Martina huomenna possessa.

Anonyymi

Mukava katsoa huomenna, mitä Martinalle on keksitty.

102

541

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juu ja on saanut ihan kotoaan lähteä, ilman evakkoreissua 😂😂

      • Anonyymi

        Totta ja Martinan elämä on mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja Martinan elämä on mielenkiintoista.

        Eikä merkki laukut lennä päähän, kun lähtee kotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja Martinan elämä on mielenkiintoista.

        Kyllä on mielenkiintoista, on taas " salapanoa " ja Dubain reissua, todella mielenkiintoista...NOT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä on mielenkiintoista, on taas " salapanoa " ja Dubain reissua, todella mielenkiintoista...NOT

        Toivottavasti onkin salaperäinen, stalkkaajien ja juorutätien painajainen on, kun uhrista ei tiedetäkään aivan kaikkea.😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä merkki laukut lennä päähän, kun lähtee kotoa.

        Mielenkiintoista ja riitelyn jälkeen sai laukkuja. Miksei mainita possen mainoksessa että on mukana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti onkin salaperäinen, stalkkaajien ja juorutätien painajainen on, kun uhrista ei tiedetäkään aivan kaikkea.😂😂

        Niin ja kaikki Dubaissa asuvat sanovat että yksin reissasi.

        Tää nainen huijaa medioilta palstatilaa ja lukijoilta juttujulkisuuden jälkeen rahaa ilman että kukaan huomaa. Todellinen someammattilainen. Streetwise ilman mitään opintoja menestyy tyhmien ja kilttien kustannuksella. Ensin Esko- ja Stefu-parka nyt siiderivalaat.

        Ekana iltana oli seuralainen ja loppureissu yksin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta ja Martinan elämä on mielenkiintoista.

        Toivottavasti on edes vähän säädyllisen vaatteet, eikä munaa itseään kovin pahasti 🤔.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kaikki Dubaissa asuvat sanovat että yksin reissasi.

        Tää nainen huijaa medioilta palstatilaa ja lukijoilta juttujulkisuuden jälkeen rahaa ilman että kukaan huomaa. Todellinen someammattilainen. Streetwise ilman mitään opintoja menestyy tyhmien ja kilttien kustannuksella. Ensin Esko- ja Stefu-parka nyt siiderivalaat.

        Ekana iltana oli seuralainen ja loppureissu yksin.

        " en mä kommentoi niihin mitään" sanoi Mara kun oli käsketty että " älä kommentoi niihin mitään"😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kaikki Dubaissa asuvat sanovat että yksin reissasi.

        Tää nainen huijaa medioilta palstatilaa ja lukijoilta juttujulkisuuden jälkeen rahaa ilman että kukaan huomaa. Todellinen someammattilainen. Streetwise ilman mitään opintoja menestyy tyhmien ja kilttien kustannuksella. Ensin Esko- ja Stefu-parka nyt siiderivalaat.

        Ekana iltana oli seuralainen ja loppureissu yksin.

        No niin, tulipa taas katkeraa vuodatusta. Mitäs vikaa yksin olemisessa on? Kuvittelisin Martan nauttivan siitä, kun pakostakin silmille hyppää nämä exän ja nyxän toilailut. Miksi pitää mollata jos ihminen saa asoitansa järjestykseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti onkin salaperäinen, stalkkaajien ja juorutätien painajainen on, kun uhrista ei tiedetäkään aivan kaikkea.😂😂

        Mä oon ihminen. en kerro kaikkea. kaikki on jo kerrottu tuhanteen kertaan. Nyt ei ole mitään kerrottavaa. Ihmiset saa musta voimaa, yök yrjöt meinas lentää piti vaihtaa kanavaa. Urheilija hahhaa. Oisin osallistunut, mikä urheijila, pelkkä harrastelija, kun ei ole mitään töitä. Miten eukko voi olla noin atmosfäärissä. Karsea tukka, ei mitään sanottavaa. Miksi tätä turhista otetaan ohjelmiin häpeää tuottaman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        " en mä kommentoi niihin mitään" sanoi Mara kun oli käsketty että " älä kommentoi niihin mitään"😆

        En kommentoi mitään, ilman maksua. kaiken saatte lukea juorulehdistä. Se kaikki on pelkkää valhetta ja valkopesua. kaksi pahoinpitely tuomiota ja rattis tuomio. luulis olevan telkkuun ilman rikos rekisteriä olevia jonkun alan ihmisia. jonnijoutava kouluttamaton moukka käyttää ammatti nimikkeitä, vaikkei ole mitään koulutusta. Monetko uudet tekotissit juorulehdet on maksaneet. Pelkillä tekotisseillä julkisuuteen päässyt ilman mitään osaamista. yhä roikkuu julkisuudessa. ex salarakas. Ei ole päässyt yhtään eteenpäin.


    • Anonyymi

      Minkähänlaisen palkkion hän on saanut ohjelmaan menosta? No, jokatapauksessa hän tienaa ja pakkomielteiset mammat seuraavat hänen tienaamistaan.🤗

      • Anonyymi

        Jep kyllä katselia määrä lisäntyy kummasti 😛


      • Anonyymi

        Tottakai saa esiintymispalkkion ja lisää seuraajia.


      • Anonyymi

        Mitäpä jos nää pakkomielteiset mammat lopulta heräisivät todellisuuteen siitä mikä tää kyseinen henkikö todella on ja lopettais seuraamisen. Hävettäisköhän heitä miten on tullu uskottua ja fanitettua häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos nää pakkomielteiset mammat lopulta heräisivät todellisuuteen siitä mikä tää kyseinen henkikö todella on ja lopettais seuraamisen. Hävettäisköhän heitä miten on tullu uskottua ja fanitettua häntä.

        Mua hävetti eilen Seiska-lehdessä ollut video, kun Sohvi niistä silkkikukista niitä kuivia lehtiä nyppi...... 😄, mutta napapaita ja Bambi🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä jos nää pakkomielteiset mammat lopulta heräisivät todellisuuteen siitä mikä tää kyseinen henkikö todella on ja lopettais seuraamisen. Hävettäisköhän heitä miten on tullu uskottua ja fanitettua häntä.

        Heti vaihtui kanava. Mä oon ihminen. Voi taivas ihminen. Ihmiset saa voimaa musta. Vai voimaa. jotkut saaneet kokea sitä voimaa. kaksi pahoinpitely tuomiota, sekä rattistuomia. ja lähestymiskielto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti vaihtui kanava. Mä oon ihminen. Voi taivas ihminen. Ihmiset saa voimaa musta. Vai voimaa. jotkut saaneet kokea sitä voimaa. kaksi pahoinpitely tuomiota, sekä rattistuomia. ja lähestymiskielto.

        Martina pärjäsi kiitettävästi!👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti vaihtui kanava. Mä oon ihminen. Voi taivas ihminen. Ihmiset saa voimaa musta. Vai voimaa. jotkut saaneet kokea sitä voimaa. kaksi pahoinpitely tuomiota, sekä rattistuomia. ja lähestymiskielto.

        Niimpä. Heti oli minä minä mä....


    • Anonyymi

      Saamme kuulla ihanaa hörö-naurua

      • Anonyymi

        Nyt kaikki sit ruudun ääreen, sit juorutädit kiirellä arvostelee et kuinka se oikein puhui ja nauroi 😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaikki sit ruudun ääreen, sit juorutädit kiirellä arvostelee et kuinka se oikein puhui ja nauroi 😘

        Katsokaa kuinka harkitsee joka sanaa ettei vaa mokaa 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kaikki sit ruudun ääreen, sit juorutädit kiirellä arvostelee et kuinka se oikein puhui ja nauroi 😘

        Mitäs outoa tuossa olis? 😲😲 Täällähän juoruillaan ja kommentoidaan julkkiksista. Ei siitä kande hernettä nenään ottaa jos nyt Martasta juorutaan. Kestäkää te fanitkin kun kerta itse julkimot itsekin kestää. Nehän eivät lue näitä juttuja. Tämähän on niiden elämää. Näin ne pysyy mammojen mielessä kunnes tulee uudet julkkikset ja vanhat ruppanat saa jäädä unholaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsokaa kuinka harkitsee joka sanaa ettei vaa mokaa 😅

        Martinan puhe on niin sekavaa ja huonoja sanavalintoja täynnä, ettei sitä vaan jaksa kuunnella, kuinka monta kertaa sanoo huomenna sanan mun, mä mun, mä niinkuin, mun..... ja sitä rataa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsokaa kuinka harkitsee joka sanaa ettei vaa mokaa 😅

        Te taas seuraatte hänen jokaista sanaa, jos hän vaikka mokaa. Voitte hokea sitä sanaa täällä pakkomielteisesti seuraavat vuodet.😂 Miksi hän varoisi sanojaan? Teidän kulahtaneen pikku juorumammaporukan takiako?😲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te taas seuraatte hänen jokaista sanaa, jos hän vaikka mokaa. Voitte hokea sitä sanaa täällä pakkomielteisesti seuraavat vuodet.😂 Miksi hän varoisi sanojaan? Teidän kulahtaneen pikku juorumammaporukan takiako?😲

        Mitä muuta Martina on tehnyt kuin mokannut, yhtään haastattelua ei ole mennyt ilman, tätä iänikuista...hmm ööö nmm niinkuin mun joo niiin joo hmm ööö. ja sitä rataa, mutta eihän sitä voi kaikkea vaatia, varsinkin kun on eteläisessä Helsingissä kasvanut ja kouluja käyty ihan Yo asti ja vielä pidemmälle oikein PT valmentaja, muitakin tutkintoja löytyy, mutta ulosanti vaan ei suju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te taas seuraatte hänen jokaista sanaa, jos hän vaikka mokaa. Voitte hokea sitä sanaa täällä pakkomielteisesti seuraavat vuodet.😂 Miksi hän varoisi sanojaan? Teidän kulahtaneen pikku juorumammaporukan takiako?😲

        Esko Ensio, katsoisit välillä peiliin, ennen kuin kutsut täällä kommentoijia " kulahtaneiksi juorumammoiksi ".......voi että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Te taas seuraatte hänen jokaista sanaa, jos hän vaikka mokaa. Voitte hokea sitä sanaa täällä pakkomielteisesti seuraavat vuodet.😂 Miksi hän varoisi sanojaan? Teidän kulahtaneen pikku juorumammaporukan takiako?😲

        Noh, kenen tekemisiä ja sanoja sinä seuraat? Et kenenkään vai? Onkohan näin. Tunnusta pois, että sullakin on joku jota seuraat. Turhaan länkytät siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta Martina on tehnyt kuin mokannut, yhtään haastattelua ei ole mennyt ilman, tätä iänikuista...hmm ööö nmm niinkuin mun joo niiin joo hmm ööö. ja sitä rataa, mutta eihän sitä voi kaikkea vaatia, varsinkin kun on eteläisessä Helsingissä kasvanut ja kouluja käyty ihan Yo asti ja vielä pidemmälle oikein PT valmentaja, muitakin tutkintoja löytyy, mutta ulosanti vaan ei suju.

        Ei onneksi Itäkeskuksen luksus lukiota käynyt muutamaa kuukautta ,niinkuin katiska maatuska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta Martina on tehnyt kuin mokannut, yhtään haastattelua ei ole mennyt ilman, tätä iänikuista...hmm ööö nmm niinkuin mun joo niiin joo hmm ööö. ja sitä rataa, mutta eihän sitä voi kaikkea vaatia, varsinkin kun on eteläisessä Helsingissä kasvanut ja kouluja käyty ihan Yo asti ja vielä pidemmälle oikein PT valmentaja, muitakin tutkintoja löytyy, mutta ulosanti vaan ei suju.

        Miksi ihmeessä sitten seuraatte häntä? Ja vielä kustannatte hänen elämäänsä. Ei kovin fiksua toimintaa. Mutta mitäpä voi odottaa juoruämmiltä. Sivistys ja hyvät käytöstavat loistavat poissaolollaan kommenteissanne. Kuunteletteko musiikkia, katseletteko leffoja tai luetteko kirjoja, joista ette pidä?? Että ette vain kadottaisi negatiivisuuttanne..😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, kenen tekemisiä ja sanoja sinä seuraat? Et kenenkään vai? Onkohan näin. Tunnusta pois, että sullakin on joku jota seuraat. Turhaan länkytät siellä.

        Tunnustan, seuraan ihmisiä ja asioita, joista pidän. Lienee vierasta teille?🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esko Ensio, katsoisit välillä peiliin, ennen kuin kutsut täällä kommentoijia " kulahtaneiksi juorumammoiksi ".......voi että

        Katsoin peiliin, enkä nähnyt siinä Esko Ensiota.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sitten seuraatte häntä? Ja vielä kustannatte hänen elämäänsä. Ei kovin fiksua toimintaa. Mutta mitäpä voi odottaa juoruämmiltä. Sivistys ja hyvät käytöstavat loistavat poissaolollaan kommenteissanne. Kuunteletteko musiikkia, katseletteko leffoja tai luetteko kirjoja, joista ette pidä?? Että ette vain kadottaisi negatiivisuuttanne..😏

        Kerro miten me kustannetaan Martinan elämää , jos täällä kommentoimme, se ei aukene mulle, taisi mennä todellakin " Ihon alle ", mene Esko katselemaan vaan TV:tä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta Martina on tehnyt kuin mokannut, yhtään haastattelua ei ole mennyt ilman, tätä iänikuista...hmm ööö nmm niinkuin mun joo niiin joo hmm ööö. ja sitä rataa, mutta eihän sitä voi kaikkea vaatia, varsinkin kun on eteläisessä Helsingissä kasvanut ja kouluja käyty ihan Yo asti ja vielä pidemmälle oikein PT valmentaja, muitakin tutkintoja löytyy, mutta ulosanti vaan ei suju.

        Ei kai se yo ole


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, kenen tekemisiä ja sanoja sinä seuraat? Et kenenkään vai? Onkohan näin. Tunnusta pois, että sullakin on joku jota seuraat. Turhaan länkytät siellä.

        En tunnusta koskaan, ja turhaan sinä sillä Ensio länkytät..... voi että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin peiliin, enkä nähnyt siinä Esko Ensiota.😁

        No ...voi että


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten me kustannetaan Martinan elämää , jos täällä kommentoimme, se ei aukene mulle, taisi mennä todellakin " Ihon alle ", mene Esko katselemaan vaan TV:tä.

        Ette te täällä tyhjästä kommentoi. Ostatte ja tilaatte lehtiä, käytte hänen instassaan, katsotte ohjelmia joissa hän on.. Hän tienaa rahaa julkisuudella ja te maksatte hänen seuraamisestaan. Käytännössä et voi tulla tänne vain kommentoimaan toisten kommenttien mukaan. Täällä esimerkiksi käännetään hänen melkein aina positiiviset instajulkaisut aivan hirveään negatiiviseen kuraan.

        Jos täällä kommentoidaan esim. hänen kuviansa, ulkonäköä, pukeutumista tai jopa ilmeitä, sinun on käytävä katsomassa ne kuvat. Sinun on maksettava hänen seuraamisestaan, niinkuin muutkin tekevät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin peiliin, enkä nähnyt siinä Esko Ensiota.😁

        Katso vähän tarkemmin.... voi että.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro miten me kustannetaan Martinan elämää , jos täällä kommentoimme, se ei aukene mulle, taisi mennä todellakin " Ihon alle ", mene Esko katselemaan vaan TV:tä.

        No näitä mainintojen määriä vastaan saa mainonnettavia tuotteita sun muuta.
        Mitä enemmän Mara nimi mainitaan sitä suurempi näkyvyys hänellä ns on ja sitä arvokkaammaksi keskivertobrändit hänet arvioi. Nää ei välitä mainintojen sisällöstä ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä sitten seuraatte häntä? Ja vielä kustannatte hänen elämäänsä. Ei kovin fiksua toimintaa. Mutta mitäpä voi odottaa juoruämmiltä. Sivistys ja hyvät käytöstavat loistavat poissaolollaan kommenteissanne. Kuunteletteko musiikkia, katseletteko leffoja tai luetteko kirjoja, joista ette pidä?? Että ette vain kadottaisi negatiivisuuttanne..😏

        Ei marttiinakaa niin sivistyneeltä vaikuta, fiksut ihmiset ei tuo jokaista perheriitaa lehtien palstoille vaan ne käsitellään keskenään ai niin mutta niillähän tienattiin rahhaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta Martina on tehnyt kuin mokannut, yhtään haastattelua ei ole mennyt ilman, tätä iänikuista...hmm ööö nmm niinkuin mun joo niiin joo hmm ööö. ja sitä rataa, mutta eihän sitä voi kaikkea vaatia, varsinkin kun on eteläisessä Helsingissä kasvanut ja kouluja käyty ihan Yo asti ja vielä pidemmälle oikein PT valmentaja, muitakin tutkintoja löytyy, mutta ulosanti vaan ei suju.

        Kaikesta huolimatta Martina hallitsee julkisuuden tosi hyvin ja osaa ottaa siitä kaiken hyödyn irti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsokaa kuinka harkitsee joka sanaa ettei vaa mokaa 😅

        Ja mokaa kuitenkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta Martina on tehnyt kuin mokannut, yhtään haastattelua ei ole mennyt ilman, tätä iänikuista...hmm ööö nmm niinkuin mun joo niiin joo hmm ööö. ja sitä rataa, mutta eihän sitä voi kaikkea vaatia, varsinkin kun on eteläisessä Helsingissä kasvanut ja kouluja käyty ihan Yo asti ja vielä pidemmälle oikein PT valmentaja, muitakin tutkintoja löytyy, mutta ulosanti vaan ei suju.

        Kasvaako eteläisessä hesassa puhelahjoilta huonompia ihmisiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan puhe on niin sekavaa ja huonoja sanavalintoja täynnä, ettei sitä vaan jaksa kuunnella, kuinka monta kertaa sanoo huomenna sanan mun, mä mun, mä niinkuin, mun..... ja sitä rataa.

        Eukko kuin puusta pudonnut, mä oon ihminen. Sepä uutinen. Ihmiset saa musta voimaa. On saaneet Kaksi pahoinpitely tuomiota. kyllä saivat voimaa. rattistuomiokin löytyy, ja lähestymiskielto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Martinan puhe on niin sekavaa ja huonoja sanavalintoja täynnä, ettei sitä vaan jaksa kuunnella, kuinka monta kertaa sanoo huomenna sanan mun, mä mun, mä niinkuin, mun..... ja sitä rataa.

        Mun piti osallistua siihen, tähän ja tuohon. Kun sattui sitä, tätä ja tuota. Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu. Mä mun sitä ja tätä ja tuota.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette te täällä tyhjästä kommentoi. Ostatte ja tilaatte lehtiä, käytte hänen instassaan, katsotte ohjelmia joissa hän on.. Hän tienaa rahaa julkisuudella ja te maksatte hänen seuraamisestaan. Käytännössä et voi tulla tänne vain kommentoimaan toisten kommenttien mukaan. Täällä esimerkiksi käännetään hänen melkein aina positiiviset instajulkaisut aivan hirveään negatiiviseen kuraan.

        Jos täällä kommentoidaan esim. hänen kuviansa, ulkonäköä, pukeutumista tai jopa ilmeitä, sinun on käytävä katsomassa ne kuvat. Sinun on maksettava hänen seuraamisestaan, niinkuin muutkin tekevät.

        En osta mitään lehtiä, en seuraa instassa. Telkun kanava vaihtui, ei kestä katsoa, mä mun , jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta huolimatta Martina hallitsee julkisuuden tosi hyvin ja osaa ottaa siitä kaiken hyödyn irti.

        Pohanoteeraus, muija kuin puusta pudonnut mä, mun mä mun.


    • Anonyymi

      No sitä ei valehdellut Et Äiti , no mut kaikkihan tulee kuin tuutista Martina ei uskalla olla oma ihsensä,Mustalainen.

    • Anonyymi

      Miksi Martina käytätväkivaltaa jos kaikki ei sillä hetkellä mene kuten sihä haluat. Miksi

      • Anonyymi

        Terve! Martina tässä. Nyt kuule otat kiltisti lääkkeesi ja menet nukkumaan, tai tulen vetämään sua turpaan! Onko selvä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve! Martina tässä. Nyt kuule otat kiltisti lääkkeesi ja menet nukkumaan, tai tulen vetämään sua turpaan! Onko selvä?

        Joo ,,öööm hmmm ööö..joo tota öööm.......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve! Martina tässä. Nyt kuule otat kiltisti lääkkeesi ja menet nukkumaan, tai tulen vetämään sua turpaan! Onko selvä?

        Todellakin Maralla se turpa näyttää olevan......


    • Anonyymi

      MMM höhö höhömm tota noin

      • Anonyymi

        Täällä haukutaan että miksi seuraatte Martinaa ja arvostelette häntä, hänhän tienaa rahaa seuraajiensa kautta. Eikö se ole hyvä asia ja tarkoituskin. Hänhän ansaitsee elantonsa suurimmaksi osaksi somen kautta. Mielelläni olen mukana elättämistä Martinaa ja auttamassa häntä oman asunnon ostamisessa😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä haukutaan että miksi seuraatte Martinaa ja arvostelette häntä, hänhän tienaa rahaa seuraajiensa kautta. Eikö se ole hyvä asia ja tarkoituskin. Hänhän ansaitsee elantonsa suurimmaksi osaksi somen kautta. Mielelläni olen mukana elättämistä Martinaa ja auttamassa häntä oman asunnon ostamisessa😂

        Laittakaa nyt oikein keräys pystyyn " Martinalle oma asunto ", tulee varmaan se
        " miljonääri "potti .... hahhaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laittakaa nyt oikein keräys pystyyn " Martinalle oma asunto ", tulee varmaan se
        " miljonääri "potti .... hahhaaa

        Kertoo tänään varmaan tästä Tukholman " miljonääristä " , että kohta häitä vietetään, kun tarpeeksi iso kartano ensi löytyisi, johon sitten mahtuu koko " Familia " asumaan !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä haukutaan että miksi seuraatte Martinaa ja arvostelette häntä, hänhän tienaa rahaa seuraajiensa kautta. Eikö se ole hyvä asia ja tarkoituskin. Hänhän ansaitsee elantonsa suurimmaksi osaksi somen kautta. Mielelläni olen mukana elättämistä Martinaa ja auttamassa häntä oman asunnon ostamisessa😂

        No, hyvä asia se onkin! Täällä joillakin vaan tuntuu olevan ajatus, että vain positiiviset seuraajat "elättävät" häntä. Ovat idiootteja, tyhmiä.. Mutta kyllä nämä pakkomielteiset seuraajat kuluttavat aikaakin enemmän hänen asioidensa penkomiseen. Jokainen lehtijuttu, instajulkaisu ja tv-ohjelma on katsottava sanatarkasti ja tulla palstoille ihmettelemään. Vähän sama asia, kun ostaisit jonkun artistin levyn, josta et pidä. Artisti hyötyy ja sinä joudut tyytymään haukkumaan levyn paskaksi😊
        Ainakin minä vittuilumielessä kirjoittelen, että maksatte ihmisen seuraamisesta, josta ette edes pidä. Ja kulutatte kaikki aikanne negatiivisesti. Eikö olisi fiksua ostaa sen artistin levy, josta pitää ja elättää häntä sillä tavoin?

        Idiootit!!😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, hyvä asia se onkin! Täällä joillakin vaan tuntuu olevan ajatus, että vain positiiviset seuraajat "elättävät" häntä. Ovat idiootteja, tyhmiä.. Mutta kyllä nämä pakkomielteiset seuraajat kuluttavat aikaakin enemmän hänen asioidensa penkomiseen. Jokainen lehtijuttu, instajulkaisu ja tv-ohjelma on katsottava sanatarkasti ja tulla palstoille ihmettelemään. Vähän sama asia, kun ostaisit jonkun artistin levyn, josta et pidä. Artisti hyötyy ja sinä joudut tyytymään haukkumaan levyn paskaksi😊
        Ainakin minä vittuilumielessä kirjoittelen, että maksatte ihmisen seuraamisesta, josta ette edes pidä. Ja kulutatte kaikki aikanne negatiivisesti. Eikö olisi fiksua ostaa sen artistin levy, josta pitää ja elättää häntä sillä tavoin?

        Idiootit!!😀

        " Järjen jättiläiset " Positiiviset vibat on tänään ja huomennakin, entä itselläsi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä haukutaan että miksi seuraatte Martinaa ja arvostelette häntä, hänhän tienaa rahaa seuraajiensa kautta. Eikö se ole hyvä asia ja tarkoituskin. Hänhän ansaitsee elantonsa suurimmaksi osaksi somen kautta. Mielelläni olen mukana elättämistä Martinaa ja auttamassa häntä oman asunnon ostamisessa😂

        Sama täällä. Lenkki tehty ja nyt odotan possea. Martina on niin inspiroiva liikunnan suhteen ja tykkään siitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä haukutaan että miksi seuraatte Martinaa ja arvostelette häntä, hänhän tienaa rahaa seuraajiensa kautta. Eikö se ole hyvä asia ja tarkoituskin. Hänhän ansaitsee elantonsa suurimmaksi osaksi somen kautta. Mielelläni olen mukana elättämistä Martinaa ja auttamassa häntä oman asunnon ostamisessa😂

        Me tykkäämme tiedottaa muitten asioista täällä.


    • Anonyymi

      Käyttääköhän hän maskia tänään? Annas kun veikkaan: Jos ei käytä, tädit haukkuvat hänet. Jos käyttää, samat tädit haukkuvat hänet siitäkin. Koskaan kun ei ole mikään hyvä.

    • Anonyymi

      Ei mitään miljonääriä ole . Väkisin tehty mainostemppu, koska kiinnostus on auttamattomasti hiipumassa......

      • Anonyymi

        Juuri näin, alkaa Martinalla olla " paukut" jo menneen talven lumia, niin jotain pitää keksiä, että pääsee taas otsikoihin, on hän vaan niin nolo " mimmi ".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin, alkaa Martinalla olla " paukut" jo menneen talven lumia, niin jotain pitää keksiä, että pääsee taas otsikoihin, on hän vaan niin nolo " mimmi ".

        Ei yhtään nolo. Te olette oikeasti noloja, vaikka anonyyminä kirjoittelette. Hänen insta tykkääjistä ei kyllä suosion hiipumista näy, mutta me seurataankin ilmeisesti eri instoja, kun minä näen hänen hänen instansa positiivisena ja te negatiivisena.😋


    • Anonyymi

      Vieläkö siinä on se suihkuralli siinäköhä se on?

    • Anonyymi

      ... Mä meen kertoon lehtiin kaikki elämän käänteet voi ei mitä p....

    • Anonyymi

      Martina on vaan kaunistunut! Upea kahden lapsen äiti ja aikuinen nainen. Vaikeuksia ollut, mutta kelläpäs ei niitä ole elämässä. Hyvä haastis Possessa, kuinka tärkeää mennä kaikesta p*sta huolimatta eteenpäin ja oppia virheistä.

      • Anonyymi

        Oli tosi ihana haastattelu❤️


      • Anonyymi

        Kyllä hän on todella kaunis, upea vartalo ja valloittava hymy. Ihana kirje Vickeltä kertoo hyvästä suhteesta molempiin lapsiinsa. Hän ei ole jäänyt itsesääliin vellomaan vaan hoitaa itseään kotiaan ja lapsiaan sekä ahkera treeni ja työ tuo positiivista energiaa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän on todella kaunis, upea vartalo ja valloittava hymy. Ihana kirje Vickeltä kertoo hyvästä suhteesta molempiin lapsiinsa. Hän ei ole jäänyt itsesääliin vellomaan vaan hoitaa itseään kotiaan ja lapsiaan sekä ahkera treeni ja työ tuo positiivista energiaa,

        Juuri näin. Tykkäsin kovasti ja kyllä tykkään Martinasta. Rankka vuosi on tehnyt hänestä aikuisemman. Ei haukkunut ketään eikä lähtenyt houkuttelusta huolimatta juttuun mukaan eli haukkumaan ketään. Symppis keskustelu ja kyllä ostan häneltä toisen valmennuksen, ensimmäisessä laihduin 7 kiloa ja sain ruokajuttuihin ideaa ja hyviä treeni-ideoita. Tykkään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Tykkäsin kovasti ja kyllä tykkään Martinasta. Rankka vuosi on tehnyt hänestä aikuisemman. Ei haukkunut ketään eikä lähtenyt houkuttelusta huolimatta juttuun mukaan eli haukkumaan ketään. Symppis keskustelu ja kyllä ostan häneltä toisen valmennuksen, ensimmäisessä laihduin 7 kiloa ja sain ruokajuttuihin ideaa ja hyviä treeni-ideoita. Tykkään!

        Minä jäin Martinan valmennuksiin koukkuun ja kyllä on elämänlaatu parantunut. Ihana olla taas hoikka ja hyvässä kunnossa. Ihana oli Martinan haastattelu ja niin kaunis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Tykkäsin kovasti ja kyllä tykkään Martinasta. Rankka vuosi on tehnyt hänestä aikuisemman. Ei haukkunut ketään eikä lähtenyt houkuttelusta huolimatta juttuun mukaan eli haukkumaan ketään. Symppis keskustelu ja kyllä ostan häneltä toisen valmennuksen, ensimmäisessä laihduin 7 kiloa ja sain ruokajuttuihin ideaa ja hyviä treeni-ideoita. Tykkään!

        Haastattelu oli ihan hyvä mutta yhtään valmennusta enää en osta häneltä. En laihtunut yhtään ja ruokaohjeet olivat ihan peruskauraa jota löytyy netistä ilmaiseksikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haastattelu oli ihan hyvä mutta yhtään valmennusta enää en osta häneltä. En laihtunut yhtään ja ruokaohjeet olivat ihan peruskauraa jota löytyy netistä ilmaiseksikin.

        Ihana haastattelu, tykkään Martinasta, ja ostan toisenkin valmennuksen, ekalla lähti 8kg nyt ne pitää saada pysymään pois.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe