Cannonball ULOS

Anonyymi

Rikollisjärjestö elää yhä Ylämylyllyllä,miksi?
Heidät on saatava pois Ylämyllyltä.
He eivät edusta mitään hyvää,vain pahaa!
Mitä varten he ovat Ylämyllyllä,kun heitä halveksitaan joka paikassa?
Se,kuka vuokraa tiloja..olet pahan kätyri..!
Kaikkea ei voi kertoa,mitä he tekevät,mutta moni tietää pahan!

56

2630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kai jotain voi kertoa?

      • Anonyymi

        Voipi kyllä.


    • Anonyymi

      Miksi kukaan ei tee mitään, voivottelu ei auta yhtään ??

    • Anonyymi

      No meepä potkimaan ne pois jos häiritsee.
      Vai kenen odotat sen tekevän?

      • Anonyymi

        Vanha suomalainen toteama: Aina on parasta syöttää toinen susille. Katso, kuinka yllyttäjät reagoivat kun pitäis toimia. Ei näy kilometrin säteellä, pusikko vain ruskaa.


      • Anonyymi

        En ainakaan sinun. Vähiten häiritsee niitä, jotka eniten pelkäävät.


    • Anonyymi

      Kuka tiloja heille vuokraa?

      • Anonyymi

        Miehän ne vuokraan tilat poijille. . Ajallaan ovat maksnneet vuokrat, ei ou tullut rästei vuokrissa. Kivoja poikii olevat, ajelvat mopoil, ja pitäivät hauskaa keskenää. Ketä ne häirtsee, eivät ole häirinneet ainakaan minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehän ne vuokraan tilat poijille. . Ajallaan ovat maksnneet vuokrat, ei ou tullut rästei vuokrissa. Kivoja poikii olevat, ajelvat mopoil, ja pitäivät hauskaa keskenää. Ketä ne häirtsee, eivät ole häirinneet ainakaan minua.

        Sillä lailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehän ne vuokraan tilat poijille. . Ajallaan ovat maksnneet vuokrat, ei ou tullut rästei vuokrissa. Kivoja poikii olevat, ajelvat mopoil, ja pitäivät hauskaa keskenää. Ketä ne häirtsee, eivät ole häirinneet ainakaan minua.

        Raimo P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raimo P

        Ylämyllyn Petäjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylämyllyn Petäjä

        Tän tiedot löytyy netistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raimo P

        Raimo on Tinderis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raimo on Tinderis.

        Oho. Johan pomppasi.


    • Anonyymi

      Olisi jännä nähä kuinka päteviä nämä pallopäät oikeesti on,valtio antas edes päiväks porukoille vapaat kädet toimia näiden suhteen,eikä siitä koitus seuraamuksia.

    • Anonyymi

      Mitä miehiä nää vuokraisännät on?

      • Anonyymi

        Pahoja jannuja.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pahoja jannuja.....

        Rahamiehiä omalta kylältä.


    • Anonyymi

      Nyt kannattaisi varmaan näitten vuokraisäntien lausua jotain tästä aiheesta. Voisi hillitä kylän pelokkaita ja myös vihaisia kannanottoja.

      • Anonyymi

        Miteepä sitä nyt lausus. Niinkun aijemmin kirjoittelin, ovat mukavii poikii. Eivät kenellekkään tee pahoo, ja omistavat hienoi mopoi.
        Olihan tuo tosi kiva lueskella jonkun kommentis, et mie oisinki rahamies.
        Onhan sitä tietennii tullu joku halli rakennettuu sillä aikoo, kun te per aukiset luuserit istutte nuhjasis paskasis sohvis, ja katotte kauniit ja rohkeita tv.stä. Ottellessanne sitä Kelan kuukautista avustusta. Siinähän se aika menneepi kivasti, kaljaa kitates.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miteepä sitä nyt lausus. Niinkun aijemmin kirjoittelin, ovat mukavii poikii. Eivät kenellekkään tee pahoo, ja omistavat hienoi mopoi.
        Olihan tuo tosi kiva lueskella jonkun kommentis, et mie oisinki rahamies.
        Onhan sitä tietennii tullu joku halli rakennettuu sillä aikoo, kun te per aukiset luuserit istutte nuhjasis paskasis sohvis, ja katotte kauniit ja rohkeita tv.stä. Ottellessanne sitä Kelan kuukautista avustusta. Siinähän se aika menneepi kivasti, kaljaa kitates.

