Päivän visailu

Anonyymi

Nyt haetaan perusteita... eli osaatko perustella... eli perus asioiden juurilla asia ollen.

Kymys kuuluu kumman kuksa parempi ollen?
A.) Pahkapään
B.) Kumipään

Sanotaanko vielä KHI... en sano.... jos sallitaan niin sanottakoon, että olen vakuuttunut kyseessä eri henkilö ollen.

21

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Köh, en juuri nyt saata muistaa miksi aloituksestani unohdin jotta a-pestynä kuksaa ajattalemaan unohdin C-kohdan, joka tietenkin hällä jotta nakkaan mukaan kuksa ja hopeakantinen tinakansikolpakko ollen kusipäällä.

      • Anonyymi

        Kyllä kunnon nuori vasta pesty thaikku pannu aina paskasen pahkakupin pesee. Voin vakuuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kunnon nuori vasta pesty thaikku pannu aina paskasen pahkakupin pesee. Voin vakuuttaa.

        On se hienoa että piipahtaminen Pattayalla saa aikuisen normaalin heteromiehen konkariveteraanina kirjoittelemaan päivittäin ajatuksiaan niin korkeatasoisia matkaveljilleen PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

        Ei voi olla pohtimatta mikä on puheenaihe matkailijalla suomiräkälässä saatika Pattayan suomibaarissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hienoa että piipahtaminen Pattayalla saa aikuisen normaalin heteromiehen konkariveteraanina kirjoittelemaan päivittäin ajatuksiaan niin korkeatasoisia matkaveljilleen PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.

        Ei voi olla pohtimatta mikä on puheenaihe matkailijalla suomiräkälässä saatika Pattayan suomibaarissa.

        Siinäpä sulle loppuviikoksi pohtimista.!


      • Anonyymi

        entä kilju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä kilju

        voipi olla niuva


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voipi olla niuva

        Väärin. Hukkakaura, maataloustuki ja maatalouslomittajat ja heidän tuoksunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        entä kilju

        0 min.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voipi olla niuva

        0 min.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärin. Hukkakaura, maataloustuki ja maatalouslomittajat ja heidän tuoksunsa.

        2 min.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        2 min.

        Myös rakkaiden puheenaiheita on räkälöissään on Zetor, ehkä myös Jondeerit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myös rakkaiden puheenaiheita on räkälöissään on Zetor, ehkä myös Jondeerit.

        Rakkaiden?
        Räkälöissään?
        Tarkoittanetko nyt Numpallia vai Senssukkaa?

        Voisin melkeimpä vakuuttaa sinulle, että jos sinulla tai tutuillasi jossain Burinamissa on ควๅยเหล็ก - niin sen nimi ei ole Zetor, eikä myöskään Jondeeri... mutta mahtanetko tietää mikä se voisi olla?


    • rakkaat.. olen kuuklaillut melkein koko vuoden ollen tipassa. Mutta ei tippa tapa ja ämbäriin ei hugu. Laittoivatten uudet lääkkeet ja eilen luulin olevani ellen de generis ja äänesti kim jon il unia residenssiksi laosiin. Lopuksi taistelin leinojia vasdaan ja voitin bingossa kinkun.

    • Anonyymi

      Taisi mennä vähän harakoille aloittajan fiksuakin fiksumpi aloitus.

    • Anonyymi

      Taisi mennä suoraan hanuriin.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Mainitut maat rakensivat hyvinvointinsa itse ja sitten tuhosivat sen hallitsemattomalla siirtolaispolitiikalla. Suomi on samalla tiellä. Thaimaa pitää toistaiseksi vielä itsestään huolen.


    • Anonyymi

      Thaikku pannu on parasta suihkunraikkaana. Varsinkin taka pannu. Eivät ujostele kun olet saavuttanut luottamuksen. Yleensä antavat vapaat kädet sinulle touhuta pannunsa parissa, mutta muista ensin saavuttaa luottamus. Se on tärkeintä

      • Anonyymi

        Suihkunraikas Amali?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suihkunraikas Amali?

        Tarkoititko Amai Liu? Ei ole mikään thaikku pannu, mutta kestävä tuntuu tuokin pannu olevan. Onhan tuotakin hämmennetty jos jonkinmoisella lastalla eikä tietääkseni ole puhki kulunut? Elikkä... Aika montakin hämmentäjää jo ollutkin, mutta lisää olisi tulossa ihan vitusti, vaikka kyseistä pannua muutkin ovat hämmennelleet. Tämä pannu on riittoisa ja tykkää keittää munat valmiiksi asti?

        Eli "set leu" niinkun meillä täällä Chiang Maissa vaimollani on tapana toisinaan aamuyöstä parahdella kun olemme heittäneet harrikoillamme kierroksen jos toisenkin orpokodin tyttölöiden ravintolapäällikkö opiston päättäjäisjuhlissa vuoristokylpylässä.


    • Anonyymi

      Na kuksa-senssu. Kaatoiko kissa kuksasi, vai etkö ihokosketuksiltasi ehdi vastaohjaamaan tähän kaksinkertaiseen kysymykseen?

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe