Sofian insta

Anonyymi

Eipä seuraa Sofia Stefua instasss enää.

13

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi pitäis seurata, eiks se jo tarpeeksi ole Sofia alistanut ja nöyryyttänyt käytöksellään äijä.

      • Anonyymi

        Kovat poikien bileet. Tauski oli esiintymässä to-pe välisenä yönä Steffun olohuoneessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovat poikien bileet. Tauski oli esiintymässä to-pe välisenä yönä Steffun olohuoneessa.

        Stefu pääsi laulamaan Taukin nahkamikkiin.


      • Anonyymi

        Sofiako ei passauta itseään. Järkyttävä, että luulee olevansa parempaa ihmiskastia. Työtön, maksut rästitissä, toisten elätettävänä oleva. Kenenkään "kiertopalkinnoksi" ei kannata alkaa.


    • Anonyymi

      Stefan on ollut tosi törkeä menisi hoitoon.
      Ei ketään voi ajaa kodista keskellä yötä tavaroineen. Kamala äijä kuka tollasta haluu katsella.
      Toivottavasti Sofi ei enään mene sinne varmastikin tosi pettynyt.

    • Anonyymi

      O mi väliä sillä on. Miks pitäis seurata.

      • Anonyymi

        Eikö kannattas taas lähteä Lontoosee vois löytyy työpaikka


    • Anonyymi

      Höpsistä, siellä kuulkaa Sohvi jo Steppulin kanssa kilistelee ja suunnittelee kenkäkaappia. Sohvi ei lähde edes kulumalla.

      • Anonyymi

        Sitkeästi pysyvät nuo naiset Stefussa kiinni. Edellinenkään ei meinannut lähteä edes kroosalvalla 😉. Poliiseilla piti uhkailla, että häneltä sai avaimet.


      • Anonyymi

        Aika tyhmää käytöstä, ellei tajua jo lähteä. Itse itseään antaa nöyryyttää, siinäkö se itsetunto kasvaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tyhmää käytöstä, ellei tajua jo lähteä. Itse itseään antaa nöyryyttää, siinäkö se itsetunto kasvaa?

        Tekevät mitä tekevät, eihän se meille kuulu. Jos arvostaa rahaa ja luksusta kaiken edelle, oma asia, helppo ja mukava elämä kiehtoo. Yksityiskoneella, yksityisveneellä jne. ei mitään pröystäilyä, kunhan nyt mainitsin?


    • Anonyymi

      Sofialle käy huonosti tuossa suhteessa. Toivottavasti on älliä lähteä.

    • Anonyymi

      Sofia kertoo haastattelussa, ettei hän pidä Stefun juhlimisesta. Tuskin on tullut yllätyksenä. Hän kertoi, kuinka Italian lomaviikon jälkeen hän ei enää jaksanut juhlia, mutta Stefu ja sen kaverit jaksoivat vielä tultaessa yksityiskoneella yksityisveneeltä Italiasta ja juhlinta vain jatkui, niin että muuttokin jäi jalkoihin. Tuskinpa kukaan pakotti Sofiaa reissuun mukaan ja tottakai juhlintakuvia piti laittaa someen tämän tästä. Tuskin mikään muuttuu, jos apua ei halua.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe