Muita jota kiihottaa?

On alkanu mietityttää ku ite oon täs lähiaikoina välil miettiny miltä tuntus toisen jätkän kaa olla.Mä oon pitänyt itteeni aina ihan heterona mut nyt oon alkanu kiihottuun joka kerta kun mietin miltä tuntus toisen jätkän kaa olla. Nytkin tästä kirjottaessa alkaa kiihottaa kun samalla aloin miettiin miltä tuntuisi ottaa toisen kyrpä suuhun ja imeä, niin alkanu kiihottaa ajatus siitä että se sit laukeis mun suuhun/naamalle.. Runkateskin oon alkanu miettiin miltä tuntus et toinen jätkä panis mua takaa, eikä oo menny kauaa et oon jo lauennuki. Miettiny kovasti et haluisin ehkä päästä kokeileen joskus jonkun kans.
Nuorempana kerran kaverin kans saunas olles ja mulla kun kerran rupes seisoo siel, ni sanoin sille sen johtuneen tyttöjen ajattelusta mut oikeasti muistan miettineeni et miltähä tuntus runkata toisiimme siellä,ja mua vaan entisestään alko kiihottaa et jos se näkee mun kovana olevan kyrvän.
En silloin kehdannut mitään sensuuntaista sille sanoa,jälkipäin on tullut monesti mietittyä mitä olis voinu käydä,mut onneks on fantasiat. :P

29

787

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi itsellä sama homma olen 30v ja aina yleisessä saunassa ollen on niin kiimane olo että kulli aivan liman vallassa pelkästä ajatuksesta oon kans haavellu pitkään päästä kokeilemaan ehkä me voitais kokeilla pistä spostia niin keskustellan lisää [email protected]

      • Anonyymi

        Luuletko olevasi penaalin terävin kynä,niin erehdyt perinpohjaisesti.


      • Vieläks kiinnostas juttuseura?


    • Anonyymi

      Itse olen näissä jutuissa tyytynyt toisen miehen suorittamaan kädellä tyhjennykseen spermat paineineen ulos ja se on toiminut hyvin ja vastineeksi sitten antanut vartaloani hyväiltäväksi ynnä nuoltavaksi yhdessä alastomina

      Itse 42v ja kaveri 68v mies

      Varmaan perverssiä, mutta tuntuu hyvältä ja ei kiinnosta, jos joku sellaisena pitää

      Kokeilee niin selviää

      • Anonyymi

        Sirkus terveiset sirkus terveiset.Vajakki on lopultakin löytänyt paikkansa onneksi olkoon. Olet varmaan nyt sirkuksen tähti esiintyjä.Olet muistanut ahkerasti terveisilläsi.


      • Anonyymi

        No kerro jotain .


      • Anonyymi

        No mikä sulle tuli kun kerro mitään.Mikä vei sanat vai loppuko kirjoitustaitosi tohon,


      • Anonyymi

        Eipä tuossa mitään pervessiä ole. Itsellänikin samanlainen mieltymys. Ihan vaan hyväilyä ja käsin sit toisillemme orkun saaminen.


      • Anonyymi

        Minä 52 v. Kiihotun jos runkkaustani katselee mies. Kiihottaa myös kimpassa runkkaaminen, anna myös mielelläni suihin, itse en välttämättä siitä pidä paitsi jos on posliini ja siisti kalu niin voin ottaa suihin.
        Peppua annoin nuorempana vanhemmille miehille.


      • Anonyymi

        Tänään Joensuussa olisi mahdollista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään Joensuussa olisi mahdollista!

        Sopiva rauhallinen paikka siis...illalla


    • Anonyymi

      Tuo on asia, joka selviää kokeilemalla. Toimii tai ei, ei siinä mitään menetäkään.

      • Anonyymi

        Siinä puhuu oma kohtainen kokemus.


    • Mispäin oot?

    • Anonyymi

      Helpointa alkuun lienee olla toisen kanssa alastomina alkuun ja siitä hiljalleen kalut pystyyn ja kokeilla kykeneekö juttuun eli antamaan toisen vaikkapa ottaa oma kalu käteen kovana tai itse toisen kalusta kiinni

      Vasta sen jälkeen kokeilee kaikkea muuta kenties

      • Julkisessa saunassa juu on ihan kiva katsella toisten kulleja ja kun huomaa, että siinä vieressä katselee myös ja molemmilla rupeaa hieman nykimään ja jäykistymään, niin on se vaan erittäin kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Bmail20 kirjoitti:

        Julkisessa saunassa juu on ihan kiva katsella toisten kulleja ja kun huomaa, että siinä vieressä katselee myös ja molemmilla rupeaa hieman nykimään ja jäykistymään, niin on se vaan erittäin kiihottavaa.

        Joo. Olin höyrysaunassa (joka oli vain miehille). Näkyys oli aika hyvä. Siellä oli ensin aika paljon porukkaa kun oli koululuokka. Ne lähti yhtäkkiä. Jäin kaksin ikäiseni miehen kanssa, joka istui vietessäni.

        Hän levitti jalkansa jolloin , mullakin seisoi ja näytin sen. Hän otti ensin minun kullista kiinni, mä seurasin hänen esimerkkiä.

        Runkkasimme toisemme, spermat nyrkkiin ja sitten suihkuun. Virkistävä kokemus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Olin höyrysaunassa (joka oli vain miehille). Näkyys oli aika hyvä. Siellä oli ensin aika paljon porukkaa kun oli koululuokka. Ne lähti yhtäkkiä. Jäin kaksin ikäiseni miehen kanssa, joka istui vietessäni.

        Hän levitti jalkansa jolloin , mullakin seisoi ja näytin sen. Hän otti ensin minun kullista kiinni, mä seurasin hänen esimerkkiä.

        Runkkasimme toisemme, spermat nyrkkiin ja sitten suihkuun. Virkistävä kokemus.

        Juu, itse olen myös ollut "vain miehille tarkoitetussa höyrysaunassa" ja tullut pari kertaa runkattua vieruskaverin kanssa (hmm ettei me vaan olla oltu vierekkäin, heh ;) ) Se on kyllä hyvin kiihottava ja virkistävä kokemus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Olin höyrysaunassa (joka oli vain miehille). Näkyys oli aika hyvä. Siellä oli ensin aika paljon porukkaa kun oli koululuokka. Ne lähti yhtäkkiä. Jäin kaksin ikäiseni miehen kanssa, joka istui vietessäni.

        Hän levitti jalkansa jolloin , mullakin seisoi ja näytin sen. Hän otti ensin minun kullista kiinni, mä seurasin hänen esimerkkiä.

        Runkkasimme toisemme, spermat nyrkkiin ja sitten suihkuun. Virkistävä kokemus.

        Hotellin saunoissa oon pariinkin kertaan saannu katsella kun mies tyydyttää itseään. Mies istui ylälautella mela ojossa ja runkkas kun astuin saunaan. Ei sanottu sanaakaan, nousin istumaan ja katselin välillä kullini kasvaessa kuinka mies lennätti itsensä päälle. Toisella kerralla mies tyydytti suihkussa kun saavuin. Hotellin saunat aika hyviä paikkoja tuohon touhuun kun melko rauhallisia ainekin arkisin. Omaakin spermaa on sielä lennellyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hotellin saunoissa oon pariinkin kertaan saannu katsella kun mies tyydyttää itseään. Mies istui ylälautella mela ojossa ja runkkas kun astuin saunaan. Ei sanottu sanaakaan, nousin istumaan ja katselin välillä kullini kasvaessa kuinka mies lennätti itsensä päälle. Toisella kerralla mies tyydytti suihkussa kun saavuin. Hotellin saunat aika hyviä paikkoja tuohon touhuun kun melko rauhallisia ainekin arkisin. Omaakin spermaa on sielä lennellyt

