Sinä joka teit lommot/naarmut autoooni Prisman parkkipaikalla

Anonyymi

Sinunlaisilta pitäisi ottaa kortti pois ja pistää takaisin autokouluun. Olet huonompi kuin se Suomen huonoin kuski. Olisit edes omannut sen verran selkärankaa, että olisit ilmoittanut tekemäsi vahingon vakuutusyhtiölle ja minulle, mutta päätit paeta paikalta. Toivottavasti karma hoitaa ja oma autosi on joku kerta puskutraktorin jyräämä kun palaat parkkipaikalle.

36

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sori, mutta se oli vahinko. Et muuten liene tietoinen voimassa olevista laeista:

      Korkeimman oikeuden mukaan autoilijan ei tarvitse ilmoittaa esimerkiksi parkkipaikan pikkukolarista kolhitun auton omistajalle.

      • Anonyymi

        Kävin autokoulun 5 vuotta sitten ja kyllä meille ainakin opetettiin että ei ole velvollisuutta eikä ole rangaistavaa jos ei parkkipaikkakolhussa jätä mitään lappua tai muuta viestiä kolhittuun autoon. Sanoipa opettaja jopa niin, että jos on sellainen vakuutus joka korvaa tuntemattoman aiheuttaman kolhun, niin oman auton vahingosta korvausta voi hakea omasta vakuutuksesta. Tai tarkkaan ottaen ei sanonut, mutta antoi ymmärtää että näinkin voi tehdä.


      • Anonyymi

        Onko Volvo auto vai ruotsia puhuva traktori, näen punaista.


    • Anonyymi

      Prisman alueella pitää ajaa varoen , pari päivää sitten oli lähellä etten päässyt oikeuteen todistamaan erikoista kolaria.
      Olin menossa Prisman sisääntulossa Mercedes-AMG E 63 S autollani kun edessä ajava BMW jarrutti yllättäen ,kun parkista syöksähti toinen BMW meidän ajolinjalle kolmion takaa.
      Yhteentörmäys oli tosi lähellä, kuljettajat tervehtivät toisiaan reippain kädenojennuksin, saatta olla että edessä ajavani näytti myös sormea, mikä ei ollut ainakaan peukalo.

      Itselläni ei olut hätää koska olen keskivertoa parempi autoilija eikä ollut kiirettä , kyllä sitä sisäfilettä 58€/kg palvelutiskillä minullekin riittää. Palatessani palkitsin itseäni vielä Alkon hyllyllä Hennessy XO pullolla 181,90€.

      Kyllä hymyilytti kotimatkalla nuo rahoitusyhtiö omisteiset.

      • Anonyymi

        "rahoitusyhtiö omisteiset" kirjoitetaan yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "rahoitusyhtiö omisteiset" kirjoitetaan yhteen.

        Oliko autoon naarmutettu sana vasikka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko autoon naarmutettu sana vasikka?

        Prisman Alkon puolella oli tietoa sanasta lehmän.


      • Anonyymi

        Tämä Bemari tarina on ihan tosi mutta kerronpa samalta käynniltä toisenkin tosi tapahtuman Prisman parkkihallista. Siirsin hieman autoa varoen parkkeeraessani hallissa. Ihmettelin mitä vastapäätä oikein tapahtuu, keski-ikäinen pariskunta palasi kaupasta autolleen, oli muuten joku tumma Mersu. Nainen poseerasi auton etusivulla miehen kuvatessa kännykällään. Kaikkea sitä näkeekin.


    • Anonyymi

      Rahoitusyhtiöiden omistamat autojen "omistajat", naapurit tietävät ainoastaan Trafin kautta. Fakebook tai Insta ei sitä varallisuutta tai yläkerran tasoa kerro.

    • Anonyymi

      Lisää Prismalaisia? Köyhät läpättäjät. Karma, haha

      • Anonyymi

        Teslalla Prismaan aitiopaikalle, tilaa oli. Naudan sisäfileet paksiin ja kartanolle.


    • Anonyymi

      Miehelläni on sellainen tapa, että hän ajaa auton aina kalliin auton viereen, usein etsimällä etsii.

      • Anonyymi

        Miun autossani on alkolukko , ei lähde maanantai aamuisin käyntiin, etäpäivä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miun autossani on alkolukko , ei lähde maanantai aamuisin käyntiin, etäpäivä.

        Miun miehuuteni autossa erikoinen käynnistyksen esto. torstaina nautittu hernekeitto tunnistuu vielä perjantai aamusta, etäpäivä ja pitkää viikonloppuna.


    • Anonyymi

      Vituttaako?

      • Anonyymi

        Kun nään yksinäisen Audi A4: n, joka on parkeerattu kauas kaupan ovelta olevaan parkkiruutuun "turvalliseen paikkaan", niin ajan ruosteisen 2-ovisen Punton melkein kupeeseen kiinni. Jään kauppaliikkeen ulkopuolella olevalle penkille "ihastelemaan", kun juppi saapuu autolleen. Nautin suunnattomasti.


    • Anonyymi

      Nyt lain mukaan ei tekijällä ole ilmoitusvelvollisuutta, jos sattuu vahingossa kaksovisen auton ovi "lentämään" kohti naapuriruudun ajopeliä.
      Lidl, sutelan ruudut sellalaiset että pysäköinti suht' turvallista.

      • Anonyymi

        Siltä kuulostaa


    • Anonyymi

      Meidän autossa on kamera valvonta 360. joten siihen kyllä jää tieto tekijästä ja kertaalleen sen avulla saatiikin tekijä kiinni ja vastuuseen ilman kolhimista joka oli varsin lähellä, nimittäin tekijä kuvitteli itsestään liikoja.

    • Anonyymi

      Voit tehdä rikosilmoituksen, mutta pienen naarmun takia se ei kannata. Lopputulos hidas ja epävarma, sillä yleenjsä tekijä kiistää ja asia menisi oikeuteen.

      Ja sen voin sanoa, että käräjöinti tulisi kalliiksi. Auto maalaamoon ja 300-400€ saat autoosi naarmun peittävän loistavan maalipinnan.

    • Anonyymi

      Kolhija soittaa Trafiin ja ottaa käyttöön osoitetietojen salauksen.
      Soitto nyt SALAUS 09.15 eli astuu voimaan välittömästi.

    • Anonyymi

      Korkein oikeus linjasi syksyllä, että PERUSTUSLAISSA on turvattu oikeus OLLA ILMOITTAMATTA itseään rikoksesta, jossa EI OLE tullut HENKILÖVAHINKOJA.

      Lisäksi haluan muistuttaa, että rekisterinumeron salauksen jälkeen, ette saa tietoja trafilta.

      P.s Tuulilasiin voi, jos on rehellinen laittaa puhelinnumeron, jonne kolhitun auton omistaja voi soittaa. Minunkin autoni tuulilasiin oli lappu laitettu, kiitos siitä.

      Lapussa luki : Eläkeneuvonta palvelee sinua numerossa 020614**** arkipäivisin klo 8-17.

    • Anonyymi

      Tuliko henkilövahinkoja, vai olitko "vahingon sattuessa" huru-ukkojen kanssa kahvilla.
      Muistan kun ukot laittoivat auton sähkötolpan (pesuhallia vastapäätä) viereen parkiin, ettei kukaan tekisi oveen lommoja. Nyt sitä iloa ei enää ole.

    • Anonyymi

      Älä nyt aloittaja väsy! Jatka jatka!

      • Anonyymi

        Aloittaja menee oman vakuutusyhtiön Kotkan konttoriin, antaa vakuutusvirkailijalle tiedot tapahtumasta, kertoo kasko vakuutuksensa numeron, sen jälkeen matkaa Haminaan näyttämään autoa maalarille, samalla sovitaan kunnostusaika.


    • Anonyymi

      Terveysaseman tyhjän parkkiruudun viereen pysäköity auto huolimattomasti, hieman vinoon. Ajoin tyhjään ruutuun, samalla otin varmuudeksi vinoon pysäköidyn rekkarin muistiin. Olihan se naarmuttanut peiliä ja kylkeä lähtiessään. Rahoitusyhtiön auto oli kyseessä, oli hieman työlästä saada kuljettajaa selville. Ensin kielsi ettei huomannut mitään. Pakko oli lopulta nolona tunnustaa, kun jäljet olivat selvät. Kyseessä oli vielä naiskuski.

      • Anonyymi

        Tais vaihtaa autoo kun naarmuja tuli omaankin.


    • Anonyymi

      Niin eli kun tuo korkein oikeuskin on asian noin kerran linjannut niin vahinko vaan kiertämään! Onneks itellä sen verran vanhahko auto, että voipi oven läimäyttää kunnolla auki, jos joku on vaikka sen Ferrarinsa tms. parkkeeranu kiinni mun autoon.

      • Anonyymi

        Voit läimäyttää, mutta vältä henkilövahinkoja, silloin sinusta tulee korvausvelvollinen.
        Lommot, naarmut, rikkoutuneet peilit voit jättää omaan arvoonsa.
        Poistut/siirrät auton tai lähdet varmuuden vuoksi Prismalta esim Citymarkettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voit läimäyttää, mutta vältä henkilövahinkoja, silloin sinusta tulee korvausvelvollinen.
        Lommot, naarmut, rikkoutuneet peilit voit jättää omaan arvoonsa.
        Poistut/siirrät auton tai lähdet varmuuden vuoksi Prismalta esim Citymarkettiin.

        Oliks Rismal yövuoros löysää tai paljo porukkaa, mites Aittiksen Siwal oliks siel liikettä menossa Räskin kuntolaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliks Rismal yövuoros löysää tai paljo porukkaa, mites Aittiksen Siwal oliks siel liikettä menossa Räskin kuntolaan?

        Rismal oli muutama huutjärveläinen, tulivat heinlahden peltotien kautta, kuulemma oikasee jonkin verran.


    • Anonyymi

      Kävikö henkilövahinkoja, jos ei niin aloitus poistoon. Täysin turha aloitus.

    • Anonyymi

      Paska alotus

      • Anonyymi

        Osallistu, kyllä Räskin huudeilta Aittikselle pärjätään kun treenataan Prisman ja Jumalnimen rampeilla.

        Hae mukaan Suomen surkein kuski -ohjelmaan!
        Löytyykö autosta enemmän vikoja kuin mittarista kiloja? Onko kaasujalka jarrujalkaa herkempi? Jos tunnistat näistä itsesi tai tuttusi niin nyt on aika toimia! Minä, minä, minä, olen, olen, olen, kaikkien mopojonnien kaveri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osallistu, kyllä Räskin huudeilta Aittikselle pärjätään kun treenataan Prisman ja Jumalnimen rampeilla.

        Hae mukaan Suomen surkein kuski -ohjelmaan!
        Löytyykö autosta enemmän vikoja kuin mittarista kiloja? Onko kaasujalka jarrujalkaa herkempi? Jos tunnistat näistä itsesi tai tuttusi niin nyt on aika toimia! Minä, minä, minä, olen, olen, olen, kaikkien mopojonnien kaveri.

        Näin tammikuussa kolhimistapauksen. Kolhija kirjoitti valkoiselle paperille viestin ja laittoi sen kiltisti mustan "kaskain" tuulilasiinpyyhkijöiden alle.

        Kun kolhija lähti kävin lukemassa lapun: Soita numeroon ?????? niin sovitaan asia.

        Otin mumeron ylös ja mentyäni kotiin soitin uteliaisuuttani, numerosta vastattiin "maksullinen merisääpalvelu".


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe