Kaikki tuohon ikäluokkaan kuuluvat tänne :)
Turri seuraa 10-12 vuotialle uwu
11
1273
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siis mie voin alottaa oon siis 11-vuotias Porin läheltä kotoisin oleva tyttö :3 etsisin oman ikäistä turri seuraa (mieluiten lähistöltä) Nimittäin itseäni vähän harmittaa, kun ei ketään kamu oo turri eikä uskalla asiasta ees mainita ):
- Anonyymi
olen melkein 11v turri kuopiosta :3
- Anonyymi
Ite oon 10-vuotias turri (täytän toukokuus 11 :D) ja itekki ettisin turii kamui ku ei oo yhtäkää turri kamuu ),: Asun täs Tuusulan ja keravan rajalla (: luultavasti tääl päin ei oo ketää turrei mut laitanpaha tänne ny tän jos joku lukis :,D (sorry vanha keskustelu D:)
- Anonyymi
Mä oon 12w turri ilmajoelta. Oon siis tyttö. Jos meistä vois tulla kavereita nii kuinka se onnistuis? Niinku millä vois laittaa viestiä tai jotain. Mulla ei oon snäppiä tain instaa joten ne ei oikein käy
- Anonyymi
Tää on vanha keskustelu mut ihs. Eli oon siis 12v turri turun seudulta ja tartten turrikaverei xD
- Anonyymi
hei voisko joku autta miten teette ne kaikki dino maskit ja ynnä muut jutut vai tilaattekote ne jostain vai håh koska haluaisin olla turri
- Anonyymi
Yleensä teähään itte. Dinomaskit kait tilataan?
- Anonyymi
Jos täällä on vielä joku niin mä olisin 11v tyttö Pirkkalasta. Mä täytän elokuun lopussa 12v :D mul ei oo suittia mut mä haluisin tehä sellasen :)
- Anonyymi
On vähä myöhä nytte ku oon kaveril yökyläs nii kello on nytte puol kaks :D
- Anonyymi
Missä päin Pirkkalaa? Oisin 6lk tyttö Parkanosta. Vastaa pliis takas. Itsellänikään ei oo vielä suittii, mutta aijon tehdä. Oon ollu turri ehkä vasta alle vuoden, mutta tiedän asiasta aika paljon. Varmistaisin vielä, tiedätkö varmasti mikä on turri?
- Anonyymi
Pliiiiiiiiiiis löytyiskö joku Muhokselta!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1294086Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3232096Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481831Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21790- 1061750
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391691Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4531544MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531302Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441276Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4521256