Myöhään eilen illalla naapuritalossa poliisi ja ambulanssi. Vilkut päällä tulivat joten kiire oli. ketään ei ilmeisesti viety autoihin.
Mitähän tapahtui Karvetissa?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Bileet siellä mitä ilmeisemmin olivat. Metelistä päätelleen oli otettu jotain muutakin kuin sekamehua.
- Anonyymi
Kyseessä oli tupaantuliaiset. Asia on jo selvitetty kyseisten asukkaiden kanssa.
- Anonyymi
Tutiseva ukko kompastui omiin jalkoihinsa ja Wiskypullo putos taskusta ja paukahti sirpaleiks katuun.
- Anonyymi
kyllä sitä porukkaa aiankin tuntui ramppaavan. Tupakilla käytiin ulkona ja kaljatölkit kädessä metelöitiin. Kukahan mahtoi siivota sen järkyttävän jotkun mikä oli juhlioiden parvekkeen alla. Hävetkää sanon minä.
- Anonyymi
Onkos jollain tietoa että ketäs tälläiset uudet bilettäjät oikein ovat?
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt väärin. Kysymys ei ole juhlinnasta, vaan ryyppäämisestä, juopottelusta räkäkänniin. Sellainen meno ja toiminta ei ole mitään juhlimista. Sanaa juhliminen käytetään väärässä tarkoituksessa. Ja toisekseen niin siinä nyt jälleen kerran oli sitten se koronalinko. Naantaliin on tullut ainakin yksi uusi koronatartunta, jotta silleen.
Lopettakaa se kännääminen, juopottelu. Menkää porsaiden karsinaan ryyppäämään.
- Anonyymi
Mihinkään juhliin ei tarvita ambulanssia eikä poliisia.
- Anonyymi
Kyseisessä talossa käy pakettiauto lähes päivittäin joka on pitänyt usein autoaan parkissa tässä naapuritalon "vieraspaikalla". Viimeksi tänään. Laitoin auton tuulilasiin asiallisen ilmoituksen että autosi on väärässä paikassa parkissa niin tämä laittamani lappu sitten löytyi reivttiynä kun pakettiauto oli lähtenyt. Täytyy todella taas ihmetellä että millaisesta poruksta on kysymys ja voisin olla varma että pakettiauto liittyy niihin uusiin asukkaisiin.
- Anonyymi
Onkohan nyt kyseessä viinin punaisen sävyinen pakettiauto. Nuhjalassa sellainen seisoo useasti kielletyllä paikalla ja joku mies käy remontoimassa erästä asuntoa.
- Anonyymi
Homot jäi nalkkiin ulkona ja piti kutsua irrottajat paikalle. että ei sen kummempaa. kaikki hoitui ruskein jäljin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739