Kumpi vai joku muu edullisen hintaluokan traileriveneeksi kesäpäivien huviajeluun Espoon saaristoon
Vastaukset 3
- Anonyymi
4250 on meren aalloilla kun kaarnan palanen. Mitä painavampi, sen tukevampi
Oma vene espoon saaristossa oli noin 350kg plus moottori ja ensimmäisen kesän jälkeen vaihdoin sen suurempaan. Nyt on 690kg plus moottori ja keikkuu vieläkin siihen malliin ettei tee mieli veneillä jos tuulen nopeus on yli 7m/s- Anonyymi
Niin näin se venetauti iskee, eli isompaa halajaa mieli aina. Mutta jos tyytyy siihen faktaan että vene on pieni, kevyt ja tarkoitettu kauniiden päivien huviajeluun niin kumpikin on ihan hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin näin se venetauti iskee, eli isompaa halajaa mieli aina. Mutta jos tyytyy siihen faktaan että vene on pieni, kevyt ja tarkoitettu kauniiden päivien huviajeluun niin kumpikin on ihan hyvä.
Juu. Fakta on se, että massa on eduksi yleensä. Muoto ja mallihan ratkaisee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771570
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.103782En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203598- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493