On ruvennut jäämään aamu syönti pois kun ei vaan jaksa syödä. Ahdistus tila aiheuttaa ja vaikeuttaa syömistä.
Hidasta on
10
<50
Vastaukset
Koita syödä edes jotain pientä.......
<3
Määä söin jauhelihakeittoa ja ruisleipää, kun heräsin........- Anonyymi
Ei huvita eikä ole mielenkiintoa.
- Anonyymi
Mulla on vähän sama juttu.
Se nälkä tulloo vähitellen,ei yleensä heti uamusta- Anonyymi
Ahdistus tila vie syömisen ilon.
- Anonyymi
Aloita pienestä. Ruisleipäsiivu, kahvia ja lasi tuoremehua. Itse syön joka aamu jotain, ettei kunto laske, vaikkei maistuisikaan. Tsemppiä ahdistustilan hoitoon!
- Anonyymi
Syön yleensä aamupalan mutta lähinnä tarkoitin sitä että olipa kellon aika mikä tahansa niin ahdistus tila vie joskus syömisestä mielenkiinnon.
Eikä tule syötyä oli sitten aamupala tai lounas kyseessä mutta teidän semppausten takia söin vähän äsken. ☺️
- Anonyymi
Mikä niin ahdistaa? Itsekään ei tee mieli aamusin syödä. Yleensä nälkä herää siinä klo 10-11 aikoihin.
- Anonyymi
Tukehtumisen pelko kun syö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tukehtumisen pelko kun syö.
Syö helposti nieltäviä ruokia. Kiisselit, puurot, smoothiet on helppoja eikä syömiseen tarvitse keskittyä liikaa. Kiisseleitä saa ostettua kaupasta, jos ei itse jaksa tai osaa tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syö helposti nieltäviä ruokia. Kiisselit, puurot, smoothiet on helppoja eikä syömiseen tarvitse keskittyä liikaa. Kiisseleitä saa ostettua kaupasta, jos ei itse jaksa tai osaa tehdä.
Ei se kokoajan vaivaa.
Ei niillä täyty maha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865327- 1643612
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032106- 351921
- 331854
- 461813
- 571714
- 191663
- 191627