Applen uusi iPhone SE

Anonyymi

on yksi kaikista törkeimmistä rahastuksista koskaan. Käytännössä myyvät vanhaa puhelinta uutena.
Kaupan päälle vielä sylkevät silmille rikollisen surkeilla lisävarusteilla.


https://laitonlehti.net/2020/05/02/tekniikkaluola-huijaa-ostamaan-iphone-se-puhelimen/

69

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siru on uusinta tehokkainta tekniikkaa, A13. Tietysti touchid olisi pitänyt jättää jo pois...

      • Anonyymi

        Mikä touchid vikana, hajoaako helposti? joo tehokas pikkupuhelimeksi, se ei aina osto päätökseen vaikuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä touchid vikana, hajoaako helposti? joo tehokas pikkupuhelimeksi, se ei aina osto päätökseen vaikuta.

        Tuo nappula on juuri parasta mitä voi saada, yksi suuri syy miksi en Androidejakaan osta on kun pitää lääppiä näyttöä joka ei vaan toimi kun ei niissä ole nappulaa, uusissa iPhoneissa tuo sentään toimii paremmin mutta ei voita sitä nappulaa.
        Siksi on myös se reuna, en osta ikinä puhelinta jossa ei ole nappulaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nappula on juuri parasta mitä voi saada, yksi suuri syy miksi en Androidejakaan osta on kun pitää lääppiä näyttöä joka ei vaan toimi kun ei niissä ole nappulaa, uusissa iPhoneissa tuo sentään toimii paremmin mutta ei voita sitä nappulaa.
        Siksi on myös se reuna, en osta ikinä puhelinta jossa ei ole nappulaa.

        HP Elite XL:ssä (windows phone) oli touchid takakannen yläreunassa, miksei omppu ota sitä käyttöön? Näyttö ilman reunoja mutta touchid takakannessa ja faceid näytön yläreunassa?

        Omasta mielestä typerää 2020 loppuvuonna julkaista puhelin missä on mustat palkit näytön reunoilla.

        Nyt julkaistuissa ipadeissa touchid on virtanappulaan sisäänrakennettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HP Elite XL:ssä (windows phone) oli touchid takakannen yläreunassa, miksei omppu ota sitä käyttöön? Näyttö ilman reunoja mutta touchid takakannessa ja faceid näytön yläreunassa?

        Omasta mielestä typerää 2020 loppuvuonna julkaista puhelin missä on mustat palkit näytön reunoilla.

        Nyt julkaistuissa ipadeissa touchid on virtanappulaan sisäänrakennettuna.

        Se vois olla kans vaihtoehto mutta 99% aina tulee nappia käyrettyä niin onhan se myt edessä parempi kuin takana.


      • Anonyymi

        i Phone on ääliöiden puhelin täyttä jenkki paskaa.


    • Anonyymi

      Veikkaan, että tuon "laittoman Lehden" uutiset ovat maksettuja. iPhone SE on perustellusti yksi hinta-laatusuhteeltaan parhaista puhelimista omassa hintaluokassaan:

      Paras järjestelmäpiiri mitä kaupasta saa (muut vastaavanhintaiset eivät pääse edes lähelle)
      Vedenkestävä (vain harvalla kilpailijalla on vedenkestäviä laitteita tässä hintaluokssa)
      Langaton lataus (aika spesiaali ominaisuus tuossa hintaluokassa)
      Ainoa yli viiden vuoden päivitystuella varustettu laite omassa hintaluokassaan.
      Loistava kamera (vain Pixel 4a:ssa on parempi kamera, vastavanhintaiset OnePlussat, Samsungit ja Xiomit jäävät taakse)

      • Anonyymi

        Itse en edes klikannut koko linkkiä. :) Linkki tuoksuu samalta kuin mv:t ja vastaavat lähteet.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö:D

        Kyse on uskonnosta. TAAS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyse on uskonnosta. TAAS.

        Ei vaan faktoista:D Iphone on roskaa ja sen ovat jopa ammattilaisetkin huomanneet kautta aikain kuten suosittu tekniikanlehti sekä autotoimittaja:D


      • Anonyymi

        Mulla on samsung S20 ja oon ihan varma että siinä on parempi kamera kuin jossakin iphone se luurissa. Ja tuo vedenkestävyyshän löytyy monesta muustakin mallista kuin iphonesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on samsung S20 ja oon ihan varma että siinä on parempi kamera kuin jossakin iphone se luurissa. Ja tuo vedenkestävyyshän löytyy monesta muustakin mallista kuin iphonesta.

        Yli 700€ puhelin ja Amdroid jossa ei tule päivityksiä enää edes vuoden päästä, heh heh.
        melkoista lammastelua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yli 700€ puhelin ja Amdroid jossa ei tule päivityksiä enää edes vuoden päästä, heh heh.
        melkoista lammastelua

        Kyllähän tuo sun käytös on melkoista lammastelua kun väität mitä sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän tuo sun käytös on melkoista lammastelua kun väität mitä sattuu.

        Tottahan minä puhun mutta lampailla tuntuu olevan se vaikea uskoa, ammattilaiset ei Androidiin koske.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottahan minä puhun mutta lampailla tuntuu olevan se vaikea uskoa, ammattilaiset ei Androidiin koske.

        En nyt oo varma minkä alan ammattilaisista puhut, mutta itse tunnen monia musiikkialan ja tietotekniikka alan ammattilaisia ja niissä piireissä kyllä käytetään yhtälailla androidia ja iphonea.
        Mitä tuohon iphone se:hen tulee niin samsungilla on esim s10 puhelin noin samaa hintaluokkaa kuin se ja s10 on takuuvarmasti kameroiltaan(joita muuten s10 puhelimesta löytyy 3kpl takaa) laadukkaampi kuin se.
        Ja löytyy myöskin langaton lataus ja veden/pölynkestävyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En nyt oo varma minkä alan ammattilaisista puhut, mutta itse tunnen monia musiikkialan ja tietotekniikka alan ammattilaisia ja niissä piireissä kyllä käytetään yhtälailla androidia ja iphonea.
        Mitä tuohon iphone se:hen tulee niin samsungilla on esim s10 puhelin noin samaa hintaluokkaa kuin se ja s10 on takuuvarmasti kameroiltaan(joita muuten s10 puhelimesta löytyy 3kpl takaa) laadukkaampi kuin se.
        Ja löytyy myöskin langaton lataus ja veden/pölynkestävyys.

        Mitähän musiikkiohjelmaa Androidissa käytetään?
        Siihen et saa yhtään kunnollista ja audiolatenssi on edelleen ihan järkyttävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän musiikkiohjelmaa Androidissa käytetään?
        Siihen et saa yhtään kunnollista ja audiolatenssi on edelleen ihan järkyttävä.

        Eihän niillä musiikkiohjelmilla tee yhtään mitään..


    • Anonyymi

      Ameriikan humputuksia 🐷 hintaan! Kiinalaisen saa edullisesti!

      • Anonyymi

        Porsaan kilohinta on jotain pari euroa, ei huihaitakaan saa niin halvalla vaikka ovatkin Kiinan diktatuurin turvalliskoneiston reikiä täynnä, kaikki tiedot menee Kiinalle. En ikinä koske androidiin enkä kiinalaisiin puhelimiin.


      • Anonyymi

        Joka vuosi jousut ostamaan uuden androidin niin se tulee kalliimmaksikin kuin iPhone.
        Android on myös tuskallista käyttää, se ei vaan toimi sujuvasti kuten iOs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka vuosi jousut ostamaan uuden androidin niin se tulee kalliimmaksikin kuin iPhone.
        Android on myös tuskallista käyttää, se ei vaan toimi sujuvasti kuten iOs

        Joka 3 vuosi:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka 3 vuosi:D

        Eli pidät päivittämätöntä puhelinta 3 vuotta.
        Sitten itket täällä kun haittaohjelmia on Amdroidi täynnä mutta miksei iPhonelle, byhyyy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli pidät päivittämätöntä puhelinta 3 vuotta.
        Sitten itket täällä kun haittaohjelmia on Amdroidi täynnä mutta miksei iPhonelle, byhyyy

        Päivitettyä:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päivitettyä:D

        Androidit ei saa päivityksiä kuin vuoden, useat ei sitäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka vuosi jousut ostamaan uuden androidin niin se tulee kalliimmaksikin kuin iPhone.
        Android on myös tuskallista käyttää, se ei vaan toimi sujuvasti kuten iOs

        Mulla ainakin toimii android ihan yhtä hyvin kuin iphonekin. Voiskohan tuossa olla käyttäjässä vika. Jos ei vaan osaa niin eihän se vika oo silloin puhelimessa.
        Ja itse en päivitysten takia joudu todellakaan uusimaan puhelinta vuoden välein. Pikkusta liioittelua sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Androidit ei saa päivityksiä kuin vuoden, useat ei sitäkään.

        Miksi valehtelet???? Vasta tuli päivitys samsung galaxy s9 puhelimeen, joten....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ainakin toimii android ihan yhtä hyvin kuin iphonekin. Voiskohan tuossa olla käyttäjässä vika. Jos ei vaan osaa niin eihän se vika oo silloin puhelimessa.
        Ja itse en päivitysten takia joudu todellakaan uusimaan puhelinta vuoden välein. Pikkusta liioittelua sinulta.

        Eli et ikinä ole koskenutkaan iPhoneen, tuon tietää jo siitä kun väität admroidin toimivan samalla tehokkuudella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi valehtelet???? Vasta tuli päivitys samsung galaxy s9 puhelimeen, joten....

        Pari päivotystä voi tulla, se siitä, ens vuonna voit ostaa taas 600€ tai yli androidin.
        Miten se meni, Androidit tulee halvemmaksi kuin yksi iPhone.
        Vapusen matikka 5x600€ on vähemmän kuon 500€ iPhone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ikinä ole koskenutkaan iPhoneen, tuon tietää jo siitä kun väität admroidin toimivan samalla tehokkuudella.

        Nooh. Usko sä ihan mitä haluut. Tääkin teksti on kirjotettu iphonella, ja veikkaampa että mulla on kokemusta eri puhelimista huomattavasti enemmän kuin sulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh. Usko sä ihan mitä haluut. Tääkin teksti on kirjotettu iphonella, ja veikkaampa että mulla on kokemusta eri puhelimista huomattavasti enemmän kuin sulla.

        Luuleppa mitä luulet, sulla ei edes ikää ole puoltakaan mitä mulla on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nooh. Usko sä ihan mitä haluut. Tääkin teksti on kirjotettu iphonella, ja veikkaampa että mulla on kokemusta eri puhelimista huomattavasti enemmän kuin sulla.

        Täytyy lapioida paskaa
        täytyy lapioida paskaa
        täytyy lapioida paskaa
        lapioida paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuleppa mitä luulet, sulla ei edes ikää ole puoltakaan mitä mulla on.

        Ja miten se minun tai sinun ikä tähän liittyy???😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja miten se minun tai sinun ikä tähän liittyy???😂😂

        Et siis lukea osaa, oletkohan osannut edes?
        😂🖕
        "veikkaampa että mulla on kokemusta eri puhelimista huomattavasti enemmän kuin sulla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et siis lukea osaa, oletkohan osannut edes?
        😂🖕
        "veikkaampa että mulla on kokemusta eri puhelimista huomattavasti enemmän kuin sulla."

        Niin edelleen kyseenalaistan tuota sun ikäkommenttia. Eihän se ikä TODELLAKAAN kerro kuinka paljon jollakin on kokemusta joistakin asioista... Tuota sun kommentointia ja hymiöitä kun katsoo niin vaikea kuvitella että oot aikuinen ja jos oot niin jossakin vaiheessa elämää on kyllä jotakin mennyt pahasti pieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin edelleen kyseenalaistan tuota sun ikäkommenttia. Eihän se ikä TODELLAKAAN kerro kuinka paljon jollakin on kokemusta joistakin asioista... Tuota sun kommentointia ja hymiöitä kun katsoo niin vaikea kuvitella että oot aikuinen ja jos oot niin jossakin vaiheessa elämää on kyllä jotakin mennyt pahasti pieleen.

        Sinun kommentoinnista ei ole vaikea uskoa että olet lapsi, eli sinappikone


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin edelleen kyseenalaistan tuota sun ikäkommenttia. Eihän se ikä TODELLAKAAN kerro kuinka paljon jollakin on kokemusta joistakin asioista... Tuota sun kommentointia ja hymiöitä kun katsoo niin vaikea kuvitella että oot aikuinen ja jos oot niin jossakin vaiheessa elämää on kyllä jotakin mennyt pahasti pieleen.

        Ja minä vttuilen takas jokaiselle Amdroid lampaalle niin saatanasti ku lähtee, iteppähän aloititte


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä vttuilen takas jokaiselle Amdroid lampaalle niin saatanasti ku lähtee, iteppähän aloititte

        Kasvappa aikuiseksi tai opettele käytöstavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun kommentoinnista ei ole vaikea uskoa että olet lapsi, eli sinappikone

        Sinappikone🤦🏻‍♀️ tuollaista kommentointia voi odottaa joltain varhaisteiniltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinappikone🤦🏻‍♀️ tuollaista kommentointia voi odottaa joltain varhaisteiniltä.

        Nimenomaan, sinappikone kommentointia voi odottaa vielä teineiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasvappa aikuiseksi tai opettele käytöstavat.

        Pidätkö Luuria jotenkin aikuisena?


    • Anonyymi

      Puhelin kuumenee ja paisuu käytettäessä,
      pätkii puheluita kun se kuumenee

      niin, että polttaa korvaa

      Se oli loistava ekan vuoden ja sitten alkoi hajoaminen.
      Osasyy on sen infrassa, kun siinä ei voi käyttää muistikorttia,
      vaan se haluaa kaiken pilveen. Eikä niitä tietoja saa pois pilvestä.
      Ja miksi se haluaa kaiken käyttäjän materiaalin itselleen.
      Kun pilvitila ”täyttyy” ne lähettää ilmoituksen, että rahalla saa lisätilaa.
      SIIS - niillä on jo kaikki sun tietdot, ja sä alat maksamaan siitä niille.


      En tykkää, eka ja vika omenapuhelin.

    • Anonyymi

      Yksinkertaisesti liian pieni kaikkeen, 200-300€ saa hyvä androidin. Järkeä peliin..

      • Anonyymi

        Näin on..


      • Anonyymi

        Johon et saa päivityksiä, kuka on niin tyhmä että maksaa 200-300€ valmiiksi vanhasta puhelimesta ja lagauksesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johon et saa päivityksiä, kuka on niin tyhmä että maksaa 200-300€ valmiiksi vanhasta puhelimesta ja lagauksesta?

        Saahan:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johon et saa päivityksiä, kuka on niin tyhmä että maksaa 200-300€ valmiiksi vanhasta puhelimesta ja lagauksesta?

        Ihmeellisiä päivitys luuloja, jokaista android laitetta voi huoletta käyttää 3 vuotta, laitteet olisivat muuten myyntikiellossa. Tätä ei tiedä moni, ainakaan iphone fanboyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellisiä päivitys luuloja, jokaista android laitetta voi huoletta käyttää 3 vuotta, laitteet olisivat muuten myyntikiellossa. Tätä ei tiedä moni, ainakaan iphone fanboyt.

        Ei voi jokaista..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellisiä päivitys luuloja, jokaista android laitetta voi huoletta käyttää 3 vuotta, laitteet olisivat muuten myyntikiellossa. Tätä ei tiedä moni, ainakaan iphone fanboyt.

        Vain tyhmät käyttää päivittämätöntä androidia.


    • Anonyymi

      Kyllä uutisen täytyy olla pöyristyttävän totta, kun se on julkaistu Laittomassa Lehdessä.

    • Anonyymi

      Ei sovellu mihinkään toimintaan, onnettoman pieni, jopa puheluihin isompi luuri mukavampi.

      • Anonyymi

        Pieni soveltuu hyvin jos on tehty kuten iPhone, siinä toimii jopa kirjoitus toisin kuin Androidilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni soveltuu hyvin jos on tehty kuten iPhone, siinä toimii jopa kirjoitus toisin kuin Androidilla.

        Täytyy lapioida paskaa
        täytyy lapioida paskaa
        täytyy lapioida paskaa
        lapioida paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy lapioida paskaa
        täytyy lapioida paskaa
        täytyy lapioida paskaa
        lapioida paskaa

        Ymmärrän, hommaa iPhone ja lopeta lampailu niin ei tartte lapioida paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pieni soveltuu hyvin jos on tehty kuten iPhone, siinä toimii jopa kirjoitus toisin kuin Androidilla.

        Nimenomaan se kirjoitus,sähköpostinluku on surkeeta, jotain mainitakseni , yleensä puheen kuuntelu huonoa joko itse tai vastapuoli verrattuna satasen androidiin, tässä nyt vain muutama ja puhelin maksaa 400€


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan se kirjoitus,sähköpostinluku on surkeeta, jotain mainitakseni , yleensä puheen kuuntelu huonoa joko itse tai vastapuoli verrattuna satasen androidiin, tässä nyt vain muutama ja puhelin maksaa 400€

        Eli sormesi on tikut


    • Anonyymi

      "Ja kun Lucia lähti, Casanova "heittelehti huumauksen ja pelon välillä ja tarvitsi yliluonnollisia voimia, jottei olisi syöksynyt syvyyteen"

    • Anonyymi

      Sekunda edition.

    • Anonyymi

      Härskiä.

    • Anonyymi

      Itse olen käyttänyt anroidia pian kymmenen vuotta. Pari vuotta välissä oli microft lumia. Itseasiassa minua kiinnostaisi SE. Sen verran olen sitä katsellut, että 4,7 tuuman näyttö voi tuntua erilaiselle jos nyt on 6,3 ja korkeat reunat näytön ylä ja alareunassa. Toinen asia on se, että perusmalli on 64gt eli vaja sata euroa menee128gt muistiin lisää.

      Mutta tottakai jos olisi varaa, niin valinta olisi parin vuoden ajalle yksi 4g puhelin, Eli 11 128gt muistilla tai jos olisi mahdollisuus suoraa tonnin maksavan 12 malliin jossa on 6,1" näyttö

      Nyt on 2,5 vuoden ikäinen anroid ja sormet ristissä toivon tämän toimivan puolitoista vuotta tai aikuisen oikeasti rahaa edellä mainittuihin vaihtoehtoihin.

      • Anonyymi

        Ei kannata kiinnostua rajoitetusta järjestelmästä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kiinnostua rajoitetusta järjestelmästä..

        Kumma kun väitetään iPhonen olevan jotenkin rajoitetumpi verrattuna Androidiin mutta silti iPhonella onnistuu enemmän asioita kuin Androidilla.

        Kaupasta ostettu Android on muuten suljettu,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun väitetään iPhonen olevan jotenkin rajoitetumpi verrattuna Androidiin mutta silti iPhonella onnistuu enemmän asioita kuin Androidilla.

        Kaupasta ostettu Android on muuten suljettu,

        Paljon vähemmän. Siksi moni yrittäjä ja toimittajat ovat vaihtaneet siitä pois koska asiat eivät onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon vähemmän. Siksi moni yrittäjä ja toimittajat ovat vaihtaneet siitä pois koska asiat eivät onnistu.

        Tuokin on jännä kun väitetään tuollaista tietämättä i
        yhtään totuudesta mitään, sinä et ole ikinä edes sormella koskenut iPhoneen, sinappi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun väitetään iPhonen olevan jotenkin rajoitetumpi verrattuna Androidiin mutta silti iPhonella onnistuu enemmän asioita kuin Androidilla.

        Kaupasta ostettu Android on muuten suljettu,

        "Vaihdoin iPhonen Android-kännykkään – Ah sitä tietojen siirtämisen ”riemua”!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuokin on jännä kun väitetään tuollaista tietämättä i
        yhtään totuudesta mitään, sinä et ole ikinä edes sormella koskenut iPhoneen, sinappi

        Ammattilaiset tietää totuuden:D

        https://tekniikanmaailma.fi/siirryin-android-puhelimesta-iphoneen-ja-se-tuntuu-paluulta-pimealle-keskiajalle/

        Sekä KaaraTV toimittajakin vaihtoi koska liian rajoitettu oikeaan työhön: https://www.tuotantotalosamuus.com/post/miksi-lopetin-iphonen-kayttamisen

        Ei tällaisia SER-jätteitä pidä mennä ostamaan!


    • Anonyymi

      Hankala käyttöinen, sanotaan lasten puhelimeksi.

    • Anonyymi

      Yhä useampi iPhone vaihtuu Androidiin . Apple-uskollisuus on koetuksella,

    • Anonyymi

      Mun mielestä on hauskaa, että oletettavasti aikuiset ihmiset otaa puhelimet noin tosissaan Hankkikaa nyt hyvät ihmiset elämä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe