Nämä tarinat eivät ole vitsejä, vaan tosikertomuksia
Kirkonkylässä on T-risteys ja pakollinen pysähtyminen, siihen aikaan musta käsi. Risteyksen tuntumassa on kauppa. Mummo tuli mopolla pysähtymättä, ja poliisi pysäytti hänet. "Tietääkö täti mitä liikennemerkki tuolla tarkoittaa?" Minä en tiedä, sanoi mummo, mutta kysykää siellä kaupassa, siellä varmasti tietävät.
Nikkilässä oli isokokoinen ja vahva konstaapeli, mutta hyväntahtoinen ja kaikkien ystävä. Joutui päällikön puhutteluun, kun hän ei koskaan tuonut ketään putkaan. Konstaapeli meni ulos, otti ensimmäisen vastaantulijan kainaloon ja vei päällikön luo. "Tällaisia kaikki ovat, miksi minun pitää heidät tänne raahata."
Sipoon poliisilta kuultu
0
176
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 826345
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895440Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984131- 522890
- 262832
- 1202083
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472030Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991767- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591151