        Aika rankkaa yleistämistä herra rahamieheltä. Persaukiset luuserit...


    • Anonyymi

      Kelan kuukautis avustus... vau!

      • Anonyymi

        Rahamiehen kirjoituksessa taitaa kyllä lukea kuukautista avustusta.
        Kaikilla ei tuo lukutaito ole vahvempia ominaisuuksia. Tietenkin voihan se olla että hänen kirjoituksensa osuu aika moneen yksilöön. Eli, siellä sohvan pohjalla lojuvaan laiskaan luuseri elättiin. Se aihuttaa niille vitutusta, ja käy omalle tunnolle. Tänäkin aamulla kun ajelin Ylämyllyn pääkatua myöten, oli useampi ns. luuseri palailemassa S-Marketista kotia päin kaljalaatikko kainalossaan. Siinä oli menossa sohvan viereen päivän ilo laatikko halvinta marketin kaljaa.


    • Anonyymi

      Yksi vuokranantajista?

    • Anonyymi

      Tupu, Hupu ja Lupu.

    • Anonyymi

      Kiva kuunnella kun Harlikat lätkyttää pitkin kylän raittia jotta ikkunat pokat ritisee..

      • Anonyymi

        Paikallinen ikkunafirma auttaa jos akkunat hajoaa. Siihen naapuriin siis...


    • Anonyymi

      Käsämän suunnalta virtaa panoksia.....

      • Anonyymi

        monenlaista yrittäjää sitä näinkin pienessä kylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        monenlaista yrittäjää sitä näinkin pienessä kylässä.

        Ja kaikenlaiset yrittäjät ne näille tiloja vuokraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kaikenlaiset yrittäjät ne näille tiloja vuokraa.

        En minä tiennytkään, että olen kaikenlainen yrittäjä, tosin monenlaista yritystoiminta minulla kyllä onkin. Minä kun olen luullut, että olen aivan normaali yrittäjä, joka paiskii duunia pitkät päivät. Silloin kun luuserit kittaa kaljaa paskasissa vuokrakämpissään. Sillon kun minä makselen kunnalle yli viiden tonnin kiinteistövero laskua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiennytkään, että olen kaikenlainen yrittäjä, tosin monenlaista yritystoiminta minulla kyllä onkin. Minä kun olen luullut, että olen aivan normaali yrittäjä, joka paiskii duunia pitkät päivät. Silloin kun luuserit kittaa kaljaa paskasissa vuokrakämpissään. Sillon kun minä makselen kunnalle yli viiden tonnin kiinteistövero laskua.

        Sinä se aina vedät tuon luuseri-kortin esiin.
        Vaihda jo levyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tiennytkään, että olen kaikenlainen yrittäjä, tosin monenlaista yritystoiminta minulla kyllä onkin. Minä kun olen luullut, että olen aivan normaali yrittäjä, joka paiskii duunia pitkät päivät. Silloin kun luuserit kittaa kaljaa paskasissa vuokrakämpissään. Sillon kun minä makselen kunnalle yli viiden tonnin kiinteistövero laskua.

        Miksi vuokrakämppä on mielestäsi likainen? Vuokraatko itse paskasia kämppiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vuokrakämppä on mielestäsi likainen? Vuokraatko itse paskasia kämppiä

        Vuokraan kyllä vuokrakämppiä. Silloin kun luovutan kämpät vuokralaiselle, ne on puunattu puhtaaksi, ja remontoitu paikat. Sitten kun vuokralainen lähtee kämpästä pois, tai sitten lähetän ne ulos maksamattomien vuokrien takia, en voi sanoa samaa, Tosin on joukossa hyviäkin vuokralaisa. Sanoisinko puolet on ok, puolet ei ole. Siinä se yrittäjän aika menee mukavasti, puunatessa vuokrakämppiä. Jokainen valitsee itse hommansa, Tosin osa ei valitse mitään hommaa.vaan elää elättinä. Näin tämä menee, ja asian takuumiehinä on demarit, ja kommarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vuokraan kyllä vuokrakämppiä. Silloin kun luovutan kämpät vuokralaiselle, ne on puunattu puhtaaksi, ja remontoitu paikat. Sitten kun vuokralainen lähtee kämpästä pois, tai sitten lähetän ne ulos maksamattomien vuokrien takia, en voi sanoa samaa, Tosin on joukossa hyviäkin vuokralaisa. Sanoisinko puolet on ok, puolet ei ole. Siinä se yrittäjän aika menee mukavasti, puunatessa vuokrakämppiä. Jokainen valitsee itse hommansa, Tosin osa ei valitse mitään hommaa.vaan elää elättinä. Näin tämä menee, ja asian takuumiehinä on demarit, ja kommarit.

        Tuo käyttämäsi ELÄTTI-sana on aika ruma. Kuvastaa ajatusmaailmaasi. Tiedätkös kun työelämästä voi pudota sairaudenkin vuoksi, ei kaikki ole pois duunista omasta halustaan. Mieti vähän, ihan jo ammattisi vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo käyttämäsi ELÄTTI-sana on aika ruma. Kuvastaa ajatusmaailmaasi. Tiedätkös kun työelämästä voi pudota sairaudenkin vuoksi, ei kaikki ole pois duunista omasta halustaan. Mieti vähän, ihan jo ammattisi vuoksi.

        Jos kommentoisin tähän keskusteluun. Olen huomannut yhden asian. Aika paljon näyttää olevan ns. ennen aikaisella eläkkeellä olevia jotka ovat raskaasti ylipainoisia. Kun katsoo kaupassa niiden ostoskäyttäytymistä, en yhtään ihmettele mistä se ylipaino johtuu. Tälläinen ihminen on helpompi ohittaa kaupan käytävällä hyppäämällä yli, kuin lähteä kiertämään ohi. Se kun on mahdotonta, koska käytävän leveys loppuu kesken. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kommentoisin tähän keskusteluun. Olen huomannut yhden asian. Aika paljon näyttää olevan ns. ennen aikaisella eläkkeellä olevia jotka ovat raskaasti ylipainoisia. Kun katsoo kaupassa niiden ostoskäyttäytymistä, en yhtään ihmettele mistä se ylipaino johtuu. Tälläinen ihminen on helpompi ohittaa kaupan käytävällä hyppäämällä yli, kuin lähteä kiertämään ohi. Se kun on mahdotonta, koska käytävän leveys loppuu kesken. :)

        Jopas rumasti kirjoitit. Tiesitkö että sairaudet voivat vaikuttaa painoon? Esim.kilpirauhasen vajaatoiminta. Mieti vähän mitä suustasi päästät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo käyttämäsi ELÄTTI-sana on aika ruma. Kuvastaa ajatusmaailmaasi. Tiedätkös kun työelämästä voi pudota sairaudenkin vuoksi, ei kaikki ole pois duunista omasta halustaan. Mieti vähän, ihan jo ammattisi vuoksi.

        Eikö ammattisi ja työpaikkasi ole lainkaan ristiriidassa tämän sinun vuokrausjutun kanssa? Ja tarkoitan nyt tätä mopokerhoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ammattisi ja työpaikkasi ole lainkaan ristiriidassa tämän sinun vuokrausjutun kanssa? Ja tarkoitan nyt tätä mopokerhoa.

        En oikein nyt ymmärrä mitä tarkoitat. Kertoisitko suoraan mitä tarkoitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikein nyt ymmärrä mitä tarkoitat. Kertoisitko suoraan mitä tarkoitat.

