tosi asia

VOiiiiiiii

Kävin tässä läpi näitä kirjoituksia ja päädyin tällä palstalla ei esiinny ruudin keksijöitä.jos asia on riittävän yksinkertainen kommentteja tulee paljon, mutta jos aihe vaatisi ajattelukykyä kommentit on vähissä.Niimpä se on että elä kysele ekaluokkalaiselta kertotaulua.

146

5747

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • plunger

Kiinalaiset keksivät ruudin jo kauan sitten.

Mikä olisi ajattelukykyä vaativa aloitusaihe?

Tämä on kevyt palsta, erityisaiheita varten on eri palstat.

Minulle voit panna kovan asian eteen. Jos sen ymmärrän, vastaan kyllä ja ainoa en sitten ole ketjussa. Tulee mukaan monta muuta.

• lis

sattuipa, siis kiinalainen. käväise lulemassa

• yopollo

keksimistä tarvitse kaikille toitottaa, tulee vain vahinkoja väärissä käsissä.

• plunger
        yopollo kirjoitti:

keksimistä tarvitse kaikille toitottaa, tulee vain vahinkoja väärissä käsissä.

Kyllä se on tuttu asia ilman kuulutusta.

Tuttu myös se, että melkein kaikki paukut ja raketit uuden vuoden aattona tulevat Kiinasta.
        Siellä ovat huolellisemmat kuin väki meillä.

• mekatron
        plunger kirjoitti:

Kyllä se on tuttu asia ilman kuulutusta.

Tuttu myös se, että melkein kaikki paukut ja raketit uuden vuoden aattona tulevat Kiinasta.
        Siellä ovat huolellisemmat kuin väki meillä.

ja meksikolaisia vaan on niin tuhottoman paljon, että siellä muutaman tehtaan räjähtäminen vuodessa ei tunnu missään.

Huolellisempia eivät kyllä ole, eihän?

• Pirre*
        mekatron kirjoitti:

ja meksikolaisia vaan on niin tuhottoman paljon, että siellä muutaman tehtaan räjähtäminen vuodessa ei tunnu missään.

ne niistä tänne kuuluttaisi, imago kärsisi ja riinpiisi ja kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö olisi kohta lakaattien kanssa striidillä, nekun on niin huolissaan IHMISISTÄ :/!!

Huomenta vaan, puolipilvistä ja sadetta ennustaen täällä, töihinkö lähdössä olet?

• Pirre*
        Pirre* kirjoitti:

ne niistä tänne kuuluttaisi, imago kärsisi ja riinpiisi ja kansainvälinen ihmisoikeusjärjestö olisi kohta lakaattien kanssa striidillä, nekun on niin huolissaan IHMISISTÄ :/!!

Huomenta vaan, puolipilvistä ja sadetta ennustaen täällä, töihinkö lähdössä olet?

tietysti olit, tähän aikaan kun selaan vasta.., hyvää päivänjatkoa vaan!

• plunger
        mekatron kirjoitti:

Kiinalainen ja meksikolainen on ihmisenä yhtä arvokas kuin suomalainen. Jos arvoasetelman haluan heittää, sanon että tehtaassa työtä tekevä kiinalainen tai meksikolainen on arvokkkaampi kuin ilotulitetta taivalle räiskivä suomalainen.

• kieli

-Ainakin kirjoituksestasi voisi niin ajatella.
      Vajaita virkkeitä, yhdyssanavirheitä, isot kirjaimet hukassa ja pilkut. Niimpä kirjoitetaan, että niinpä.

niinpä niin

• lahjatonkin

Mitä??? Ajattelenko minä??? Äläpäs herjaa lahjatonta. Mitäs sinä taas väititkään?

• maron

lukevatkaan, että me oltaisiin jotenkin tyhmiä vai? Ei kai taas joku hemmetin nikitön ole keksinyt vedättää meitä, eikä edes tiedä että ruuti on jo keksitty. Mietitäänpä kuinka viisas oikein olet, kirjoituksestasi päätellen ruuti olisi jäänyt sinultakin keksimättä-tulesta puhumattakaan, vieläkin söisit kivikirveellä tappamaasi rottaa raakana ja ihmettelisit että mikähän rotu tuo Homo sapiens sapiens oikein on, kun ne kulkee omituisesti kahdella jalalla ja ajelevat omituisella paholaisella joka pitää pahaa ääntä.
      Voihan hemskuta rallaa jos tämä ei ole taas jonkun pila niin hattuni karvoineen kaikkineen syön!

• n52

sinä kiukkusen tuntunen vaikka kävin kovasti puolustelemassa teinipukeutumista.....=)

• aivan...,
        n52 kirjoitti:

sinä kiukkusen tuntunen vaikka kävin kovasti puolustelemassa teinipukeutumista.....=)

Sivullinen olen mutta en kyllä saa käsitystä,kun taas lukee näitä kommentteja,jos päätä pakottaa lohdullista se ei ainakaan ole äly.

• n52
        aivan..., kirjoitti:

Sivullinen olen mutta en kyllä saa käsitystä,kun taas lukee näitä kommentteja,jos päätä pakottaa lohdullista se ei ainakaan ole äly.

kuin sinun ajatuksesi.
        Siis?

• Kakku
        aivan..., kirjoitti:

Ihan oikeasti: en saa sanomastasi tolkkua. Vaikka kuinka luen, en saa tekstistäsi järkevää lausetta millään. Voisitko ystävällisesti käyttää edes hieman välimerkkejä, jotta tulet ymmärretyksi. Sitä paitsi, onko mielestäsi oikein arvostella palstalaisten älyä osaamatta itse edes kirjoittaa ymmärrettävästi. (taas näkisi Lindin Arvi painajaisia)

• n52
        Kakku kirjoitti:

Ihan oikeasti: en saa sanomastasi tolkkua. Vaikka kuinka luen, en saa tekstistäsi järkevää lausetta millään. Voisitko ystävällisesti käyttää edes hieman välimerkkejä, jotta tulet ymmärretyksi. Sitä paitsi, onko mielestäsi oikein arvostella palstalaisten älyä osaamatta itse edes kirjoittaa ymmärrettävästi. (taas näkisi Lindin Arvi painajaisia)

että kuinka nukuksissa jo olen.
        Ai,kielillä.No joo.Nyt tuli taju.
        Taijan kömpiä vällyjen alle....=)
        Otan ton nimpä ja ompan mukaan...kroohhhhhpihhkroohhhKROHHHH!!!!!

• maron
        n52 kirjoitti:

sinulle rakkahin n52 kiukkuinen ole, vai oletko sinä tämä ruudinkeksimätön joka aloitti tämän kirjoituksen?

• n52
        maron kirjoitti:

sinulle rakkahin n52 kiukkuinen ole, vai oletko sinä tämä ruudinkeksimätön joka aloitti tämän kirjoituksen?

En minä kuvitellut,että sinä minulle kiukkuinen olit vaan kuuntelin tuota purkaustasi ja kyselin vain siksi....=)
        Olin niin silmät ristissä tuossä yöllä,että tuli viiveellä se heureka juttu joka sanoi minulle että mitä sinä kahju akka siinä istut miksi et mene nukkumaan!!
        Ah tämä kevät.
        Paheet ja kaikki mukana.Vau!!
        Päivä alkaa iloiten.
        Aamu saapuu nauraen.

Kaikille palstalaisille huomenta ja jaksamisia!

Ps.Ei minusta minkään keksijäksi,jäksi,jäksi.Kaikuko päässä vastaa?

• maron
        n52 kirjoitti:

En minä kuvitellut,että sinä minulle kiukkuinen olit vaan kuuntelin tuota purkaustasi ja kyselin vain siksi....=)
        Olin niin silmät ristissä tuossä yöllä,että tuli viiveellä se heureka juttu joka sanoi minulle että mitä sinä kahju akka siinä istut miksi et mene nukkumaan!!
        Ah tämä kevät.
        Paheet ja kaikki mukana.Vau!!
        Päivä alkaa iloiten.
        Aamu saapuu nauraen.

Kaikille palstalaisille huomenta ja jaksamisia!

Ps.Ei minusta minkään keksijäksi,jäksi,jäksi.Kaikuko päässä vastaa?

koneella melkein kahteen asti yöllä, kas kun tuo ukko taas on pois kotoa ja minä koiran kanssa kahdestaan täällä möllötän, niin kävin tuolla maailmanmenoa puolella ja sain aikaiseksi varsinaisen rähäkän. En ole uskaltanut vielä käydä vilkaisemassa onko kirjoitukseni poistettu, mutta varoitus ilmestyi ruutuun-keskustelu kävi kuulemma liian kiihkeänä.
        Nyt on pää kipeä ja silmät harittavat-ehkäpä se tästä!!!

• n52
        maron kirjoitti:

koneella melkein kahteen asti yöllä, kas kun tuo ukko taas on pois kotoa ja minä koiran kanssa kahdestaan täällä möllötän, niin kävin tuolla maailmanmenoa puolella ja sain aikaiseksi varsinaisen rähäkän. En ole uskaltanut vielä käydä vilkaisemassa onko kirjoitukseni poistettu, mutta varoitus ilmestyi ruutuun-keskustelu kävi kuulemma liian kiihkeänä.
        Nyt on pää kipeä ja silmät harittavat-ehkäpä se tästä!!!

siitä ja eikös sinun pitäisi siellä pesässä...=)

Minusta on tullut kiltti tyttö.
        Minä nukuin yöllä.Kröhöm!!!

• maron
        n52 kirjoitti:

siitä ja eikös sinun pitäisi siellä pesässä...=)

Minusta on tullut kiltti tyttö.
        Minä nukuin yöllä.Kröhöm!!!

sitä pesäjuttua, etten vain olisi jämähtänyt sikiöasentoon useaksi päiväksi-kun se ukkokin tulee vasta perejantaina!!!

• n52
        maron kirjoitti:

sitä pesäjuttua, etten vain olisi jämähtänyt sikiöasentoon useaksi päiväksi-kun se ukkokin tulee vasta perejantaina!!!

valmiiksi sinne ja vastaus minulle pikana.
        Väärinpäin....?..=)

Haluu tietää!

• maron
        n52 kirjoitti:

valmiiksi sinne ja vastaus minulle pikana.
        Väärinpäin....?..=)

Haluu tietää!

muistaa:) Voipi kyllä ukko-kulta kuolla nauruun kun raskaan työviikon jälkeen akka on kuin kerälle kiertynyt siili:) :) :)

• n52
        maron kirjoitti:

muistaa:) Voipi kyllä ukko-kulta kuolla nauruun kun raskaan työviikon jälkeen akka on kuin kerälle kiertynyt siili:) :) :)

sinä siilistä puhut.
        Siellähän on suloisesti kehräävä kisu joka muuttu väärinpäin upeaksi mustaksi pantteriksi....=)

• maron
        n52 kirjoitti:

sinä siilistä puhut.
        Siellähän on suloisesti kehräävä kisu joka muuttu väärinpäin upeaksi mustaksi pantteriksi....=)

vain niin siilimäinen olo:)

• n52
        maron kirjoitti:

vain niin siilimäinen olo:)

pejantaihin on vielä matkaa.Kyllä se siitä suttaantuu...=)
        Yritä nyt kumminkin nukkua,että sitten levänneenä!

• Kustaa Vilkuna
        maron kirjoitti:

Älä kommentoi aiheita jotka eivät sinua kiinnosta,näin säästymme turhilta vihamielisyyden purakauksilta,voisit esimerkiksi hakeutua äidinkielenopettajaksi ja näin saisit ihan palkan siitä että korjaat kielioppivirheitä?

• maron
        Kustaa Vilkuna kirjoitti:

Älä kommentoi aiheita jotka eivät sinua kiinnosta,näin säästymme turhilta vihamielisyyden purakauksilta,voisit esimerkiksi hakeutua äidinkielenopettajaksi ja näin saisit ihan palkan siitä että korjaat kielioppivirheitä?

ihan ikioman vihamiehen kimppuuni. Vautsi vau, se tekee terää näin aamutuimaan:)
        Enhän minä voi opettajaksi ryhtyä kun täytyy täällä netissä surffailla:) Kuka sitä nyt työtä ehtisi tekemään rakas Kustaa Vilkuna:))

• Jermu
        maron kirjoitti:

ihan ikioman vihamiehen kimppuuni. Vautsi vau, se tekee terää näin aamutuimaan:)
        Enhän minä voi opettajaksi ryhtyä kun täytyy täällä netissä surffailla:) Kuka sitä nyt työtä ehtisi tekemään rakas Kustaa Vilkuna:))

Ei tollasilla teksteillä vielä vihoja pidellä. "Kustaan Viikunalle" ei vaan heti valaistunut kaikki jutut tässä epätasapainoisessa tilanteessa. Toiset on täällä tosissaan ja toiset vaan naureskelemassa toisten tosissaan olemiselle.

• maron
        Jermu kirjoitti:

Ei tollasilla teksteillä vielä vihoja pidellä. "Kustaan Viikunalle" ei vaan heti valaistunut kaikki jutut tässä epätasapainoisessa tilanteessa. Toiset on täällä tosissaan ja toiset vaan naureskelemassa toisten tosissaan olemiselle.

on. Kyllähän se järkytys on huomata että 50 löytyy näinkin tolloja ihmisiä. Meidänhän pitäisi olla jo vanhoja ja viisata, ja tietenkin kireänutturaisia ja katkeria..hmm olisikos vielä muuta????

• Jermu
        maron kirjoitti:

on. Kyllähän se järkytys on huomata että 50 löytyy näinkin tolloja ihmisiä. Meidänhän pitäisi olla jo vanhoja ja viisata, ja tietenkin kireänutturaisia ja katkeria..hmm olisikos vielä muuta????

tietysti..Sitä tässä vielä odottelen kuuluvaksi. Kohta sieltä joku tietsikalla koko ajan päivystävä tyyppi huutelee, että hankkikaa elämä ja laiffista löytyy vastaukset yms. todella viiltävää freudilaista realismia..Hohhoijakkaaa!

• yopollo
        maron kirjoitti:

ettei se ollut joku sumpin sakin provo. Luulisin että viisiinkymmeniin ehtiessä tyhmät ovat oppineet jo pitämään suunsa kiinni, se saa ihmisen näyttämään viisaammalta. Ei tässä iässä muuta viisautta ole.

• maron
        yopollo kirjoitti:

ettei se ollut joku sumpin sakin provo. Luulisin että viisiinkymmeniin ehtiessä tyhmät ovat oppineet jo pitämään suunsa kiinni, se saa ihmisen näyttämään viisaammalta. Ei tässä iässä muuta viisautta ole.

50 vuotta että viisastuisin, koskahan sen voisi olettaa tapahtuvan. Kohtahan uhkaa jo dementoituminen!!

• yopollo
        maron kirjoitti:

50 vuotta että viisastuisin, koskahan sen voisi olettaa tapahtuvan. Kohtahan uhkaa jo dementoituminen!!

odotellaan rauhassa toinen viisikymppinen, eiköhän se sieltä....

• maron
        yopollo kirjoitti:

odotellaan rauhassa toinen viisikymppinen, eiköhän se sieltä....

ehtii ensin viisastuminen vai se dementiahörhelö?
        Kyllä dementia taitaa viedä voiton, laitoin tuossa eräänä päivänä sukkahousut jääkaappiin ja makkarapaketin sukkahyllyyni, vasta siinä vaiheessa havahduin että eihän se nyt noinpäin pitänyt mennä. Onneksi en yrittänyt syödä sukkahousujani ja vetää makkarapakettia jalkaani. Ehkä sittenkin on vielä pieni toivonkipinä:)

• maron

opetella kirjoittamisen jalon taidon. Kipaisepa heti huomenaamulla aamukaffeen jälkeen kirjakauppaan, ja osta aapinen, se on se kirja jonka kannessa on kukonkuva, karttakeppi kädessä.
      Voipi tietysti olla että niin vanhaa painosta ei enää löydy, mutta kyllä nämä nykyajankin ekaluokan aapiset saman asian ajavat, ja niissä on niitä harjoitustehtäviäkin. Kuluu siinä aika mukavasti kynän käyttöä opetellen.

• Kustaa Vilkuna

En tiennytkään että täällä saa miinuspisteitä kielioppivirheistä,olisiko kirjoittajalla tylsää tai kompleksi kun tarvitsee pikkuasioista huomautella?

• maron

En tiennytkään että täällä saa miinuspisteitä kielioppivirheistä,olisiko kirjoittajalla tylsää tai kompleksi kun tarvitsee pikkuasioista huomautella?

ketjua hieman tarkemmin, niin huomaat että ei täällä ihan niin vakavasti jutella. Hymyä huuleen ja kirjoitusvirheitä, niitä täällä kyllä riittää.
        Ei täällä parane olla tosikko:))
        Minulla ei ole kompleksia, äidinkieli komeat 5 alakoulun todistuksessa, juuri ja juuri selvisin ilman ehtoja, mutta mitäpä pienistä:))

• asiamiesSoranen
        maron kirjoitti:

ketjua hieman tarkemmin, niin huomaat että ei täällä ihan niin vakavasti jutella. Hymyä huuleen ja kirjoitusvirheitä, niitä täällä kyllä riittää.
        Ei täällä parane olla tosikko:))
        Minulla ei ole kompleksia, äidinkieli komeat 5 alakoulun todistuksessa, juuri ja juuri selvisin ilman ehtoja, mutta mitäpä pienistä:))

viitonen äidinkielestä? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen. Itselläni oli sentään kutonen.

• silleen
        asiamiesSoranen kirjoitti:

viitonen äidinkielestä? Ihan vaan uteliaisuuttani kyselen. Itselläni oli sentään kutonen.

kun asteikko on nykyään usein 0-5 :)

• asiamiesSoranen
        silleen kirjoitti:

kun vitosella alakoulussa juuri ja juuri ilman ehtoja.

• asiamiesSoranen kirjoitti:

samanlailla,kun meillä kirjanpidosta.
        Opettala sanoi koepaperia jakaessaan eräälle oppilaallenäin.

"Lammillekin olisin antanut vitosen,mutta kun nimikin oli kirjoitettu väärin,noh,tossa on paperis,ja siinä lukee Matti Lanin kasatili.

• Olisiko niin
        silleen kirjoitti:

Eiköhän 50 -porukan kouluaikoinan vielä asteikko ollut 4-10,nelonen oli se ala-arvoinen,vitonen se tuttu välttävä ;D

• maron

ollut sisukas ja pystyn mihin vaan:))

• maron
        silleen kirjoitti:

Nykyään olisin huippuoppilas äidinkielessä:))

• maron

kun vitosella alakoulussa juuri ja juuri ilman ehtoja.

nelonen tullut, olisin istunut kesän nenä kiinni äidinkielen oppikirjassa. Onneksi tuli se vitonen! Sain toisten kaltaisteni kanssa kirmata kesän onnellisena ja vapaana, koulutuksen karmeista kahleista. Voi sitä ihanaa aikaa:))

• yopollo

.... ja vielä moneen kertaan :-)

• ruudinkeksijöitä,

kun niitä ei tarvita, koska ruuti on jo keksitty.
      Nyt tarvitataan jotain muuta.
      Mitä?
      Ehkä yksinkertaisuutta, mitä se sitten tarkoittaa sinun mielestä. Kerro, jos osaat.
      Ajettelukyky on nyt hukassa jossain muualla, kuin täällä.
      Kommentit ovat aivan oikei ajateltu ja harkittu.
      Ainakin silloin ja tällöin.
      Paljonko on 1 1 ? Tai 0 x 1 ? Tai kerropa vaikka toisen asteen yhtälön kaava...
      Tai kerro kuka on kirjoittanut parhaan kirjan ? Nyt tai aikaisemmin, kuka on parhaiten ottanut osaa tämän päivän tyhjyyteen.
      Mitä vielä?
      Tiedätkä kuka olet ja mitä ajattelet oikeasti?
      Tarviitko apua?
      Riittääkö?
      VOiiiiiii

• puluukka

onsesittenkivalukeatuommoistatekstiäjokaonvaikeastiluettavaailmanvälimerkkejä.kyllämeillätäälläonihanasiamukaistakeskusteluaollutpaljonkinmuttavoisentäänjoseseeiolemennytsinunaivokoppaassiasti.jospalstaeimiellytääläavaatätäollenkaan.meitäonpaljonjotkaviihdymmetäälläkutenhuomaat.

• maron

juttu, sain selvää joka sanasta. Aikaa siinä meni mutta selvitimpä sanomasi, vaikka tyhmä olenkin.
        Nyt sitten oikein hyvää yötä, vai pitäisikö sanoa hyvää huomenta kaikille meille tolloille viiskymmpisille:) Meinasin kirjoittaa että huomenna on uusi aamu, mutta se taitaakin olla jo tänään-vai onko se sittenkin huomenna-onhan tietysti huomennakin aamu, niin ja sitä paisti eikun paitsi eilenkin oli aamu-vai oliko? Vai onko sittenkin.......

• plunger

Virheitä sattuu kaikille! Jos ei aloitus ollut tasoa, jota odotatte, antakaa kielivirheiden jäädä. Kuka ties tämä kirjoittaja on yhtä huono kuin minä, ehkä hänellä myös suomi on vasta kolmas kieli ja vaikea välttää virheitä. Kun huomio pantu sanojen oikeinkirjoitukseen, jäävät välimerkit pois jne.

• n52
        plunger kirjoitti:

Virheitä sattuu kaikille! Jos ei aloitus ollut tasoa, jota odotatte, antakaa kielivirheiden jäädä. Kuka ties tämä kirjoittaja on yhtä huono kuin minä, ehkä hänellä myös suomi on vasta kolmas kieli ja vaikea välttää virheitä. Kun huomio pantu sanojen oikeinkirjoitukseen, jäävät välimerkit pois jne.

ketään kiukuttaa ne kielioppi jutut,mutta ei ole mukavaa jos ensin sanotaan miu.. ja kun olet lähempänä tulee GRRRR..
        Kaunista huomenta sinulle.

• noi
        plunger kirjoitti:

Tuntuu että siellä on täydellisiäkin ei koskaan erehtyväisiä, ei väärin kirjoittajia--- se on hyvä, siihen me kaikki pyrimme mutta pääsemmekö?Olen tehnyt sellaisen havainnon ,toisen pihaa on paljon helpompi siivota kuin omaa . Ei millään pahalla. Toivon teille kaikille mitä lämmin mielisintä kesän odotusta annetaan toisten virheiden mennä tuulten mukana.

• Kakku
        noi kirjoitti:

Tuntuu että siellä on täydellisiäkin ei koskaan erehtyväisiä, ei väärin kirjoittajia--- se on hyvä, siihen me kaikki pyrimme mutta pääsemmekö?Olen tehnyt sellaisen havainnon ,toisen pihaa on paljon helpompi siivota kuin omaa . Ei millään pahalla. Toivon teille kaikille mitä lämmin mielisintä kesän odotusta annetaan toisten virheiden mennä tuulten mukana.

taas ymmärtäkö väärin. Kyse ei tässä ole lainkaan siitä, että arvostelemme (ainakin minä)jonkun ihmisen kielioppivirheitä vain ollaksemme ilkeitä ja pilkunviilaajia ja kiusaajia. Kyse on yksinomaan siitä että ketjun aloittaja tuli tänne suorastaan vain pottuilemaan ja ainakin minä haluan niellä sen PUREMALLA.

• maron
        plunger kirjoitti:

kiusatakaan, mutta kun on annattu tuota järkeä niin vähän, niin ei oikein osaa käyttäytyä:(
        Kysehän ei ole aloittajan kirjoitusvirheistä vaan siitä meidän viattomien ihmisten tyhmäksi arvostelemisesta. Olen edelleen varma että palstalle ei ole ryöminyt mikään olio muilta sivuilta vaan hän on yksi meistä, ja tekee pilaa kustannuksellamme! Pitäisikös tässä välissä nauraa?

• Freud
        Kakku kirjoitti:

taas ymmärtäkö väärin. Kyse ei tässä ole lainkaan siitä, että arvostelemme (ainakin minä)jonkun ihmisen kielioppivirheitä vain ollaksemme ilkeitä ja pilkunviilaajia ja kiusaajia. Kyse on yksinomaan siitä että ketjun aloittaja tuli tänne suorastaan vain pottuilemaan ja ainakin minä haluan niellä sen PUREMALLA.

Ystävällisesti vastaaminen olisi tehokkaampaa kuin aggressiivisuuteen vastaaminen aggressiivisuudella tai väkivaltaan väkivallalla?

• Freud
        maron kirjoitti:

kiusatakaan, mutta kun on annattu tuota järkeä niin vähän, niin ei oikein osaa käyttäytyä:(
        Kysehän ei ole aloittajan kirjoitusvirheistä vaan siitä meidän viattomien ihmisten tyhmäksi arvostelemisesta. Olen edelleen varma että palstalle ei ole ryöminyt mikään olio muilta sivuilta vaan hän on yksi meistä, ja tekee pilaa kustannuksellamme! Pitäisikös tässä välissä nauraa?

Itselläsi yksinkertaisesti pinna tiukalla kun äijäsi ollut poissa jo monta päivää,siihenkin ongelmaan on keksitty tilapäisapua,tilaa netistä jos et kehtaa ostaa kaupasta;D

• n52
        Freud kirjoitti:

Itselläsi yksinkertaisesti pinna tiukalla kun äijäsi ollut poissa jo monta päivää,siihenkin ongelmaan on keksitty tilapäisapua,tilaa netistä jos et kehtaa ostaa kaupasta;D

Tilaillaan.
        Kerro,pliiissss!!!

Kiltisti kysyn.
        Kaksi sormea on näppiksen päällä!!

• Freud

• n52

• Freud
        n52 kirjoitti:

haluan tietää löytyykö sieltä luomu tuotteita?

nim.aitoa etsivä.

Luulisi löytyvän ;D

• n52
        Freud kirjoitti:

Luulisi löytyvän ;D

jos niinkuin neuvoja tarvitsisin?
        Tähän juttuun ei sitten mitään terapiatuntia sotketa!!

nim.Epätoivoinen vaihtoehtoinen etnon etsijä.

• Freud
        n52 kirjoitti:

jos niinkuin neuvoja tarvitsisin?
        Tähän juttuun ei sitten mitään terapiatuntia sotketa!!

nim.Epätoivoinen vaihtoehtoinen etnon etsijä.

Olen ammattiauttaja,ilmoitan kun löytyy

• n52
        Freud kirjoitti:

vikkelään,mutta taso pitää säilyttää!

nim.syntisen sisukas suunnistaja.

• n52
        Freud kirjoitti:

Aamulla onkin yksi luomu juttu ilmoittautunut koekäytettäväksi.
        Palaillaan asiaan tarpeen niin vaatiessa!

• Freud
        n52 kirjoitti:

Aamulla onkin yksi luomu juttu ilmoittautunut koekäytettäväksi.
        Palaillaan asiaan tarpeen niin vaatiessa!

Hauskaa koepäivää!

• yopollo
        Freud kirjoitti:

Ystävällisesti vastaaminen olisi tehokkaampaa kuin aggressiivisuuteen vastaaminen aggressiivisuudella tai väkivaltaan väkivallalla?

vanhatestamentti jyräävän Lähi-Idässäkin, miksei siis myös täällä.

• Olli***

Et taida olla "ruudinkeksijä" itsekään, kun et osaa edes oikeinkirjoitusta. Paha mennä arvostelemaan silloin toisia : )

• norMix evk

Koska ruuti on satoja vuosia vanha keksintö, ei sen keksijät ole taatusti tässä porukassa keskustelemassa!

• maron

ja keksitty, taidan siirtää laboratorioni hieman syrjemmälle ja aloitta kehitellä atomipommia:)
        Älkää vaan sanoko että sekin on jo keksitty:(

• maron
        maron kirjoitti:

ja keksitty, taidan siirtää laboratorioni hieman syrjemmälle ja aloitta kehitellä atomipommia:)

tuohonkin kirjoitukseeni tuli virhe, kirjoittamani piti jotta että "aloittaa" eikä suinkaan "aloitta" Häpeän silmät päästäni, minne hävisi loistava älyni ja ylivoimaisen hyvä kirjoitustaitoni:( Vedän mustan kaavun päälleni ja menen häpeämään raporttieni pariin:(

• Jermu
        maron kirjoitti:

tuohonkin kirjoitukseeni tuli virhe, kirjoittamani piti jotta että "aloittaa" eikä suinkaan "aloitta" Häpeän silmät päästäni, minne hävisi loistava älyni ja ylivoimaisen hyvä kirjoitustaitoni:( Vedän mustan kaavun päälleni ja menen häpeämään raporttieni pariin:(

ja laitan surumarssin soimaan..on tää niin väärin..kiroitushärö! Voiiiiiiii tätä surun päivääääääää!

• n52
        Jermu kirjoitti:

ja laitan surumarssin soimaan..on tää niin väärin..kiroitushärö! Voiiiiiiii tätä surun päivääääääää!

tykkäätkö hillosta jätskin päällä?

Huomenta.

• Jermu
        n52 kirjoitti:

Huomenta.

räiskäleet tai pannari vaatii hillon. Jäätelö vaatii vain lusikan.

• norMix evk
        maron kirjoitti:

...vaikka joku olisikin mahdollisesti jo keksinyt atomipommin. Ainahan sen voi keksiä uudestaankin. Ja sittenhän sinulla olisi atomipelote omasta takaa, niin ei tulisi naapuritkaan hyppimään silmille!

• n52
        Jermu kirjoitti:

räiskäleet tai pannari vaatii hillon. Jäätelö vaatii vain lusikan.

olla tyyliä.
        Kumpi ekana.Joki vai meri?

• Jermu
        n52 kirjoitti:

olla tyyliä.
        Kumpi ekana.Joki vai meri?

En eroittele vesistöjä tuolla tavoin. Joki ja meri ovat joskus kietoutuneet toisiinsa. Ei toista, ilman toista. Joskus voisi ajatella, että joki olisi ensin, koska se ruokkii merta.
        Tiedän, että minussa on tyyliä.

• norMix evk
        Jermu kirjoitti:

En eroittele vesistöjä tuolla tavoin. Joki ja meri ovat joskus kietoutuneet toisiinsa. Ei toista, ilman toista. Joskus voisi ajatella, että joki olisi ensin, koska se ruokkii merta.

...voisi ajatella, että meri oli ensin. Merestä haihtunut ja sateena alas tullut vesi synnytti joen. Taidetaankin olla múna/kana pattitilanteessa.

• Jermu
        norMix evk kirjoitti:

...voisi ajatella, että meri oli ensin. Merestä haihtunut ja sateena alas tullut vesi synnytti joen. Taidetaankin olla múna/kana pattitilanteessa.

Ensin oli kaasu-->sitten tuli nainen--->sitten tuli mies--->sitten tuli vasta järkeä juttuihin.
        Kjäh!

• norMix evk
        Jermu kirjoitti:

Ensin oli kaasu-->sitten tuli nainen--->sitten tuli mies--->sitten tuli vasta järkeä juttuihin.
        Kjäh!

...esitit sitten tiivistetyn maailman syntyteorian yksintein. Mutta ei tuo kyllä selitä tätä meri/joki -kysymystä?

• maron
        Jermu kirjoitti:

kaiken tuon !nyyh nyyh ja sniff

• maron
        n52 kirjoitti:

Huomenta.

jätskistä hillon päällä:)

• maron
        Jermu kirjoitti:

kumpi oli ensi muna vai kana? Tämän selvittäjä on ansainnut Nobelin tiedepalkinnon, joten nyt tuli oikein kinkkinen kysymys, ei pelkkää tyhmien höpötystä:)

• maron
        norMix evk kirjoitti:

kuuma planeetta, josta haihtui paljon höyryä, joka tiivistyi sateeksi ja aikojen kuluessa oli merta koko planeetta täynnä, Kun planeettamme viileni, vesi haihtui tuulen ja auringon vaikutuksesta, ja niin tuli esiin mannerta, ja mitä enemmän vesi laski sitä enemmän tuli maata esiin. Syvennyksiin jäi meret ja järvet sekä joet, koska vesihöyrynä ylös noussut vesi osaksi haihtui niin sateena tuli alas vähemmän mitä meni tiivistyneenä höyrynä ylös. Siksi manner nousi ja muodostui valtavia saarekkeita, joista aikanaan muotoutuivat meidän tuntemamme maanosat.
        Oliko tuo edes yhtään viisaan tuntuista????
        Edes ihan pikkiriikkisen????

• maron
        Jermu kirjoitti:

Kjäh!

ilmavaivoja?

• norMix evk
        maron kirjoitti:

kuuma planeetta, josta haihtui paljon höyryä, joka tiivistyi sateeksi ja aikojen kuluessa oli merta koko planeetta täynnä, Kun planeettamme viileni, vesi haihtui tuulen ja auringon vaikutuksesta, ja niin tuli esiin mannerta, ja mitä enemmän vesi laski sitä enemmän tuli maata esiin. Syvennyksiin jäi meret ja järvet sekä joet, koska vesihöyrynä ylös noussut vesi osaksi haihtui niin sateena tuli alas vähemmän mitä meni tiivistyneenä höyrynä ylös. Siksi manner nousi ja muodostui valtavia saarekkeita, joista aikanaan muotoutuivat meidän tuntemamme maanosat.

...mutta ei tuokaan tätä joki/meri -kysymystä selittanyt!

• maron
        norMix evk kirjoitti:

...mutta ei tuokaan tätä joki/meri -kysymystä selittanyt!

pääasia että kuulosti viisaalta:)

• n52
        Jermu kirjoitti:

kesä iltaisin lähellä olevan joen kosken kohinan sen lähestyessä merta.

Näetkö värillisiä vai mustavalkoisia unia?

• maron
        n52 kirjoitti:

kesä iltaisin lähellä olevan joen kosken kohinan sen lähestyessä merta.

Näetkö värillisiä vai mustavalkoisia unia?

värillisiä unia, ja pidän unipäiväkirjaa, kuulostaa typerältä, mutta olen huomannut unien tarkoittavan aina jotakin, ei nyt sentään kaikkien unien, mutta joidenkin kuitenkin. Ihan mielenkiintoinen harrastus. jeps:)

• Muna vai kana?
        maron kirjoitti:

kumpi oli ensi muna vai kana? Tämän selvittäjä on ansainnut Nobelin tiedepalkinnon, joten nyt tuli oikein kinkkinen kysymys, ei pelkkää tyhmien höpötystä:)

...selvinnyt:

Muna ja kana lepäsivät rakastelun jälkeen sängyllä. Muna polttelii sauhuja tyytyväisenä, kana murjotti. Lienee helppo päätellä, kumpi tuli ensin!

• n52
        maron kirjoitti:

värillisiä unia, ja pidän unipäiväkirjaa, kuulostaa typerältä, mutta olen huomannut unien tarkoittavan aina jotakin, ei nyt sentään kaikkien unien, mutta joidenkin kuitenkin. Ihan mielenkiintoinen harrastus. jeps:)

ovat mielenkiintoisia ja minun äitini näkee enneunia.
        Minä olen liian laiska päiväkirjan pitäjä,mutta aina sitä jonkun rivin itsestään jonnekkin jättää.

• yopollo
        Muna vai kana? kirjoitti:

...selvinnyt:

Muna ja kana lepäsivät rakastelun jälkeen sängyllä. Muna polttelii sauhuja tyytyväisenä, kana murjotti. Lienee helppo päätellä, kumpi tuli ensin!

että muna oli täällä miljoonia vuosia ennen kanaa.

• yopollo
        maron kirjoitti:

nämä ruudinkeksijät kun eivät ole vielä oppineet pitämään ruutiaan kuivana.

• Aatami
        Jermu kirjoitti:

Kjäh!

Siis minut tehtiinkin Eevan kylkiluusta eikä päinvastoin?

• Freud
        maron kirjoitti:

Seuraava kysymys:Kukahan olisi tämän palstan tosikko?

• Freud
        Muna vai kana? kirjoitti:

...selvinnyt:

Kerrankin joku jolla on huumoria,kiitos tästä!

• maron
        Aatami kirjoitti:

Siis minut tehtiinkin Eevan kylkiluusta eikä päinvastoin?

sitä oli näkemässä, voihan se olla niinkin päin:)

• Muna vai kana?
        Freud kirjoitti:

Kerrankin joku jolla on huumoria,kiitos tästä!

vaikka ei ollutkaan oma keksintöni!

• Olisiko niin
        maron kirjoitti:

sitä oli näkemässä, voihan se olla niinkin päin:)

Raamatun kirjoittajathan olivat miehiä

• maron
        yopollo kirjoitti:

että muna oli täällä miljoonia vuosia ennen kanaa.

se munasku tänne ilmestyi? Kanako sen muni?

• norMix evk
        maron kirjoitti:

...joku vissiin munikin!

• maron
        Freud kirjoitti:

Seuraava kysymys:Kukahan olisi tämän palstan tosikko?

minä? EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA, EI EI EI .

• maron
        norMix evk kirjoitti:

...joku vissiin munikin!

munasi pahan kerran. Siitäköhän se muna sitten ilmestyi, jos se ei ollutkaan muna vaan munaus!!!
        Siitä sitten aikojen kuluessa se muuttui munaksi josta kömpi esiin kana, mutta muniiko kana ilman kukkoa???? Mitenkäs se kukko sitten ilmestyi, tehtiikö se kanan kylkiluusta??????

• norMix evk
        maron kirjoitti:

munasi pahan kerran. Siitäköhän se muna sitten ilmestyi, jos se ei ollutkaan muna vaan munaus!!!
        Siitä sitten aikojen kuluessa se muuttui munaksi josta kömpi esiin kana, mutta muniiko kana ilman kukkoa???? Mitenkäs se kukko sitten ilmestyi, tehtiikö se kanan kylkiluusta??????

...kun en sattuneesta syystä ollut paikanpäällä. Muutta oliskohan niissä maailman luontitalkoissa munattu sitten toisenkin kerran ja tuotoksesta syntynyt se kukko.

• yopollo
        Olisiko niin kirjoitti:

Raamatun kirjoittajathan olivat miehiä

jumalan sanaa....

• Olisiko niin
        yopollo kirjoitti:

jumalan sanaa....

Ateistina en ota kantaa ;D

• yopollo
        Olisiko niin kirjoitti:

Ateistina en ota kantaa ;D

lähinnä yhteiskunnallinen kommentti.

• Olisiko niin
        yopollo kirjoitti:

lähinnä yhteiskunnallinen kommentti.

Mutta uskonnonasioista en keskustele tällä palstalla

• maron
        norMix evk kirjoitti:

...kun en sattuneesta syystä ollut paikanpäällä. Muutta oliskohan niissä maailman luontitalkoissa munattu sitten toisenkin kerran ja tuotoksesta syntynyt se kukko.

kyllä olla näin. Ja sen jälkeen tuli paljon pikku tipusia ja sen pituinen se:))

• yopollo
        Olisiko niin kirjoitti:

Mutta uskonnonasioista en keskustele tällä palstalla

kuten jo sanoin.

• yopollo
        maron kirjoitti:

ilmestyivät tänne vasta kanasta. Muita munia täällä on ollut jo dinosaurusten aikaa ennen.

• maron
        yopollo kirjoitti:

ilmestyivät tänne vasta kanasta. Muita munia täällä on ollut jo dinosaurusten aikaa ennen.

ne olivat? Ja mistäpä se ensimmäinen dinon muna putkahti? Ja miten sa kana sitten tuli jos ei munasta? Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa:)

• yopollo
        maron kirjoitti:

ne olivat? Ja mistäpä se ensimmäinen dinon muna putkahti? Ja miten sa kana sitten tuli jos ei munasta? Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa:)

jo uusia kysymyksiä. Tuohon ensimmäiseen vasta ehdin vastata...

• Toisiin aiheisiin

No pitäiskö sun kokeilla muita aiheita, joita on runsaasti. Kello -illalla - ei kyllä jaksa keskellä viikkoa paljon vakavaa kannanottoa miettiä. Itse käyn "ikäryhmissä" kun ei oo mitään erityistä mielessä. Relaa vähän!
      Ittellä on kyllä älyä riittävästi (ÄO 141) mutten aikonut sitä täällä käyttää ettei kulu.
      Voisit muuten keksiä pyörän!

• yopollo

itse tekemästäsi testistä. Muuten tietäisit ettei äly käyttämällä kulu, käyttämättä kyllä.

• Jermu

Eikä sinun tarvitse pelätä olevasi erilainen. Hyvä provo, mutta kaipaisi vielä pikkuisen lisää vääntöä.

• Freud

Muiden alituinen oikominen ja vähätteleminen on oire vaikeasta kompleksista,hyväksyvä ihminen on tasapainoinen ;D

• Jermu
        Freud kirjoitti:

Muiden alituinen oikominen ja vähätteleminen on oire vaikeasta kompleksista,hyväksyvä ihminen on tasapainoinen ;D

Minä esimerkiksi hyväksyn ihan selkeästi, että olet todellakin väärässä. Kjäh! Olen siis tasapainoinen.

• Freud kirjoitti:

en sanokkaan mitään,vaikka

• Jermu
        emw34 kirjoitti:

en sanokkaan mitään,vaikka

Ja nyt nähdään piiiiiiiiitkä anallyysi siitä, miksi noin ei voi sanoa, koska silloin paljastaa olevansa huono ihminen tai jotain sellaista pehmosoopaa. Milloinkahan noi Vroidit tekis sellaisen analyysin, jossa analysoitas iloisia ja onnellisia ihmisiä. Siis katkera Vroidi väittäis niiden tietysti valehtelevan muille ja ennenkaikkea itselleen. Eihän kukaan voi oikeasti olla onnellinen.

