Jag är totalt begaistrad av den finska musikskatten som torde vara det absolut bästa jag har upplevt i mitt liv, och jag bara njuter av varje stund jag ser och hör fantastiska band som The 69 Eyes och nu senast The Battle Beast. Jag blir tårögd varje gång jag hör mina favoritlåtar med dessa band, ty de berör mig i själen på något vis som bara finska band kan göra.
Jag såg Battle Beast i Savonlinna för ett antal år sedan och detta gjorde mig religiös med finsk musik, jag grät av lycka, helt makalös musik som inte går att hitta någon annan stans i världen! Så jag vill tacka Finland för den fantastiska musikskatt ni har!!!! Tack, och fortsätt ge världen fantastiska musikupplevelser!!
Det Makalösa Finska Musikundret!
Anonyymi
1
83
Vastaukset
- Anonyymi
Du vill tacka Finland? För den fantastiska musikskatt NI har??
Varför inte att "vi har"? Du har ju också om du är sverigefinländare eller finsk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 825832
- 1273953
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463889- 663584
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72467- 272204
- 2042111
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332049Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4431812