Iphone 11 -ongelmaa ongelman perään

Anonyymi

Alkuvuodesta hankitussa puhelimessa hotspot ei pelittänyt kunnolla. Odotin, että ongelma korjaantuisi viimeistään IOS 14-päivtyksen myötä. Kun näin ei käynyt vein puhelimen huoltoon, jossa laite vaihdettiin.
Nyt hotspot toimi, mutta kaiuttimien äänet rätisevät, esimerkiksi Youtubesta musiikkia kuunnellessa. Alkuperäisessä puhelimessa äänentoisto oli virheetön.
Onko muilla ilmaantunut vastaavia ongelmia?

Tähän mennessä minulla on ollut vain hyviä kokemuksia Applen laitteista, mutta nyt harkitsen tuleeko seuraavaava puhelimeni enää olemaan omppumerkkinen.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sellaisia ne Applen laitteet ovat aina olleet..

    • Anonyymi

      Wifi yhteydet tyyppivika, esiintyvät ajoittain muissakin malleissa.

    • Anonyymi

      Etteivät vain olisi antaneet tehdaskorjattua laitetta vaihdossa?
      Ei muuta kuin uudestaan vaihtoon.

      En ole kuulut että muilla olisi ollut vastaavaa ongelmaa, vaikka kyseessä on maailman myydyin puhelinmalli. Joidenkin laitteiden näytöissä oli ainakin myyntiintuloaikaan jotain naarmuuntumisongelmia, mutta muista tyyppivioista ei ole tietoa.

      • Anonyymi

        Ja kun ios 15 julkaistaan, niin elä kiiruhda asentamaan uutta käyttöjärjestelmää ensimmäisten joukossa. Isot käyttöjärjestelmäpäivitykset tietävät aina myös ongelmia, joten kannattaa odottaa että isoimmat bugit korjataan, ennen kuin menet itse päivittämään.

        Varmennetaan nyt vielä: Äänet siis rätisevät muuallakin kuin Youtubessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun ios 15 julkaistaan, niin elä kiiruhda asentamaan uutta käyttöjärjestelmää ensimmäisten joukossa. Isot käyttöjärjestelmäpäivitykset tietävät aina myös ongelmia, joten kannattaa odottaa että isoimmat bugit korjataan, ennen kuin menet itse päivittämään.

        Varmennetaan nyt vielä: Äänet siis rätisevät muuallakin kuin Youtubessa?

        Tähän täytyy vastata, että vaikka hyppäsin ompun kelkkaan vasta kun windows-phone alkoi olla täysin kuollut, niin sen jälkeen iphonet SE1, 5S, 6S, 7 ja 8 toimivat ennen iOS14 -päivitystä moitteettomasti ja ajan tasalla olevien päivitysten osalta. (8:n kamera piti käydä vaihdattamassa takuun piiriin kun kamera ei tarkentanut.)

        iPhone 11:sta minulla ei ole toki vielä ollut.

        Ohjelmitokysymyksen vuoksi kirjoitin. iOS14 ei ollut vielä valmis kun Apple laittoi sen yleiseen jakeluun, ja se käyttöjärjestelmän betaversion testailu oli ulotettu kaikille käyttäjille! Itse pidän googlea kuin ruttona enkä sinne jaa mitään, ja Applen pitää parantaa toimintaansa nyt! Steve Jobsin menehtymisestä alkaa olla 10 vuotta.

        Missä on seuraajien visionäärisyys? iOS14 eli uusi käyttöjärjestelmä julkaistiin ennen uusia puhelinjulkistuksia raakileena, miksi?

        Ja itse haluan pysyä kaukana googlesta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän täytyy vastata, että vaikka hyppäsin ompun kelkkaan vasta kun windows-phone alkoi olla täysin kuollut, niin sen jälkeen iphonet SE1, 5S, 6S, 7 ja 8 toimivat ennen iOS14 -päivitystä moitteettomasti ja ajan tasalla olevien päivitysten osalta. (8:n kamera piti käydä vaihdattamassa takuun piiriin kun kamera ei tarkentanut.)

        iPhone 11:sta minulla ei ole toki vielä ollut.

        Ohjelmitokysymyksen vuoksi kirjoitin. iOS14 ei ollut vielä valmis kun Apple laittoi sen yleiseen jakeluun, ja se käyttöjärjestelmän betaversion testailu oli ulotettu kaikille käyttäjille! Itse pidän googlea kuin ruttona enkä sinne jaa mitään, ja Applen pitää parantaa toimintaansa nyt! Steve Jobsin menehtymisestä alkaa olla 10 vuotta.

