vaikuttaa? Ja miten se hyödyttää yhteiskuntaa tai opettaa vankia millään tavoin? Jos joku tekee rikoksia, ei pahemmin laki, säännöt, moraali,ym, kiinnosta niin tuoko kalterit yhtäkkiä hopeatarjottimella jonkin ihmeparantumisen? KYLLÄ, olen sitä mieltä että Hammurabin laki on ainoa oikea ratkaisu, pitäisi olla ollut käytössä joka maassa siitä asti kun mitään yhteisiä pelisääntöjä alettiin tekemään
Miten vankeusrangaistuksen tulisi muka
2
83
Vastaukset
- Anonyymi
Muista sitten olla tuota mieltä myös, kun itse erehdyt vääryyttä jollekulle tekemään. Harva meistä ihan täysin virheettä elämäänsä läpi selviää.
- Anonyymi
Raamatussa rikollista ei kiduteta kuten tässä sivistyneessä yhteiskunnassa.
Raamatussa tuomio on rikoksen mukainen jotta rikollinen tajuaa tekonsa. Tappamisesta kuoleman rangaistus koska otti hengen niin menettää hengen.
Varkaudesta rahakorvaus koska vei omaisuutta niin korvaa omaisuutta jos ei ole rahaa niin joutuu korvaamaan varkauden työllä.
Jos tappaa toisen eläimen niin korvaa sen kahdella eläimellä jne. yksityiskohdat löytyy Raamatusta ja niistä voi todeta OIKEUDEN.
Näin rikos sovitetaan heti eikä vuosien täysihoidolla. Mutta koska sivistynyt yhteiskunta rakastaa pahuutta niin se ei voi rangaista pahuutta vaan "hoitaa" sitä.
Näin lopullinen tuomio tulee KOKO yhteiskunnalle eikä vain niille rikollisille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510352
- 816913
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445054- 614597
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472908
- 362695
- 402330
- 2161922