        Kerran uimahallin höyrysaunassa tuli viereeni istumaan mies joka puhui paljon, pian hän kertoi että kerran oli täällä höyrysaunassa mies joka laittoi hänen reidelleen käden (teki saman minulle näyttääkseen sen) ja mies oli sanonut hänelle että mennäänkö vessaan niin ottaa häneltä suihin ja mies oli kuulemma lähtenyt. Miehen käsi laskeutui reidelleni hyvin lähelle kaluani!!
        Olin hämilläni koska höyrysaunassa oli parim muutakin nuorempaa miestä, he lähtivät pois ja lähti myös tämä jutun kertonut mies.
        Istuin hetken ja pohdin että olipas kokemus saunassa. Ajattelin että mikäpä ettei...menin suihkuun ja mies oli myös suihkussa, pesin shampoolla itseni ja menin miehen luo joka vielä peseytyi, kuiskasin että "mennäänkö sinne vessaan" mies ei kuullut joten toistin, Mies nyökkäsi ja otin pyyhkeeni ja menin edeltä. Mies istuutui wc-istuimen kannen päälle ja alkoi runkata, minullakin oli jo kovana, astuin ahtaassa vessassa aivan miehen eteen, hän otti kaluni suuhunsa, taivas että tuntui ihanalta huh..miehen ei tarvinnut kauan imeä kun sain orkun, laukesin kokonaan miehen suuhun, poistuin suihkun kautta pukeutumaan posket ja korvat kuumottaen.


    • Anonyymi

      Peppupanot voi korvata sillä kun työntelee pakaroiden väliin kalua, liukkaria paljon, näin alkoi minun eka peppupanot, kiihotun peppuvakoon työntelystä niin että annoin upota kalun kaverin peppuun, mulla 14 cm kalu ja 4-5 cm paksu, helposti liukui sisälle, meinasin välittömästi laueta, oli pakko pysähtyä ja puristaa kiveksien juuresta kalua ettei orkku tule.

      • Anonyymi

        Sama onnistuu toisen käteen eli panee liukastettuun ja suljettuun käteen vaikkapa sängyllä siten, että toinen istuu ja pitää kättä kolona johon hoitaa homman

        Siinä toisella helppoa istuen sekä kättä ohjaten ja ei tarvitse riisuutua lainkaan ja itse voi olla alastomana painaen

        Suhteellisen siistiä ja käden alla pyyhe johon tulee sitten

        Itse puuhaan näin välillä 25v vanhemman miehen kanssa ja hänelle sperman tulo kiihottavaa


    • En. Ilmeisesti olekkan yksin ajatuksin..

    • Anonyymi

      Kiihottaa kun kuvittelen, että toisen miehen muna on suussani, imen kyrpää ja saan spermat nieltäväksi.
      Samoin, että mies nussii minua perseeseeni.
      Kuvitelmissani olen aina se, mikä imee ja on nussittavana.

      • Itsellä sama. Koittanu unohtaa koko asian mut silti aina välil ku annan itseni ajatella asiaa enemmä niin aina mä alan heti siitä kiihottuun. Kuvitelmis ollu että kahdestaa olisin jonku jätkän kanssa mun kämpil kenen kans päädyttäs kokeileen juttui, kiihottaa miettiä et toisen edes vois alkaa runkkaa. Sit tosiaan kiinnostais miltä tuntus ottaa suihin toiselt,se kun toinen laukeis mun naamalle..


    • Anonyymi

      Laukeeko pian

      • Tullut lauettua monesti kun mietin näitä. Ois kiva jonku jätkän kans saunas käydä, lauteil istues mun ajatukset kun alkais harhailee ja mulla alkas sit seisoon sen edes minkä jälkeen menisin suihkuun runkkaa,kiihottais vaan enemmän kun tietäs et toinen näkee. Sit huomais että silläki olis alkanu seisoo ja sekin tulis suihkuun niin kumpikin ensin runkattais. Sit niin kiihottuneena polvistuisin sen eteen ja ottaisin suuhun sen kyrvän, imisin ja nuolisin sitä ennen kun se sit tulis mun taakse ja työntäs kyrvän mun sisää ja alkas panee mua siinä, kiihottaa miettiä sitä et joku laukeis mun sisää.Tai sit ennen kun se ehtis tulla niin ottaisin suuhun sen vielä,se sais laueta mun naamalle.


    • Anonyymi

      jauha vaan paskaa

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3173
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      182
      1801
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      157
      1707
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1605
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1397
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      351
      1223
    7. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      106
      1067
    8. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1034
    9. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      94
      1034
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      61
      974
    Aihe