• Jermu kirjoitti:

Ja nyt nähdään piiiiiiiiitkä anallyysi siitä, miksi noin ei voi sanoa, koska silloin paljastaa olevansa huono ihminen tai jotain sellaista pehmosoopaa. Milloinkahan noi Vroidit tekis sellaisen analyysin, jossa analysoitas iloisia ja onnellisia ihmisiä. Siis katkera Vroidi väittäis niiden tietysti valehtelevan muille ja ennenkaikkea itselleen. Eihän kukaan voi oikeasti olla onnellinen.

tasa-aika 09:17 molemmilla,en paljon hävinnyt.

• asiamiesSoranen
        Jermu kirjoitti:

Minä esimerkiksi hyväksyn ihan selkeästi, että olet todellakin väärässä. Kjäh! Olen siis tasapainoinen.

olet todellakin harvinaisen samaa mieltä itsesi kanssa. Jos se takaa tasapainoisuutesi, ainakin omasta mielestäsi, sehän on loistavaa.

• Jermu

olet todellakin harvinaisen samaa mieltä itsesi kanssa. Jos se takaa tasapainoisuutesi, ainakin omasta mielestäsi, sehän on loistavaa.

Se mihin sinä uskot, ei määritä täällä muitten uskomisia millään tavalla. Sekö sinua harmittaa, ettei muut ota sinua tosissaan. Etkö osaa hypätä askelta ylöspäin ja irroittautua koko ajatuksesta? Etpä taida pystyä, mutta se on oma valintasi.

• Jermu
        emw34 kirjoitti:

tasa-aika 09:17 molemmilla,en paljon hävinnyt.

vaikka hävisitkin..Kjäh!

• asiamiesSoranen
        Jermu kirjoitti:

Se mihin sinä uskot, ei määritä täällä muitten uskomisia millään tavalla. Sekö sinua harmittaa, ettei muut ota sinua tosissaan. Etkö osaa hypätä askelta ylöspäin ja irroittautua koko ajatuksesta? Etpä taida pystyä, mutta se on oma valintasi.

etteikö ylimielisyytesi ottaisi monia pattiin. Tiesithän tuon ennestään. Onkohan asenteesi "vitut muista" kasvatuksen vai koulutuksen tulosta.

• Jermu

etteikö ylimielisyytesi ottaisi monia pattiin. Tiesithän tuon ennestään. Onkohan asenteesi "vitut muista" kasvatuksen vai koulutuksen tulosta.

ja mustavalkoinen tyyppi. Se on oma mielipiteeni myös. Siihen ei tarvita mitään puskapsykoja asiaa selvittelemään. Jos se asia toisia harmittaa, niin voi voi.
        Mitättömyydestä: Kappas kun otit asian esille...Kaihertaako sekin mieltäsi. Pomppaat vaan pykälää isommalle kiertoradalle ja saatat nähdä sellaista, mikä voi ilahduttaa sinunkin päivääsi.
        Asenteistani sen verran, että tiedät jo itsekkin sen verran kuinka suhtaudun ystävällisiin hahmoihin ja kuinka sitten suhtaudun ilkeileviin hahmoihin, oli niitä hymistyksiä tai ei. Pyrin tarjoamaan tasapuolisen vastuksen sanailussa ja periksi ei silloin anneta. Olen saanut diplomin tässä sanailun jalossa taidossa ja pienet puskapsykot eivät sitä vieläkään ole ymmärtäneet.

• asiamiesSoranen
        Jermu kirjoitti:

ja mustavalkoinen tyyppi. Se on oma mielipiteeni myös. Siihen ei tarvita mitään puskapsykoja asiaa selvittelemään. Jos se asia toisia harmittaa, niin voi voi.
        Mitättömyydestä: Kappas kun otit asian esille...Kaihertaako sekin mieltäsi. Pomppaat vaan pykälää isommalle kiertoradalle ja saatat nähdä sellaista, mikä voi ilahduttaa sinunkin päivääsi.
        Asenteistani sen verran, että tiedät jo itsekkin sen verran kuinka suhtaudun ystävällisiin hahmoihin ja kuinka sitten suhtaudun ilkeileviin hahmoihin, oli niitä hymistyksiä tai ei. Pyrin tarjoamaan tasapuolisen vastuksen sanailussa ja periksi ei silloin anneta. Olen saanut diplomin tässä sanailun jalossa taidossa ja pienet puskapsykot eivät sitä vieläkään ole ymmärtäneet.

olet mitätön meuhkaaja, jolle ystävällisyys tarkoittaa mielipiteittesi nuolemista. Säälittävää. Kun tarjoat tasapuolista vastusta, tarkoittaakohan se, että muillakin täytyy olla mainitsemasi "diplomi".

• Jermu

olet mitätön meuhkaaja, jolle ystävällisyys tarkoittaa mielipiteittesi nuolemista. Säälittävää. Kun tarjoat tasapuolista vastusta, tarkoittaakohan se, että muillakin täytyy olla mainitsemasi "diplomi".

Ystävälliset hahmot saavat ystävällisiä vastauksia. Tämä taitaa olla yleistä. En ole väittänyt olevani ystävällinen hahmo.
        Tarjoan mielestäni tasapuolisen vastuksen ja jos et pysty siihen, jätä sellainen ketju väliin. Diplomeja ja säälipisteitä ei jaeta täällä.

• n52
        Jermu kirjoitti:

Ystävälliset hahmot saavat ystävällisiä vastauksia. Tämä taitaa olla yleistä. En ole väittänyt olevani ystävällinen hahmo.
        Tarjoan mielestäni tasapuolisen vastuksen ja jos et pysty siihen, jätä sellainen ketju väliin. Diplomeja ja säälipisteitä ei jaeta täällä.

oletko sä kiukkusella päällä?

• Jermu
        n52 kirjoitti:

oletko sä kiukkusella päällä?

Luulin, että pääsee oikein kunnolla vääntään, mutta ei tästä oikein tullutkaan kuin sellainen "puskapsykologien turinatuokio"

• n52
        Jermu kirjoitti:

Luulin, että pääsee oikein kunnolla vääntään, mutta ei tästä oikein tullutkaan kuin sellainen "puskapsykologien turinatuokio"

olisiko se niin,että
        herkästi henkilökohtaisuuteen hakeutuva huhuilu hukkuttautuu helposti huutonsa hukaten humisevaan hölinäänsä...)

• Pirre*

paljonkos se olikkaan, se viiskerttooviis...eikä ole mikkää viisveissoon...

Mutta toisasia on, minä en ainakaan voisi kirjoittaa tällä sivulla mitään, jos "pääsyvaatimuksena" olisi virheetön äidinkielen kirjoitustaito, kirjuutusvihreitä tulee, mutta asiasisältö korvatkoon puuttuvan äidinkielen kirjoitustaitoni:DDDD *viehellystä taivaalle tähyillen* (ja nenäkkyys).

• hyvin syvällinen

Muutamille tämä palsta on kaikki kaikessa.
      Sama tuo mulle on, mutta näyttää olevan vaikea uuden kirjoittajan tulla hyväksytyksi.
      Ei liian viisaat jutut ketään kiinosta.
      kyllä syvällisempi ajattelu kuuluu jonnekkin muualle.

• n52

viisaita.
        Kerro mikä on sinuun tehnyt suurimman vaikutuksen.
        Ihminen?
        Kokemus?
        Tunne?
        Ole kiltti ja kerro se arjesta omin kokemuksin.Mielummin ihan pienestä joka on muuttunut suureksi sinulle.

• edellinen
        n52 kirjoitti:

viisaita.
        Ihminen?
        Kokemus?
        Tunne?
        Ole kiltti ja kerro se arjesta omin kokemuksin.Mielummin ihan pienestä joka on muuttunut suureksi sinulle.

Joillekin tämä palsta tosiaan näyttää olevan kaikki kaikessa. Ei siinä mitään pahaa, mutta pitäisi myös hyväksy tällaiset poikkeajat.
        En ymmärrä, miksi minun pitäisi rekisteröityä, aikaa käydä palstoilla ehkä puoli tuntia päivässä, se on kuitenkin kivaa. Vastaan harvoin vakaviin kysymyksiin, koska se vaatisi pientä paneutumista. Yli sadan vastauksen ketjua en edes yritä käydä läpi, en ehtisi mitään muuta.
        Hupaisat oivallusketjut ovat minun mieleen, eiköhän ne molemmat mahdu tännä ja lukija valitsee.

• Kiitos kysymästä
        n52 kirjoitti:

viisaita.
        Ihminen?
        Kokemus?
        Tunne?

Maaseudun ahtaassa, joskus tukahduttavassa ympäristössä pienikin asia voi ilahduttaa.
        Ihmisten asiat,syyllistämiset sekä ns.varma tieto toisten elämästä ovat tärkeä osa ihmisten arkipäivää.
        Luin Elvis Presleyn joskus sanoneen jotain tähän suuntaan: "Kuinka voit tietää sen kaverin elämästä,
        ethän ole päivääkään kävellyt hänen saappaissaan."
        Se vain jotenkin kolahti.

• n52
        edellinen kirjoitti:

Joillekin tämä palsta tosiaan näyttää olevan kaikki kaikessa. Ei siinä mitään pahaa, mutta pitäisi myös hyväksy tällaiset poikkeajat.
        En ymmärrä, miksi minun pitäisi rekisteröityä, aikaa käydä palstoilla ehkä puoli tuntia päivässä, se on kuitenkin kivaa. Vastaan harvoin vakaviin kysymyksiin, koska se vaatisi pientä paneutumista. Yli sadan vastauksen ketjua en edes yritä käydä läpi, en ehtisi mitään muuta.
        Hupaisat oivallusketjut ovat minun mieleen, eiköhän ne molemmat mahdu tännä ja lukija valitsee.

ollaan sillee kaposest.Molemmat kyllä sovitaan.
        Minäkin tykkään välillä itkeä ja taas välillä nauraa.
        Minulla on tällä hetkellä lähes rajattomasti aikaa ja olen oikein sydämen kyllyydestä täälllä niin kauan kun tämä nyt minua huvittaa.
        Kevät on tullut ja aika kulkee. Katsellaa ja viihdytäään jos huvittaa.

• n52
        Kiitos kysymästä kirjoitti:

Maaseudun ahtaassa, joskus tukahduttavassa ympäristössä pienikin asia voi ilahduttaa.
        Ihmisten asiat,syyllistämiset sekä ns.varma tieto toisten elämästä ovat tärkeä osa ihmisten arkipäivää.
        Luin Elvis Presleyn joskus sanoneen jotain tähän suuntaan: "Kuinka voit tietää sen kaverin elämästä,
        ethän ole päivääkään kävellyt hänen saappaissaan."
        Se vain jotenkin kolahti.

paikkakunnat ovat joskus vaikeitakin paikkoja asua,mutta samaa kai jokapuolella.

Minulla oli pari vuotta sitten omaksi iloksi pihalla variksenpelätin.
        Tiellä kulki mies lapsen kanssa ja he pysätyivät katsomaan tekelettäni.
        Mies kumartui lapsen tasolle ja sanoi:"Katso tuolla on variksenpelätin.Sehän nauraa!"
        Pikku tyttö kikatti koko ajan kun he jatkoivat matkaa.
        Pikkuisella tytöllä oli viisas isä joka katseli ilolla elämää.
        Pelättimelläni ei ollut mitään kasvonpiirteitä.

Mukavaa illan jatkoa.

• yopollo
        edellinen kirjoitti:

kaikille on tilaa. Ymmärrän toki niitäkin jotka haluavat profiloida sivustoja ja foorumeita. Näitähän on netissä jo enemmän kuin ihmisiä maailmassa, joten ilman mitään ennakkotietoa elämä uhkaa mennä pelkäksi etsimiseksi.

• Freud
        edellinen kirjoitti:

Vaikutat tasapainoiselta ihmiseltä

• Olisiko niin
        n52 kirjoitti:

paikkakunnat ovat joskus vaikeitakin paikkoja asua,mutta samaa kai jokapuolella.

Minulla oli pari vuotta sitten omaksi iloksi pihalla variksenpelätin.
        Tiellä kulki mies lapsen kanssa ja he pysätyivät katsomaan tekelettäni.
        Mies kumartui lapsen tasolle ja sanoi:"Katso tuolla on variksenpelätin.Sehän nauraa!"
        Pikku tyttö kikatti koko ajan kun he jatkoivat matkaa.
        Pikkuisella tytöllä oli viisas isä joka katseli ilolla elämää.
        Pelättimelläni ei ollut mitään kasvonpiirteitä.

Mukavaa illan jatkoa.

Kiitos sinulle siitä!

• n52
        Olisiko niin kirjoitti:

Kiitos sinulle siitä!

tuo olisiko niin hiukan härnää.
        Kiiiiiitoooooossssss!!!!!

• muoriska

Osaat siis kuitenkin lukea sujuvasti, vai? Hienoa! Lue lisää, saatat oppiakin jotain.
      Lämpimin terveisin murosika
      eikun siis muorks ääh m-u-o-r-i-s-k-a

• J K ajava

Eipä tuostakaan kovin yleviä ajatuksia löydy.

• muoriska

kuin siihen huudellaan. Tiesivät jo muinaissuomalaiset. Vaikka eivät kovin vanha sivistyskansa olekaan. Herra Koo Ajava on hyvä ja tekee uuden aloituksen jostakin ylevästä aiheesta, niin muoriska sitten yrittää kommentoida ylevämmin. Okei?

• hiiirveääää

Kyllä sinä melko oikeaan osuit! Yleensä sellainen helppo ja "huuhaamainen" aloitus/ketju saa paljon täällä pyörijöitä mukaan!

Mistä lie johtuu? Ehkä ihmiset ovat täällä hakemassa huvitusta ja iloa elämäänsä?

Ketjusta on poistettu 69 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe