Miksi raiskaukset ovat sallittuja Yhdysvaltojen vankiloissa?

Anonyymi

Miksi raiskaukset ovat sallittuja Yhdysvaltojen vankiloissa? Luulisi että tälläinen ei olisi demokratiassa sopivaa. Minkähän takia raiskaukset ovat niin yleisiä? Luulisi että homot eivät ole valtavan yli edustettuina vankilassa.

10

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska ihmiset on loppupeleissä eläimiä. Niin kutsuttu moraali toimii siviilissä. Kun on kunnia ja kasvot pelissä, miltä näyttää ulospäin. Sitä luulee olevansa jotain ylevämpää. Kun joutuu vankilaan tai vastaavasti on vartijana niin näkee kaikki kanssaeläimet pelkkänä massana. Vartijat katsoo puukotukset ja raiskaukset sormienläpi koska ne jää vankilan seinien sisään. Tämän jälkeen jättää eläimet lukkojen taa tappamaan toisiaan ja menevät perheidensä kansaa leikkimään unelmaelämää, psykopatia jää töihin. Miksi afrikassa kuolee kokoajan ihmisiä nälkään mutta meitä huolettaa enemmän renkaan puhkeaminen? Koska ihminen on tautisen kiero likainen psykopaattinen kasa paskaa.

    • Kysymys on vallasta. Vahvempi raiskaa heikomman. Heikompi ostaa suojelua pepullaan vahvemmilta.

      Toisaalta jos istut parikymppisenä elinkautista niin ei siinä vastakkaisesta sukupuolesta edes haaveilla.

    • Anonyymi

      Tulipa mieleen muuten tästä keskustelusta vanha Hassisen koneen biisi nimeltä Oikeus on voittanut taas. En tiedä kuvastavatko biisin sanat Suomen vankiloiden todellisuutta mutta jos kuvastavat ilmeisesti tuollaisia ongelmia on myös Suomen vankiloissa.

      Tuli kuunneltua tuota biisiä nuorempana. Olen tulkinnut lyriikat niin että Hassisen koneen poikien tarkoitus on ollut yhteiskuntakriittisesti tarkastella tekopyhyyttä miten rikollisia kohdellaan. Lyriikat menevät näin:

      Hän varastaa koneen hänet tuomitaan
      Tuomitaan ja viedään vankilaan
      Alla vartijan silmien harmaitten
      Hän muuttuu koneeksi, todetaan
      Oikeus on voittanut taas

      Murhaa miehen hänet tuomitaan
      Tuomitaan ja viedään vankilaan
      Alla vartijan silmien surullisten
      Hän muuttuu ruumiiksi, todetaan
      Oikeus on voittanut taas

      CHORUS:
      Oikeus on (oikeus on) voittanut taas
      Silmä silmästä ja rauha on maas
      Oikeus on (oikeus on) voittanut taas
      Matkalla kohti elotonta maailmaa

      Hän polttaa pilvee hänet tuomitaan
      Tuomitaan ja viedään vankilaan
      Alla vartijan silmien sameitten
      Hän tarttuu piikkiin, todetaan
      Oikeus on voittanut taas

      Hän ei kestä ilman naista hän raiskaa vaan
      Tuomitaan ja viedään vankilaan
      Alla vartijan silmien kiimaisten
      Hän rasvaa peräaukkoaan, todetaan
      Oikeus on voittanut taas
      CHORUS

      Hän ostaa, myy, kiristää
      Hädänalaisten rojut pois kerää
      Yllä silmien ahdistuneiden
      Hän rahastaa, todetaan
      Oikeus on voittanut taas

      Hän varastaa koneen hänet tuomitaan
      Tuomitaan ja viedään vankilaan
      Alla vartijan silmien harmaitten
      Hän muuttuu koneeksi, todetaan
      Oikeus on voittanut taas

      Ihmettelin jo silloin mitä tuossa yritetään sanoa. Sanoista tulee käsitys että itse rikos olisi jotenkin ymmärrettävää, mutta vasta se olisi väärin jos rikollinen joutuu vankilassa kokemaan itse saman rikoksen mistä on joutunut vankilaan. Että on siis jotenkin ymmärrettävää murhata ihminen. Vasta se on väärin jos murhaaja kuolee itse vankilassa. Tai on ihan ymmärrettävää raiskata nainen jos "hän ei kestä ilman naista". Vasta se on väärin jos raiskaaja joutuu vankilassa itse seksuaalisen väkivallan uhriksi.

      Olisi muuten mielenkiintoista kuulla Hassisen koneen poikien selitys näille lyriikoille.

      Ihan vain tuli mieleen kun aloittajakin näkee moraalisen ongelman siellä rapakon takana. Entä Suomi? Onks täällä kaikki okei? Tää on tätä suomalaista kulttuuria.

    • Anonyymi

      Kun raiskaaja on tummaihoinen niin eihän siihen nyt sovi puuttua ettei syytetä rasistiksi.

      • Anonyymi

        Somalit panee mua koulussa. Opettajien mielestä on hienoa kun olen niin suvaitsevainen poika. Tosiasiassa mä en olis halunnut koko huoralutka juttua. Mutta ne halus mut. Hauska painostaa ja alustaa.


    • Anonyymi

      Joudut panopuuksi kyllä ihan suomessakin jos et ole tarpeeksi kova kun linnaan joudut.Vartijat ei tee mitään täälläkään.

      • Anonyymi

        Tiedä näistä Suomen vankiloista, mutta aloittaja kyseli Yhdysvaltojen vankiloista.


    • Anonyymi

      Vankilaraiskaukset ovat osa yhdysvaltalaista vankeinkuntoutusohjelmaa, jolla vangeista pyritään kasvattamaan yhteikuntakelpoisia kansalaisia yhdysvaltalaiseen yhteiskuntaan.

    • Anonyymi

      Miksi aloittaja kysyy tätä suomalaisella keskustelufoorumilla. Kannattaisiko mennä yhdysvaltalaiselle keskusteluforumille kysymään? Siellä varmasti osattaan selittää paremmin paikallista näkökulmaa asiaan.

      Ainiin mutta tietenkin on mukavampi käsitellä niiden muiden seksuaalista väkivaltaa niin ei tarvitse kohdata näitä kotoisia ongelmia.

    • Anonyymi

      Yhdysvallat ei ole mikään oikea valtio, vaan raskaasti aseistettu siirtokunta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6203
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3976
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      260
      2373
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1930
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1393
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      961
    Aihe