Kuikas on teitin koronavilkku toiminut, onkos tuo vilkku välädellyt tiheän tahtiin ?
Viimeiset 14 vrk on tullut Suomeen uusia todettuja korona tartuntoja peräti 940
ja tuolla vauhdilla pian on yli10 000, että se siitä ...
Eilisen mennessä oli 9 577 varmennettua tapausta.
Koronavilkku
3
57
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkistan päivittäin. Toistaiseksi on kaikki hyvin.
- Anonyymi
No joo, näyttää että tuolla koronavilkulla ei ole mitään virkaa, kuten jo alun alkaen myös huomasin, Jotkut saivat hyvän tilin se on olleet heidän paras saavutus tästä verovarojen hyväksi käytöstä ?!
Mitähän tuo oikeasti maksoi veronmaksajille ?!
Eivät näemmä Suomi tai THL ole halukas ilmoittamaan tuon soveluksen hintaa meille veronmaksajille ? Toimivat samoin kuten YLEkin ?!
Uskaltavat silti kertoa YLEstä tuollaista tänään:
"Tanskassa käyttöön otettu korona-altistumisten jäljittämiseen tarkoitettu mobiilisovellus ei ole toiminut odotetulla tavalla. Kahden kuukauden aikana Smittestop-sovelluksen avulla on löydetty vain kahdeksan uutta tartunnan saanutta ihmistä.
Tällaisia varoituksia on heinä-syyskuussa lähtenyt kuitenkin vain noin 600 kappaletta, vaikka sovelluksen on ladannut yhteensä lähes 1,4 miljoonaa ihmistä."
https://yle.fi/uutiset/3-11212596
Et silleen tämä vedätys taas toimii.... Anonyymi kirjoitti:
No joo, näyttää että tuolla koronavilkulla ei ole mitään virkaa, kuten jo alun alkaen myös huomasin, Jotkut saivat hyvän tilin se on olleet heidän paras saavutus tästä verovarojen hyväksi käytöstä ?!
Mitähän tuo oikeasti maksoi veronmaksajille ?!
Eivät näemmä Suomi tai THL ole halukas ilmoittamaan tuon soveluksen hintaa meille veronmaksajille ? Toimivat samoin kuten YLEkin ?!
Uskaltavat silti kertoa YLEstä tuollaista tänään:
"Tanskassa käyttöön otettu korona-altistumisten jäljittämiseen tarkoitettu mobiilisovellus ei ole toiminut odotetulla tavalla. Kahden kuukauden aikana Smittestop-sovelluksen avulla on löydetty vain kahdeksan uutta tartunnan saanutta ihmistä.
Tällaisia varoituksia on heinä-syyskuussa lähtenyt kuitenkin vain noin 600 kappaletta, vaikka sovelluksen on ladannut yhteensä lähes 1,4 miljoonaa ihmistä."
https://yle.fi/uutiset/3-11212596
Et silleen tämä vedätys taas toimii...."Anonyymi"
Niin.
Minä varoitin siitä jo kuukausia sitten.
Alkakaahan miettiä mitä tietoja teistä sillä kerät/ään/tiin.
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368