        Missä on seuraajien visionäärisyys? iOS14 eli uusi käyttöjärjestelmä julkaistiin ennen uusia puhelinjulkistuksia raakileena, miksi?

        Ja itse haluan pysyä kaukana googlesta!

        itellä googlen palvelut toimineet hyvin 2011 lähtien, nopea,helppo,löytää parhaiten asian,gmailissa ei roskapostia kun en osallistu sillä arvontoihin, simppeliä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän täytyy vastata, että vaikka hyppäsin ompun kelkkaan vasta kun windows-phone alkoi olla täysin kuollut, niin sen jälkeen iphonet SE1, 5S, 6S, 7 ja 8 toimivat ennen iOS14 -päivitystä moitteettomasti ja ajan tasalla olevien päivitysten osalta. (8:n kamera piti käydä vaihdattamassa takuun piiriin kun kamera ei tarkentanut.)

        iPhone 11:sta minulla ei ole toki vielä ollut.

        Ohjelmitokysymyksen vuoksi kirjoitin. iOS14 ei ollut vielä valmis kun Apple laittoi sen yleiseen jakeluun, ja se käyttöjärjestelmän betaversion testailu oli ulotettu kaikille käyttäjille! Itse pidän googlea kuin ruttona enkä sinne jaa mitään, ja Applen pitää parantaa toimintaansa nyt! Steve Jobsin menehtymisestä alkaa olla 10 vuotta.

        Missä on seuraajien visionäärisyys? iOS14 eli uusi käyttöjärjestelmä julkaistiin ennen uusia puhelinjulkistuksia raakileena, miksi?

        Ja itse haluan pysyä kaukana googlesta!

        Eipä se Apple ole sen parempi vakoilun kannalta:D


      • Anonyymi

        Minäpä GOOGLASIN ja löysin 2 sekunnissa vastaavia ongelmia, kyllä ne muut hakukoneet voi unohtaa suosiolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä se Apple ole sen parempi vakoilun kannalta:D

        Ja tämän alynväläyksen kertoi Vapunen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämän alynväläyksen kertoi Vapunen

        Ensimmäiset hävittäjät otettiin käyttöön ensimmäisessä maailmansodassa. Pommikoneissa oli konekivääriampuja, mutta hävittäjä syntyi aseistamattomista tiedustelukoneista. Ohjaajat alkoivat käyttää lennoilla käsiaseita. Sitten koneisiin alettiin asentaa ylemmän siiven päälle konekivääri, joka oli sijaintinsa aiheuttaman tähtäyskulman takia vaikeakäyttöinen. Konekivääri siirrettiin runkoon siten, että se ampui potkurin läpi. Aluksi potkuri panssaroitiin, mutta sitten Fokker otti käyttöön tahdistetun konekiväärin, joka ampui lentokoneen potkurin lapojen välistä. Yhtenä sodan parhaimmista hävittäjistä pidetään englantilaista Sopwith F1 Camelia ja ranskalaista SPAD S.XIII ja parhaimpana Fokker D.VII:ää.


    • Anonyymi

      Kiitos paljon vastauksista!
      Kaiutinongelma esiintyy kaikilla alustoilla; Yle Areena, Spotify, yms.
      Nyt kun olen muutaman päivän testaillut vaihtolaitetta ei Hotspot toimi vieläkään ongelmitta. Mikäli kyseessä on tyyppivika, on edessä todennäköisesti kaupan purku (viime kädessä sitten oikeustoimien kautta).
      Saamani vaihtolaite ei sisältänyt pakkausta. Ymmärsin, että kysymyksessä on uusi laite eikä tehdaskorjattu. Pitää tarkistaa tämä asia.

      • Anonyymi

        Et sinä uutta iPhonea ilman pakkausta voi saada


    • Anonyymi

      Osta itelles kunnon puhelin äläkä leiki sohlojen kanssa.

    • Anonyymi

      osta kunnon puhelin eikä mitään jenkkiläisten ääliöpuhelinta.

    • Anonyymi

      Faktat mitkä karsii potentiaalisia ostajia , iOS omituisuudet, epälooginen ja hinta ns. Applen pyhä kolminaisuus

      • Anonyymi

        Miksi et kylene kertomaan mikä on epäloogisempaa kuin androidissa ja kuinka sama asia hoituu androidissa?ää🖕


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe