Kadehdin niiiiin paljon lappeenrantalaisia jotka saavat aikaan kirsikkapuiston.
MItä saatiin aikaan Raisiossa? Jokin sairas täysin hyödytön rikkakasvimetsä pilaamaan autenttisen ja siksi virheettömän metsäalueen joka OLI osa suomalaista luontoa keskellä kaupunkia.
Raisiossa osattu vain pilata autenttista luontoa, niin Raisiota...
2
65
Vastaukset
- Anonyymi
Kas siksi kadehdin kun kirsikat ovat hyviä ja terveellisiä. Alppiruusuja sen sijaan ei käsittääkseni voi edes syödä.
- Anonyymi
Skattalla oli vastaava mesta nimeltä " cotton kuja"!. Hagigsesta on jäänyt mieleen kerta kun faijan kanssa dallattiin 3 linjalta hagiksen halliin ja siellä yksi spurgu oli kyljelläänn hallin kulmalla ja spyttäs ja sen jälkeen veti handullaan kaikki takas lärviinsä , olin silloin 7v. Aika rankkaa oli densojen life silloin , paljon ainakin pitkän sillan pohjoispuolella oli sodan käynneitä kundeja joista oli tullut laitapuolenkulkijoita. Mutta ei niitä tarvinnu sgagata !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486308Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694325- 483875
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213256- 1972980
- 402702
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132549törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202546- 1531546
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251508