Armeijassa on pahinta se että joutuu asumaan vuoden tarkkis-amiksien kanssa

Anonyymi

Kaikki muu armeijassa on helppoa, ruoka tulee valmiina jne. Mutta ehkä pahinta on se että joutuu pahimmillaan asumaan vuoden samassa tuvassa kaikkien tarkkailuluokkalaisten amis-puukottajien kanssa.

Tämä on varusmiespalveluksessa kaikkein , pahinta se että joutuu kaikenlaisen paska-sakin , kuten tarkkailuluokkalaisten kanssa nukkumaan about metrin päässä.

22

1483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei ole vuoden palvelusaikaa. Väitätkö palvelleesi ja asuneesi samojen jamppojen kansaa mopoajan,AUKn, RUKn ja kokelasajan. Sama kysymys on raskaan ajoneuvon kuljettajasta tms

    • Anonyymi

      Hmm... Kirjoituksen tasosta (lauseet, virkkeet, välimerkit...) päätellen taidat itse juuri olla sitä porukkaa mitä vieroksut!

    • Anonyymi

      Ensinnäkin niin amiksessa ei ole tarkkailu-luokkia. Toiseksi niin koulutus ei takaa sivistystä.

    • Anonyymi

      Armeijassa tosiaan oppi sen, että yläasteella tavatut ääliöt eivät olleet satunnaisia poikkeustapauksia vaan että suomalaisista tietty osa oikeasti on varsin pimeää porukkaa. Jos itsellä on älykkyyttä yhtään enemmän kuin keskimääräisellä mukulakivellä niin harvemmin joutuu tuon pimeimmän sakin kanssa viettämään alokasaikaa enempää.

      • Anonyymi

        Älykkäämpi aines kyllä pärjää sen puupääsakin kanssa helpommin kuin päinvastoin.


    • Anonyymi

      Satuin alokasaikana tupaan, jossa suurin osa amistaustaisia. Autonasentajaa, raksamiestä ja tietoliikennejamppaa. Ihan ok porukkaa.

    • Anonyymi

      Pahinta armeijassa on jos joutuu kantamaan laukkuja Tornion rajalla. Onneksi kävin intin aikana ennen Sipilää ja Marinia.

      • Anonyymi

        Mitä horiset? Lääkkeet ottamatta? Sehän oli PERUSsuomalaisten ministerien komentoketjun loistelias tulos. Ai että ei muka persuja vaan jotain muuta porukkaa? Höpöhöpö, teidän puolueenne jakautui vasta vuosia tuon jälkeen. Mistä tietää mitkä ovat sinisiä ja mitkä persuja? Siitä että persut saavat vaalirahaa Kremlistä. Siksi myös persut haukkuvat Suomen armeijaa joka käänteessä, koska rahoittaja käskee tekemään niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä horiset? Lääkkeet ottamatta? Sehän oli PERUSsuomalaisten ministerien komentoketjun loistelias tulos. Ai että ei muka persuja vaan jotain muuta porukkaa? Höpöhöpö, teidän puolueenne jakautui vasta vuosia tuon jälkeen. Mistä tietää mitkä ovat sinisiä ja mitkä persuja? Siitä että persut saavat vaalirahaa Kremlistä. Siksi myös persut haukkuvat Suomen armeijaa joka käänteessä, koska rahoittaja käskee tekemään niin.

        Ei edelleenkään olleet persuja vaan Soinin petturisiniset ja Kepu/kokoomus. Ei persut saa rahaa Kremlistä toisin kuin kaasuputkiin erikoistunut Sdp ja Sperbank Kepu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edelleenkään olleet persuja vaan Soinin petturisiniset ja Kepu/kokoomus. Ei persut saa rahaa Kremlistä toisin kuin kaasuputkiin erikoistunut Sdp ja Sperbank Kepu.

        persut oli tuolloin vielä yhtenäiset ja muukalaisohjelma oli suoraan hallaahon kirjoittama, joten syytä mestäria että kannoitte laukkuja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut oli tuolloin vielä yhtenäiset ja muukalaisohjelma oli suoraan hallaahon kirjoittama, joten syytä mestäria että kannoitte laukkuja

        Ei tuota ohjelmaa edes noudatettu koska cuckoomus ja lestakepu eivät halunneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut oli tuolloin vielä yhtenäiset ja muukalaisohjelma oli suoraan hallaahon kirjoittama, joten syytä mestäria että kannoitte laukkuja

        Onko linkkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut oli tuolloin vielä yhtenäiset ja muukalaisohjelma oli suoraan hallaahon kirjoittama, joten syytä mestäria että kannoitte laukkuja

        "Perussuomalaisten yksiselitteinen

        kanta on, että maassa laittomasti oleskelevat on pois-

        tettava maasta, eikä heitä pidä houkutella maahan jul-

        kisilla palveluilla"
        Miksi tulet tänne esittämään väitteitä ilman että olet lukenut 2015vuoden maahanmuuttomallia.
        https://www.perussuomalaiset.fi/wp-content/uploads/2013/04/Maahanmuuttopoliittinen.pdf


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä horiset? Lääkkeet ottamatta? Sehän oli PERUSsuomalaisten ministerien komentoketjun loistelias tulos. Ai että ei muka persuja vaan jotain muuta porukkaa? Höpöhöpö, teidän puolueenne jakautui vasta vuosia tuon jälkeen. Mistä tietää mitkä ovat sinisiä ja mitkä persuja? Siitä että persut saavat vaalirahaa Kremlistä. Siksi myös persut haukkuvat Suomen armeijaa joka käänteessä, koska rahoittaja käskee tekemään niin.

        Mä muuten näin sutkin kantamassa yhden matun kassia siellä!


    • Anonyymi

      Kaukana pahimmasta. Kaikkein karmeinta on nua Herra iso herrat jokka jahtaa vaan ylennyksiä ja on vielä into piukeena.. Sillon kun olin intis niin Luutnantti ja Majuri oli helevetin mukavia, mutta sitten vänskä ja vääpeli oli ihan perseestä. Vääpeli yritti aina saada tuvalta lomat peruttuu ja oli aina niin tarkka herroittelusta. Majuri ja luti taas niitä ei kiinnostanu herroteltiinko niitä jos ei ollut ylempi arvoisia kuulemassa.

      • Anonyymi

        EK:ssa olivat hevosmiehet ja soppajullit minun aikana viime vuosisadalla.


    • Anonyymi

      Täyttä totta.

    • Itse kävin armeijan 1970 luvulla.

      Silloin oltiin 1kk "kiinni" ennenkuin päästiin Sotkuun?
      Kävin alokasaikani porinprikaatissa jossa itseäni simputettiin
      24/7 koska menin armeijaan vapaaehtoisena sain sitten
      siirron kotipaikkakunnalle ouluun.

      Ilmeisesti nämä vapaaehtoiset (siihen aikaan väijymiehillä
      oli kovat piipussa) olivat turhan ahkerasti ampuneet luulia kalloon?
      Porissa meidän ryhmänjohtaja oli siis täys kusipää:
      Oltiin sotaharjoituksessa ja se tuli v...uileen mulle
      päin naamaa no minähän haistatin sille Veet.
      Siitä ansiosta sain 4vrk ylipalvelusta?
      Sittem ku mentiin ekaa kertaa ampuu kovilla aattelin että:
      Tapan sen ronkaisen?
      Se nyt kuitenkin jäi?
      Ammuin sensijaan 3 valiota.

      Kun sain siirron kotikaupunkiini Ouluun se sama homma jatku.
      Sitten kun olin väijyssä tapasin PUn ja hän siirsi itseni keittiölle.
      Koska olin käynyt Oulussa amk ravintola-alan peruslinjan.

      Armeijan jäkeen näin 20v paianjaisia siitä että mun sotavelvollisuus
      on siis yhä kesken.

      Tuut sitte pentu vinettää joitain Intti vitsejä tänne?

    • Anonyymi

      Ltn Kiutulle 50 mk velkaa .- Vieläköhän tuo hengissä missä ?

      Su -To Alikessu 1969

    • Anonyymi

      Aloittaja on oikeassa...kyllä joku älykkyystesti pitää suorittaa ennenkuin joukot laitetaan tupiin sekasin.Kyllä niin vajokkia porukkaa oli vekarallakin jo vuonna -86..

      • Anonyymi

        Ja upseereille on järjestettävä henkisen kantin testi! Samaan tapaan kuin poliiseille ja palomiehillekin.

        Eli heti koulutuksen aluksi päivän mittainen vierailu oikeuslääketieteen laitokselle seuraamaan ja osallistumaan oikeuslääketieteelliseen ruumiinavaukseen!

        Jos tätä testiä ei pyörtymättä tai oksentamatta läpäise tai edes uskalla saapua paikalle, niin ei ole mitään asiaa upseeriksi, eikä oikeutta pukea univormua ja ripustaa takinrinnuksiin "niin sanottuja" kunnia/urhoollisuusmitalleja!


      • Anonyymi

        Jos tuvassa olisi vain ylioppilaita ja muita "älyllisesti korkeatasoisempia" varusmiehiä, pitäisi komppanian vääpelin käydä joka ilta sammuttamassa valot. kun siellä tuvassa ei kukaan uskalla liikkua pimeässä. Sama toistuu aamulla, kun pitää laittaa valot.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe