on vähentynyt työikäisten keskuudessa paljon , noin 14 prosenntia enää tupakoi.
Bravoo.
Tupakointi
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Onkohan tilatte tullut muuta viihdykettä?
- Anonyymi
Mitä vähemmän tupakoi sitä pahempi tilanne.
- Anonyymi
Kyllä puhdas ilma puhtaat keuhkot on parempaa kuin veroeurot.
Pitää sitten nostaa muita veroja, kun tupakkaveron saanti ehtyy.
- Anonyymi
Aivan, polttoöljyn hinta nousee lisää tai sähkön alv tai ruuan alv tms.
ja ehkä pitää keksiä taas sokerivero tai joku uusi vero esim. nakkivero,
että valtio saa tupakkaverossa menetyt rahat kaikilta kansalaisilta kokoon.- Anonyymi
Säästöä tulee terveydenhuollossa, kun tupakan aiheuttamat sairaudet vähenevät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästöä tulee terveydenhuollossa, kun tupakan aiheuttamat sairaudet vähenevät.
Siinä käy just päinvastoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä käy just päinvastoin.
Perustele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perustele.
"Pitkäikäiset savuttomat aiheuttavat sairaanhoidolle neljänneksen enemmän kustannuksia kuin tupakoivat suomalaiset."
https://www.iltalehti.fi/elintavat/a/200810068379693
Jos/kun joku lopettaa tupakoinnin ajoissa, niin saattaa elää ehkä jopa 10 v pidempään ja siirtyy yhteiskunnalle, sinulle ja minulle kalliiseen ryhmään.
Tupakoivien "hoito" tulee halvaksi.
Tupakoivia pitäisi kumartaen kiittää.
Puhumattakaan mitä kaikkia muita etuja tupakoiva tuo muille sairaudenhoidon vähyyden lisäksi......
- Anonyymi
Kyllä hyötypuoli ehkä on kuitenkin isompi ....jos ei polta ... Nostetaan niitä veroja kuitenkin ja alkoholiveroja plus muita veroja ...Alkoholi on varmaan seuraavan korotuksen jälkeen Euroopan kallein .... alkoholin suhteen ...
mimmimum-..mi- Anonyymi
Niin kenen hyöty ettei polta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin kenen hyöty ettei polta?
Oletko nähnyt keuhkoahtautumaan sairastunutta ....ja kuolema tullut tosi nopeasti ...eikä ne viimehetket ole olleet enää sellaiset että olisit elossa....
mimmimum-..mi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt keuhkoahtautumaan sairastunutta ....ja kuolema tullut tosi nopeasti ...eikä ne viimehetket ole olleet enää sellaiset että olisit elossa....
mimmimum-..miNiin, siis henkilö itse hyötyy terveyden kannalta ja hurjasti rahassa. Muille tupakoimattomuus tuottaa tappiota.
- Anonyymi
Ei kukaan voi kiistää tupakan terveyshaittoja.
Sluta röka börja supa sanottiin joskus ennen. Mikä on terveellisempää en tiedä, mutta tupakoinnista ei krapula tule. Sanotaan myös, että tupakka on hitaasti tappava myrkky, mutta eihän sillä (kuolema) niin kiirettä olekaan.
Olen piippua polttanut 60 vuotta ja kuolen kohta muutenkin, kun olen jo miinus 80.
Lopetta olisi pitänyt jo vuosikymmeniä sitten, enää tuskin lisää elinvuosia siitä saa.
Tunsin muutaman jotka lopettivat ja pian sen jälkeen kuolivat, ehkä vieroitusoireisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617760- 1334474
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323727- 213078
- 232632
- 272573
- 502246
- 252150
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922113- 322049