Tule syliini mun..
Rakas nainen
14
86
Vastaukset
- Anonyymi
Tulenhan minä, syvälle syliisi.
- Anonyymi
Ota syvälle syliin..
- Anonyymi
Tulisin jos vain pyytäisit kun olemme kasvotusten...
- Anonyymi
Näinköhän. Tekis mieli kyllä kokeilla..oot sellainen namupala..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinköhän. Tekis mieli kyllä kokeilla..oot sellainen namupala..
Siitä en tiedä.. mutta tunteeni häntä kohtaan ovat vahvat. Joten jos hän pyytäisi..
- Anonyymi
minä en ole kenenkään rakas!
- Anonyymi
Voi voi, sekin aika vielä koittaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi voi, sekin aika vielä koittaa...
Koittaa ainakin suurimmalle osalle.
- Anonyymi
Sylikkäin kalliolla ruskaa ihaillen auringon paistaessa lämpimästi. Eväitä nautiskeltaisiin yhdessä.Lähtisitkö retkelle?
- Anonyymi
Pyydä niin tulen.
T:T- Anonyymi
Tämä maneeri on jo tuttu siitä toisesta trolliketjusta, keksi mies parempaa ajanvietettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä maneeri on jo tuttu siitä toisesta trolliketjusta, keksi mies parempaa ajanvietettä
Vastasin aloittajalle mutta minulla on tekemistä varmasti enemmän kuin sulla.
T:T
- Anonyymi
En!
kyllä tulisin erään itseäni vanhemman miehen syliin vaikka jo huomenna!
=)
<3
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015