Ei löydy perheasuntoja vuokralle. 2vuotta etsitty. Lisää rakennetaan vaan, yksiöstä kolmioon. Ei mitään järkeä, niitä täällä on jo tyhjänpanttina. 30 vuotta asuttu valloissa, anti olla.
Kai se täytyy tämänkin 6 hlön lapsiperheen muuttaa pois valloista.
6
154
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä niitä on esim. Omakotitaloja
Jos on persauki niin ei saa - Anonyymi
Hyvä pummit pois????
Jos sulla on kaikki kunnossa niin aina saa asunnon- Anonyymi
Saa asunnon mut minkä näköisen.. ei täällä hyväkuntoisia perheasuntoja ole vuokralle. Ei meillä edes ole maxi vuokraa, taitaa pori kutsua. Muutamaa tarjottu ja ne sen näköisiä ettei pihaan kehtaa ajaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa asunnon mut minkä näköisen.. ei täällä hyväkuntoisia perheasuntoja ole vuokralle. Ei meillä edes ole maxi vuokraa, taitaa pori kutsua. Muutamaa tarjottu ja ne sen näköisiä ettei pihaan kehtaa ajaa..
Ehkä turhan kärkkäästi sanottu, mutta vain ok kuntoista asuntoa etsitty eikä mitään priimaa edes.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä turhan kärkkäästi sanottu, mutta vain ok kuntoista asuntoa etsitty eikä mitään priimaa edes.
Ei olla ainoa lapsiperhe ketä muuttanut tämän takia pois valloista, eikä tulla olemaan. Varmasti yksi syy miksi väki vähenee Harjavallasta. Pakko ostaa oma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei olla ainoa lapsiperhe ketä muuttanut tämän takia pois valloista, eikä tulla olemaan. Varmasti yksi syy miksi väki vähenee Harjavallasta. Pakko ostaa oma.
Kyllä yhdysvalloista isoja asuntoja löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043