Hidasta on

Anonyymi

On ruvennut jäämään aamu syönti pois kun ei vaan jaksa syödä. Ahdistus tila aiheuttaa ja vaikeuttaa syömistä.

10

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koita syödä edes jotain pientä.......
      <3

Määä söin jauhelihakeittoa ja ruisleipää, kun heräsin........

• Anonyymi

Ei huvita eikä ole mielenkiintoa.

• Anonyymi

Mulla on vähän sama juttu.

Se nälkä tulloo vähitellen,ei yleensä heti uamusta

• Anonyymi

Ahdistus tila vie syömisen ilon.

• Anonyymi

Aloita pienestä. Ruisleipäsiivu, kahvia ja lasi tuoremehua. Itse syön joka aamu jotain, ettei kunto laske, vaikkei maistuisikaan. Tsemppiä ahdistustilan hoitoon!

• Anonyymi

Syön yleensä aamupalan mutta lähinnä tarkoitin sitä että olipa kellon aika mikä tahansa niin ahdistus tila vie joskus syömisestä mielenkiinnon.
        Eikä tule syötyä oli sitten aamupala tai lounas kyseessä mutta teidän semppausten takia söin vähän äsken. ☺️

• Anonyymi

Mikä niin ahdistaa? Itsekään ei tee mieli aamusin syödä. Yleensä nälkä herää siinä klo 10-11 aikoihin.

• Anonyymi

Tukehtumisen pelko kun syö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tukehtumisen pelko kun syö.

Syö helposti nieltäviä ruokia. Kiisselit, puurot, smoothiet on helppoja eikä syömiseen tarvitse keskittyä liikaa. Kiisseleitä saa ostettua kaupasta, jos ei itse jaksa tai osaa tehdä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syö helposti nieltäviä ruokia. Kiisselit, puurot, smoothiet on helppoja eikä syömiseen tarvitse keskittyä liikaa. Kiisseleitä saa ostettua kaupasta, jos ei itse jaksa tai osaa tehdä.

Ei se kokoajan vaivaa.
        Ei niillä täyty maha.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe