Niin se on se nainen. Vain se tietty nainen. Vain sen tietyn naisen, en mitään muuta. Liika vaadittu, mutta niin se vain on mun kohdalla.
Jos nyt jotain haluan...
32
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jep, naisia ei kiinnosta rumat luuserit. Alenna rimaa niin voi tärpätä.
- Anonyymi
Mitä ihmeen rimaa? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmeen rimaa? :)
🤭🤭🤭🤭🤭🤭simaa voit vähentää niin silloin saattaa jokunen naikkonen löytyy!!!! ihan vaan sivusta vaan
Anonyymi kirjoitti:
🤭🤭🤭🤭🤭🤭simaa voit vähentää niin silloin saattaa jokunen naikkonen löytyy!!!! ihan vaan sivusta vaan
Nyt Kaisa jumalauta!!!!!! luuletko että minä en huomaa myös muita ketjuja?????????????sä voisit Jo vetää luus himaan ja rauhoittuu Jo!!!!!!!ei kaikki viestit täällä ole meille! Ota huomioon että täällä on muitakin hahmoja kuin me!eikä meille kuuluu mitä muut tekevät tai ajattelee!
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Nyt Kaisa jumalauta!!!!!! luuletko että minä en huomaa myös muita ketjuja?????????????sä voisit Jo vetää luus himaan ja rauhoittuu Jo!!!!!!!ei kaikki viestit täällä ole meille! Ota huomioon että täällä on muitakin hahmoja kuin me!eikä meille kuuluu mitä muut tekevät tai ajattelee!
No sinnuu ei Kirsikka aloituksessa tarkoitettu. :)
t. ap Anonyymi kirjoitti:
No sinnuu ei Kirsikka aloituksessa tarkoitettu. :)
t. apKummallista että kuitenkin luulin niin!!!!!!minäkun en pahemmin säästele kirjaimia kun kirjoitan niin mikä kirjain minun tekstissä antoi ymmärtää että minä luulin aloituksen olevan juuri minulle??????? vaikka olenkin kaikkien suosikki ja rakastettu valtiatar niin en koskaan luule että palstan aloitukset ovat suunnattu juuri minulle!
- Anonyymi
"Ota huomioon, että täällä on muitakin H a h m o j a kuin me"? Miksi luot tänne näitä hahmoja ja keskustelet näiden illuusioidesi kanssa, mikä pointti?
- Anonyymi
Kummallista että kuitenkin luulin niin!!!!!!minäkun en pahemmin säästele kirjaimia kun kirjoitan niin mikä kirjain minun tekstissä antoi ymmärtää että minä luulin aloituksen olevan juuri minulle??????? vaikka olenkin kaikkien suosikki ja rakastettu valtiatar niin en koskaan luule että palstan aloitukset ovat suunnattu juuri minulle!
Olet oikea valtijatar oi Armas Tapani Paljas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet oikea valtijatar oi Armas Tapani Paljas.
Kova👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ota huomioon, että täällä on muitakin H a h m o j a kuin me"? Miksi luot tänne näitä hahmoja ja keskustelet näiden illuusioidesi kanssa, mikä pointti?
Kyse samasta asiasta kuin lasten mielikuvitusystävät? Jossain vaiheessa kehitys pysähtyi ja hiekkalaatikkoleikit mielikuvituskavereineen jatkuvat sinkku-palstalla..
- Anonyymi
Kyllä mä ymmärrän tuon aloittajan ajatuksen. Itselläni sama tilanne, yksi mies eikä muut ole mitenkään mahdollisia. Varmaan liikaa vaadittu, mutta niin se vaan on.
- Anonyymi
Miksi olisi liikaa vaadittu?
Teillä on kai kaikki mahdollista, usko siihen. :)
-sivusta kaljan tuella - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olisi liikaa vaadittu?
Teillä on kai kaikki mahdollista, usko siihen. :)
-sivusta kaljan tuellaSe jää nähtäväksi. Muita en huoli enkä halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se jää nähtäväksi. Muita en huoli enkä halua.
Sama minulla ja vain hän on nainen joka on kietonut mut pauloihinsa.
- Anonyymi
Voi sinua trolli 🤗🤗😘🥂🍷🥂
On sulla "keijo" pokkaa😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama minulla ja vain hän on nainen joka on kietonut mut pauloihinsa.
En mä ketään kietonut, kun se mies sitoi itseensä näkymättömin sitein pelkän olemuksensa voimalla.
- Anonyymi
Niinhän se menee kun rakastuu. ♥️ Vaikka olisi 1000km etäisyyttä, vaikka olisi aikaa, vaikka olisi huono parisuhde tai tuore ero, vaikka olisi elämäntilanteen erilaiset, vaikka olisi ympäristön paineet, silti... ei häntä unohda.
Hänen antaa mennä ja elää omaa elämää. Hänen antaa olla rauhassa (kunnioituksesta). Hänelle toivoo unelmiensa täyttymistä ja hyvää elämää. Silti, sydän ei unohda. Silti rakkaus ei lähde syvältä vaikka aikaa kuluu.
Ei ketään muuta halua tilalle. Ei se edes onnistuisi, ei rakkaus ala käskystä. Parisuhteet ilman suurta rakkautta on jo nähty, ne kestää 3-10 vuotta. Ihan kiva, tyytyminen riittävään ja vasta fyysisen kosketukseen aikaan saama rakastumisen tunne ei riitä suhteen perustaksi. Suuri rakkaus on ”selvää” jo ennen kuin mitään on edes tapahtunut. Lainausmerkit tuossa, koska mikään elämässä ei ole loppupeleissä selvää. 🤣
Elämää voi jatkaa ulkoisesti ja ulospäin, mutta sisällä hiillos kytee kauan ja odottaa liekin leimahtamista. Aina niin ei käy ja hiillos sammuu jossain kohtaa. Pitkä tie se kuitenkin on.- Anonyymi
Olipas hienon kauniisti kirjoitettu sinulta :)
- Anonyymi
”Suuri rakkaus on selvää jo ennen kuin mitään on edes tapahtunut” - osuit ytimeen!
- Anonyymi
Ja mitä sinun tulisi tehdä saadaksesi haluamasi?
- Anonyymi
Asiat etenee omalla painollaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiat etenee omalla painollaan
Tai sitten ei etene !
- Anonyymi
Miksi haluat juuri hänet naisen?
- Anonyymi
En ole aloittaja, mutta vastaan intuitiolla. Luultavasti tyyppi on samalla oloinen kuin avaaja tai siis ymmärtää monia asioita samoin. Naisella ei ole jatkuvaa tarvetta setviä ja puntaroida, ns. jatkuvalla tulvalla käydä kommuniointia, vaan hän voi olla pitkäänkin hiljaa ja elää hissukseen. Luultavasti hän ei kahlitse häkkiin, vaan antaa rakkauden olla. Antaa mennä, jos on mennäkseen. On yrittänyt kaikkensa suhteen eteen, muttei se ole riittänyt, jolloin nainen on lähtenyt itse jättäen toisen valinnan vapauteen. Hän on antanut elämän selvittää asiat eikä ole jäänyt ratkomaan miehen selvittämättömiä asioita. Sitten se on iskenyt, vasta vuosien päästä: kaipuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole aloittaja, mutta vastaan intuitiolla. Luultavasti tyyppi on samalla oloinen kuin avaaja tai siis ymmärtää monia asioita samoin. Naisella ei ole jatkuvaa tarvetta setviä ja puntaroida, ns. jatkuvalla tulvalla käydä kommuniointia, vaan hän voi olla pitkäänkin hiljaa ja elää hissukseen. Luultavasti hän ei kahlitse häkkiin, vaan antaa rakkauden olla. Antaa mennä, jos on mennäkseen. On yrittänyt kaikkensa suhteen eteen, muttei se ole riittänyt, jolloin nainen on lähtenyt itse jättäen toisen valinnan vapauteen. Hän on antanut elämän selvittää asiat eikä ole jäänyt ratkomaan miehen selvittämättömiä asioita. Sitten se on iskenyt, vasta vuosien päästä: kaipuu.
Puhuit kun olisin itse noin naisena toiminut se mies....❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin voi kysyä itseltään, tekikö kaikkensa vai ei. Jos vain pitää tunteensa omana tietonaan, syystä tai toisesta, ei toinenkaan voi mitenkään niistä tietää, eikä edistymistä itsestään tapahdu. Jos jotain haluaa, kyllä sitä pitää uskaltaa tavoitella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Intuitiolla? En kysynyt kuin yhden kysymyksen. Kaipuu iskenyt naiselle vai miehelle? Olen itse sellainen, että pyrin tekemään kaiken ja jos se ei riitä, annan mennä omia menojaan.
- Anonyymi
Anna jokin tuntomerkki naisesta tai itsestäsi?
- Anonyymi
En anna, anteeksi siittä. Mulle ei kelpaisi se että palstalla tunnistaisin hänet ja ajattelen siksi ettei hänellekkään kelpaa se että tunnistaisi minut täällä. Jos liike suuntaan tai toiseen on tullakseen, niin varmasti kaikki toivoisi sen tapahtuvan "oikeasti". Tulla todeksi ja näyttää, että olisi valmis ottaa omaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En anna, anteeksi siittä. Mulle ei kelpaisi se että palstalla tunnistaisin hänet ja ajattelen siksi ettei hänellekkään kelpaa se että tunnistaisi minut täällä. Jos liike suuntaan tai toiseen on tullakseen, niin varmasti kaikki toivoisi sen tapahtuvan "oikeasti". Tulla todeksi ja näyttää, että olisi valmis ottaa omaksi.
Olet oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi 🤔
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367669Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381915Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791545Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4819Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 33783