On se vaan mukavaa kun hiekkapuhallus loppui Peipohjassa. Saatiin tilalle kuona puhallus. Ihan on sitä samaa kun Harjavallan jätekasoissa. Kyllä sitä kelpaa vetää sisäänsä. Kateelliset puhuu jätteestä, eivät ymmärrä kuinka terveellinen vaikutus tällä on keuhkoille ja kaikelle muullekin. EN TAJUA MINÄKÄÄN!
Kuona puhallus asuinalueella
5
1449
Vastaukset
- Anonyymi
Samanlaista kuonaa mekin täällä olemme, maasta sinä olet tullut ja maaksi sinun pitää jälleen tuleman. Tämä kuona vaan nopeuttaa tätä prosessia, antakaa anteeksi väärintekijöille
- Anonyymi
Sellaista se on. Nordisc Nickertton on venäläinen metallurgi joka osti outokummun kuonakasat piiput ja pohjaventtiilit SDP.n suosiollisella avustuksella. Nyt sitten lorahtelee ja pössähtelee kuin ei oltaisi enää suomessa, vaikka ollaan. On syytä olla hyvin hyvin varovainen näiden kanssa, sillä takana on hyvin suuria kemian alan eksperttejä, ja johto on hyvin lähellä suurta päämiestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista se on. Nordisc Nickertton on venäläinen metallurgi joka osti outokummun kuonakasat piiput ja pohjaventtiilit SDP.n suosiollisella avustuksella. Nyt sitten lorahtelee ja pössähtelee kuin ei oltaisi enää suomessa, vaikka ollaan. On syytä olla hyvin hyvin varovainen näiden kanssa, sillä takana on hyvin suuria kemian alan eksperttejä, ja johto on hyvin lähellä suurta päämiestä.
Miksi Harjavallan hanavesi karvastelee kurkussa ikävästi, kuin kuivaisi limakalvoja ja laittaa nieleskelemään tyhjää?
Olen kuullut että Harjavallassa olisi varsin hyvä vesi, olen täysin eri mieltä. En ole missään enkä milloinkaan juonut niin karvasta vettä kuin siellä.
Vahvistettua tietoa ei ole, mutta pelkään pahoin että vuosikymmeniä saastuttanut raskaan teollisuuden kaupunki on saastuttanut pahoin maaperänsä ja pohjavetensä. Siitä ei vain puhuta ääneen mutta alue on pahoin saastunut.
Luulen että Harjavallassa on paljon syöpää ja ihosairauksia. En keräisi Harjavallan alueelta mitään metsän antimia, en sieniä en marjoja, enkä asuisi siellä päivääkään. Jo ohiajaessa kokemäenjoen rantatietä ilmassa oleva rikin ja savun haju saa voimaan pahoin. Sääli niitä jotka asuvat tehtaiden lähistöllä joen puolella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Harjavallan hanavesi karvastelee kurkussa ikävästi, kuin kuivaisi limakalvoja ja laittaa nieleskelemään tyhjää?
Olen kuullut että Harjavallassa olisi varsin hyvä vesi, olen täysin eri mieltä. En ole missään enkä milloinkaan juonut niin karvasta vettä kuin siellä.
Vahvistettua tietoa ei ole, mutta pelkään pahoin että vuosikymmeniä saastuttanut raskaan teollisuuden kaupunki on saastuttanut pahoin maaperänsä ja pohjavetensä. Siitä ei vain puhuta ääneen mutta alue on pahoin saastunut.
Luulen että Harjavallassa on paljon syöpää ja ihosairauksia. En keräisi Harjavallan alueelta mitään metsän antimia, en sieniä en marjoja, enkä asuisi siellä päivääkään. Jo ohiajaessa kokemäenjoen rantatietä ilmassa oleva rikin ja savun haju saa voimaan pahoin. Sääli niitä jotka asuvat tehtaiden lähistöllä joen puolella.Näkee jotta on tullut juotua liikaa koomankankaan vettä. Edelleen harjavallassa on suomen paras pohjavesi ja puhtain...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkee jotta on tullut juotua liikaa koomankankaan vettä. Edelleen harjavallassa on suomen paras pohjavesi ja puhtain...
Ymmärrettävää että alueen saastuttanut teollisuus maksaa ympäristökuormitusten manipuloiduista tutkimustuloksista, kuten muuallakin maailmassa.
Kymmenien vuosien myrkynkylvö maastoon ei voi olla vaikuttamatta ihmisiin ja elinympäristöön, turha sitä on kiistää.
Miksiköhän tehdasalueen kyljessä joen puoleisen tien varrella olevat talot on kaikki järjestään tyhjiä, ovet naulattu umpeen ja talot kuuleman mukaan puretaan. Juuri sillä puolella aluetta mihin tehtaiden hajut ja laskeumat osuu.
Tulee tietenkin mieleen, että tällaiseen poikkeukselliseen toimintaan on oltava painava syy, sulkea talot asumiskäytöstä.
Summa summarum.
Kaksinaismoralismia on julkistaa tietoa että suomessa ruohonleikkureihin pitäisi asentaa katalysaattorit kun ne saastuttaa niin pahasti, vaikka näitä härveleitä ei montaa tuntia käytetä koko kesän aikana. Tehtaiden 24/7 saasteenkylvö ei tietenkään ole mikään ongelma, nehän ovat terveellisiä savukaasuja ne.
Harjavallan alueella on jopa hirvieläimet sairaita ja aneemisia, näin kerrotaan hirvimiesten puhuvan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092769
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262607En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761718Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2131267Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va601245- 471088
- 991001
- 107821
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6813- 46813