varastosta ja kertakäyttögrillejäkin on. Voisi alkaa jo harjoitella teltan kokoon kasaamista. Aika surkeaa jos hyvä suunnitelma menee pieleen sen takia että en osaa edes telttaa koota.

Masentunut Mies

• Anonyymi

Tai noloa ja surkuhupaisaa ennemminkin.

Masentunut Mies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      185
      3044
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2606
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2230
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1866
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1793
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1671
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      104
      1499
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1176
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1130
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1089
    Aihe