        Vaikeuksia luetun ymmärtämisessä


    • Anonyymi

      On tunnustettu tosi asia, demarin toinen käsi on aina yrittäjän takataskussa.. Siksiköhän Suomessa on lukumääräisesti niin vähän yksityis yrityksiä em. jos vertaa asiaa em. Viroon, jossa on käytössä tasavero.

    • Anonyymi

      Voi Ylämyllyn Tupu, Hupu ja Lupu. Tokkopa ottaisitte tätä kyseenomaista mopokerhoa omaksi naapuriksemne. ( Voitte itse päättää kuka teistä on kukin...)

      • Anonyymi

        Kerroppa minulle, montako vakituista asujaa siinä mopopoikien kerhotilan rajanaapurina asuu? Minun näkemyksen mukaan se on teollisuusaluetta, johon ei saa rakentaa asuntoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroppa minulle, montako vakituista asujaa siinä mopopoikien kerhotilan rajanaapurina asuu? Minun näkemyksen mukaan se on teollisuusaluetta, johon ei saa rakentaa asuntoja.

        Naapurissa hallin päädyssä yksi. Toisen hallin päässä useampi. Älä pidä tyhmänä. Tien toisella puolella ties kuinka monta.


    • Anonyymi

      Onneksi ei tarvitse asua Ylämyllyllä.

    • Anonyymi

      Voihan sieltä muuttaa pois, jos asia häiritsee. Taitavat ne hallin päädyssä olevat kämpät olla vuokrakämppiä, joten helppo siitä on lähteä pois. Ja voidaan myös kysyä kummat oli siellä ennen, mopopojat, vai nykyiset vuokralaiset, jotka nyt asuvat niissä kämpissä. Itseppähän muuttivat siihen. Tyhmyydestä kärsii koko ruumis.

      • Anonyymi

        Järkyttävää miten ilkeästi sinä kirjoitat ihmisistä.
        Kaverisi vuokralaisista.


      • Anonyymi

        Halpoja vuokrakämppiä. Siinä joutuu suhteuttamaan vuokrakämpän laadun/ominaisuudet maksettavaan vuokrasummaan. Kun se on ns. palansissa, asiahan on kunnossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpoja vuokrakämppiä. Siinä joutuu suhteuttamaan vuokrakämpän laadun/ominaisuudet maksettavaan vuokrasummaan. Kun se on ns. palansissa, asiahan on kunnossa.

        Ajatteletko muita asioita kuin rahaa? Merkitseekö mikään muu mitään? Tuskimpa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajatteletko muita asioita kuin rahaa? Merkitseekö mikään muu mitään? Tuskimpa.

        Ei raha onnelliseksi tee, mutta on siitä kyllä apua, että voi tulla onnelliseksi. Ainakin jos se raha tulee itse hankittuna, eikä sosiaali puolen kautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei raha onnelliseksi tee, mutta on siitä kyllä apua, että voi tulla onnelliseksi. Ainakin jos se raha tulee itse hankittuna, eikä sosiaali puolen kautta.

        Sinä se jaksat aina asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan sosiaaliluokan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halpoja vuokrakämppiä. Siinä joutuu suhteuttamaan vuokrakämpän laadun/ominaisuudet maksettavaan vuokrasummaan. Kun se on ns. palansissa, asiahan on kunnossa.

        Balanssi b:llä, ei p:llä


    • Anonyymi

      Jaa nyt sytty lamppu eikös siinä yhessä räkälässä ollu joku näitä joskus pyörimässä liekkö sen jäänteitä pesiny.

      Ei iha terveintappaus tainnu olla tavoltaan jos tuoppisa syöpi ja niin eelleen

    • Anonyymi

      Voi teidän kanssa Tupu, Hupu ja Lupu...

    • Anonyymi00063

      Nämä eivät kiusaa ketään jos et myy osta huumeita ja onko se rikos.ei kohta.kun viisaat hallituksessa vapauttaa huumeet

    • Anonyymi00064

      Niillä on Transporter Pepsi Taxina.....

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe